logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plotek.pl liderem w kategorii „people”

  PR 12.12.2016, przeczytano 553 razy

W listopadzie br. serwis Plotek.pl po raz kolejny poprawił swój wynik w rankingu serwisów plotkarskich i po raz pierwszy został liderem tej kategorii. Od lipca br. Plotek.pl wyprzedzał konkurencję na urządzeniach mobilnych, a od listopada br. ma najwięcej użytkowników spośród serwisów w swojej kategorii. Plotek.pl odwiedziło w zeszłym miesiącu 3,8 mln użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plotek.pl-liderem-w-kategorii-_people_,30814,artykul.html

W listopadzie br. Plotek.pl miał 3,8 mln użytkowników (www i mobile), którzy wykonali w serwisie ponad 74 mln odsłon wg badania Gemius/PBI*. Tym samym Plotek.pl po raz pierwszy objął pozycję lidera kategorii "people" pod względem liczby użytkowników. Serwis był także najpopularniejszy wśród użytkowników mobilnych - aż 65 proc. wszystkich użytkowników serwisu stanowili internauci korzystający z urządzeń mobilnych.

Plotek.pl od 2007 roku dostarcza internautom najświeższe informacje oraz zdjęcia ze świata gwiazd. Tak dobre wyniki serwisu to rezultat m.in. odświeżenia jego layoutu, który jest teraz bardziej przejrzysty i wygodniejszy dla użytkowników, a także wprowadzenia nowych formatów takich, jak rozmowy na żywo z celebrytami (Facebook Live m.in. z Kingą Rusin, Robertem Burneiką i gwiazdami Warsaw Shore) czy quizy z gwiazdami.

Treści tworzone przez redakcję serwisu Plotek.pl można znaleźć także w aplikacjach mobilnych Plotek.pl i Gazeta.pl LIVE dostępnych na urządzenia z systemami iOS, Android i Windows Phone.

Redaktor naczelną serwisu Plotek.pl jest Agnieszka Bielecka, a jego wydawcą Jolanta Lewandowska.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* źródło danych: badanie Gemius/PBI, listopad 2016 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764