logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plny Lala w portfolio Salestube

  PR 19.08.2019, przeczytano 744 razy

PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plny-lala-w-portfolio-salestube,383640,artykul.html

Agencja SalesTube, której misją jest wspieranie polskich biznesów e-commerce, rozpoczyna współpracę z firmą Heart On Fire, właścicielem wiodących marek odzieżowych takich jak: PLNY Textylia, PLNY LALA, Dziedzic Pruski i 1991.International. Od czerwca SalesTube będzie odpowiadał za stałą obsługę marki PLNY LALA nastawioną na zintegrowane działania z zakresu performance marketingu na kanałach Paid Social, za działania SEM z GDN oraz afiliacyjne.

- Marka PLNY LALA jest czystym streetwearem i energią ulic. To typowy love brand z zadziornym nie do podrobienia stylem, stworzony z pasji i wykraczający poza standardowe, biznesowe ramy. Chcemy, aby w rozwoju naszego e-commerce, ten właśnie wizerunek był w pełni wykorzystany - mówi Michał Rejent, twórca i właściciel marki. - Mimo, że jesteśmy marką streetwearową to konkurujemy z ogromnymi światowymi firmami, a tym samym potrzebujemy partnera, który również pracuje na poziomie klasy światowej. Na wybór SalesTube miały wpływ również rekomendacje innych Klientów z branży fashion - dodaje.

SalesTube ma w swoim portfolio takie polskie silne brandy, w których DNA jest e-commerce jak: Risk Made in Warsaw, Kazar i Kazar Studio, czy marka mody męskiej Lancerto.

Umowa na stałe działania sprzedażowe dla marki PLNY LALA w internecie została podpisana na czas nieokreślony. Planowane jest zwiększenie zakresu współpracy z firmą Heart On Fire.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764