logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plej z „Pomagamy na 100!” na shortliście D&AD

  PR 21.05.2019, przeczytano 97 razy

Spot „Pomagamy na 100”, będący częścią kampanii przygotowanej przez agencję Plej przy wsparciu produkcyjnym Oto Film dla Biedronki i Caritas, znalazł się na shortliście D&AD 2019 w kategorii Casting / Use of street casting. W filmie występują najdłużej żyjący Polacy - stulatkowie, którzy wspólnie z Polską przeszli 100-letnią drogę od niepodległości. W spotach „Pomagamy na 100” ci wyjątkowi ludzie dzielą się swoim doświadczeniem życiowym, opowiadając o tym, co w życiu jest naprawdę ważne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-z-_pomagamy-na-100%21_-na-shortliscie-dandad,382538,artykul.html

D&AD to chyba najbardziej pożądane ołówki świata, przynajmniej dla przedstawicieli branży kreatywnej. Ten organizowany od 1962 roku konkurs promuje najlepsze kampanie i od lat wyznacza trendy w reklamie. Niewątpliwie jest to najbardziej prestiżowa nagroda w obszarze Design & Art Direction (D&AD) w Wielkiej Brytanii, a także jeden z najbardziej poważanych konkursów kreatywnych na świecie. Wyniki tegorocznej 57. edycji konkursu poznamy podczas uroczystej ceremonii 23 maja. Shortlistę w kategorii casting znaleźć można TUTAJ.

Warto wspomnieć, że Plej za „Pomagamy na 100” zdobył już jedną znaczącą międzynarodową nagrodę. Agencję nagrodzono statuetką Silver Drum 2018 w kategorii casting. Film „Pomagamy na 100” jest także na shortliście nominowanych do nagród KTR 2019 (także w kategorii casting). To jedna z 2 nominacji Plej w tegorocznej edycji KTR, obok użycia oryginalnej muzyki Jimka w spocie promującym Play NEXT.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764