logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plej z „Pomagamy na 100!” na shortliście D&AD

  PR 21.05.2019, przeczytano 122 razy

Spot „Pomagamy na 100”, będący częścią kampanii przygotowanej przez agencję Plej przy wsparciu produkcyjnym Oto Film dla Biedronki i Caritas, znalazł się na shortliście D&AD 2019 w kategorii Casting / Use of street casting. W filmie występują najdłużej żyjący Polacy - stulatkowie, którzy wspólnie z Polską przeszli 100-letnią drogę od niepodległości. W spotach „Pomagamy na 100” ci wyjątkowi ludzie dzielą się swoim doświadczeniem życiowym, opowiadając o tym, co w życiu jest naprawdę ważne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-z-_pomagamy-na-100%21_-na-shortliscie-dandad,382538,artykul.html

D&AD to chyba najbardziej pożądane ołówki świata, przynajmniej dla przedstawicieli branży kreatywnej. Ten organizowany od 1962 roku konkurs promuje najlepsze kampanie i od lat wyznacza trendy w reklamie. Niewątpliwie jest to najbardziej prestiżowa nagroda w obszarze Design & Art Direction (D&AD) w Wielkiej Brytanii, a także jeden z najbardziej poważanych konkursów kreatywnych na świecie. Wyniki tegorocznej 57. edycji konkursu poznamy podczas uroczystej ceremonii 23 maja. Shortlistę w kategorii casting znaleźć można TUTAJ.

Warto wspomnieć, że Plej za „Pomagamy na 100” zdobył już jedną znaczącą międzynarodową nagrodę. Agencję nagrodzono statuetką Silver Drum 2018 w kategorii casting. Film „Pomagamy na 100” jest także na shortliście nominowanych do nagród KTR 2019 (także w kategorii casting). To jedna z 2 nominacji Plej w tegorocznej edycji KTR, obok użycia oryginalnej muzyki Jimka w spocie promującym Play NEXT.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764