logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plejada gwiazd fotografii na festiwalu Fotocamp 2019

  PR 03.06.2019, przeczytano 730 razy
ilustracja

Już 12 czerwca startuje festiwal fotograficzny FotoCamp 2019. To już II edycja wydarzenia organizowanego przez fotografów magazynu National Geographic Polska, które w jednym miejscu skupia najbardziej znanych fotografów związanych z tym kultowym wydawnictwem. Przez pięć dni, u stóp Karkonoszy, będzie można uczestniczyć w serii spotkań i warsztatów z twórcami, którzy opowiedzą m.in. o swoich podróżach, początkach przygody z fotografią, roli fotoreportażu czy wyzwaniach w pracy fotografa prasowego. Gośćmi tegorocznej edycji będą m.in. Marcin Jamkowski, Maciek Moskwa, Tomasz Tomaszewski czy Marcin Zaborowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plejada-gwiazd-fotografii-na-festiwalu-fotocamp-2019,382735,artykul.html

Strefa sprzętu

Uczestnicy FotoCampu będą mieli również okazję przetestować szerokie portfolio najnowszego sprzętu fotograficznego. W strefie Canon będzie można sprawdzić w działaniu profesjonalne lustrzanki i obiektywy oraz najnowszą serię pełnoklatkowych bezlusterkowców serii EOS R: EOS R, EOS RP i dedykowane obiektywy RF. Z kolei uczestnicy programu CPS będą mogli na miejscu m.in. przeczyścić matrycę, zaktualizować oprogramowanie, sprawdzić przebieg migawki oraz wykonać podstawowe regulacje. Osoby, które jeszcze nie są uczestnikami programu CPS, mogą bezpłatnie zarejestrować się TUTAJ.

Ponad 30 znakomitych fotografów

Podczas festiwalu spotkać się będzie można np. z Marcinem Zaborowskim, fotografem dokumentalnym, który z National Geographic współpracuje od 2009 r. Zdobywca Grand Press Photo w 2014 i 2018 r. poprowadzi warsztaty z fotografii eventowej. Za materiał do ćwiczeń posłuży sam FotoCamp. Ale lista tegorocznych gości wydarzenia prezentuje się naprawdę imponująco. Znajdziemy na niej m.in. takie nazwiska, jak Arcimowicz, Brzoza, Młodkowski, Nowacki, Kinowska, El Tanbouli, Sikora, Tomaszewski, Grzędziński, Pawłowski, Bielatowicz, Wolański, Moskwa, Kosicki, Nurkiewicz, Magdalenę i Maksa Rigamonti, Skawiński, Lazar, Kowalski, Furman, Popiel, Jamkowski, Markowski, Branicki, Kordys, Śmiejek, Szurkowski, Franko, Wieteska czy Zych. Słowem – crème de la crème fotograficznego świata.

Uczestnicy festiwalu będą mogli wybierać między spotkaniami na dużej scenie, gdzie będą odbywać się prelekcje, a bardziej kameralną formą spotkań kilkunastoosobowych (warsztaty) czy nawet indywidualnych konsultacji. Wszystko to w nowoczesnym kempingu Camp66, zapewniającym uczestnikom duży komfort. Jego niezwykłe położenie u stóp Karkonoszy, pod Karpaczem, w bezpośrednim sąsiedztwie lasów i rzeki sprawia, że rozmowy o fotografii naturalnie przeradzają się w warsztaty i zyskują ten niezwykły walor chłonięcia wiedzy wszystkimi zmysłami.

Luźna konwencja festiwalu zakłada także wieczorne rozmowy przy ognisku i dodatkowe niespodzianki w postaci koncertów czy praktyki jogi z mistrzem Pawanem Padneyem.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764