logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plej z „Pomagamy na 100!” na shortliście D&AD

  PR 21.05.2019, przeczytano 340 razy

Spot „Pomagamy na 100”, będący częścią kampanii przygotowanej przez agencję Plej przy wsparciu produkcyjnym Oto Film dla Biedronki i Caritas, znalazł się na shortliście D&AD 2019 w kategorii Casting / Use of street casting. W filmie występują najdłużej żyjący Polacy - stulatkowie, którzy wspólnie z Polską przeszli 100-letnią drogę od niepodległości. W spotach „Pomagamy na 100” ci wyjątkowi ludzie dzielą się swoim doświadczeniem życiowym, opowiadając o tym, co w życiu jest naprawdę ważne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-z-_pomagamy-na-100%21_-na-shortliscie-dandad,382538,artykul.html

D&AD to chyba najbardziej pożądane ołówki świata, przynajmniej dla przedstawicieli branży kreatywnej. Ten organizowany od 1962 roku konkurs promuje najlepsze kampanie i od lat wyznacza trendy w reklamie. Niewątpliwie jest to najbardziej prestiżowa nagroda w obszarze Design & Art Direction (D&AD) w Wielkiej Brytanii, a także jeden z najbardziej poważanych konkursów kreatywnych na świecie. Wyniki tegorocznej 57. edycji konkursu poznamy podczas uroczystej ceremonii 23 maja. Shortlistę w kategorii casting znaleźć można TUTAJ.

Warto wspomnieć, że Plej za „Pomagamy na 100” zdobył już jedną znaczącą międzynarodową nagrodę. Agencję nagrodzono statuetką Silver Drum 2018 w kategorii casting. Film „Pomagamy na 100” jest także na shortliście nominowanych do nagród KTR 2019 (także w kategorii casting). To jedna z 2 nominacji Plej w tegorocznej edycji KTR, obok użycia oryginalnej muzyki Jimka w spocie promującym Play NEXT.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764