logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plej z „Pomagamy na 100!” na shortliście D&AD

  PR 21.05.2019, przeczytano 341 razy

Spot „Pomagamy na 100”, będący częścią kampanii przygotowanej przez agencję Plej przy wsparciu produkcyjnym Oto Film dla Biedronki i Caritas, znalazł się na shortliście D&AD 2019 w kategorii Casting / Use of street casting. W filmie występują najdłużej żyjący Polacy - stulatkowie, którzy wspólnie z Polską przeszli 100-letnią drogę od niepodległości. W spotach „Pomagamy na 100” ci wyjątkowi ludzie dzielą się swoim doświadczeniem życiowym, opowiadając o tym, co w życiu jest naprawdę ważne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-z-_pomagamy-na-100%21_-na-shortliscie-dandad,382538,artykul.html

D&AD to chyba najbardziej pożądane ołówki świata, przynajmniej dla przedstawicieli branży kreatywnej. Ten organizowany od 1962 roku konkurs promuje najlepsze kampanie i od lat wyznacza trendy w reklamie. Niewątpliwie jest to najbardziej prestiżowa nagroda w obszarze Design & Art Direction (D&AD) w Wielkiej Brytanii, a także jeden z najbardziej poważanych konkursów kreatywnych na świecie. Wyniki tegorocznej 57. edycji konkursu poznamy podczas uroczystej ceremonii 23 maja. Shortlistę w kategorii casting znaleźć można TUTAJ.

Warto wspomnieć, że Plej za „Pomagamy na 100” zdobył już jedną znaczącą międzynarodową nagrodę. Agencję nagrodzono statuetką Silver Drum 2018 w kategorii casting. Film „Pomagamy na 100” jest także na shortliście nominowanych do nagród KTR 2019 (także w kategorii casting). To jedna z 2 nominacji Plej w tegorocznej edycji KTR, obok użycia oryginalnej muzyki Jimka w spocie promującym Play NEXT.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764