logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plotek.pl z nową wicenaczelną i szefową newsroomu

  PR 13.01.2022, przeczytano 725 razy
ilustracja
Magdalena Walma

W styczniu 2022 r. nastąpiły zmiany w zespole serwisu show-biznesowego Plotek.pl. Magdalena Walma została zastępczynią redaktor naczelnej, a obowiązki szefowej newsroomu przejęła Karolina Bodura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plotek.pl-z-nowa-wicenaczelna-i-szefowa-newsroomu,394370,artykul.html

Magdalena Walma jako wicenaczelna Plotek.pl będzie m.in. dbać o rozwój serwisu poprzez działania związane ze sprzedażą i poszerzaniem zasięgu. Jednocześnie nadal będzie pracować z dziennikarzami Plotek.pl nad publikowanymi treściami.  

- Dzięki serwisowi Plotek.pl chciałabym odczarować przekonanie, że czytanie lekkich treści o gwiazdach i celebrytach jest wstydliwe. Lekkość nie oznacza braku jakości - nawet gdy bohaterowie naszych tekstów popełniają gafy czy błędy, można o nich napisać bez hejtu i pokazać szerszą perspektywę - mówi Magdalena Walma.

Z kolei Karolina Bodura, która przez ostatnie dwa lata była wydawczynią serwisu i zajmowała się też jego obecnością w mediach społecznościowych, została szefową newsroomu Plotek.pl. W nowej roli będzie współodpowiadać za realizację celów zasięgowych serwisu i akcji specjalnych, a także organizację pracy wydawców i redaktorów.  

– Fakt, że Magdalena Walma i Karolina Bodura wywodzą sięz zespołu Plotek.pl, sprawia, że obie doskonale znają serwis. To doświadczone redaktorki, które wiele razy miały okazję zaprezentować swoje umiejętności czy pomysły. To m.in. dzięki ich pracy i zaangażowaniu Plotek.pl w ostatnich miesiącach notował doskonałe wyniki i jest obecnie jednym z największych serwisów show-biznesowych w Polsce. Jestem pewna, że z ich pomocą Plotek.pl będzie miał nie tylko coraz większe zasięgi, ale i coraz więcej wartościowych treści – komentuje zmianę Justyna Michalska, redaktor naczelna serwisu Plotek.pl.

Magdalena Walma jest związana z serwisami rozrywkowymi Gazeta.pl od 2014 r., a od 2018 r. pracuje w redakcji Plotek.pl - była m.in. redaktorką, wydawczynią i specjalistką redakcyjną ds. SEO. Na początku pracy w mediach działała jako niezależna autorka. Studiowała socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.

Karolina Bodura współpracuje z redakcją Plotek.pl od 2019 r. Do tej pory była wydawczynią serwisu i prowadziła działania redakcji w mediach społecznościowych, w tym zwłaszcza na Facebooku. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych na stanowisku social media manager. Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie SWPS.

W redakcji zostało też utworzone stanowisko koordynatora ds. wideo. Objął je Robert Głowacki. Będzie odpowiadał m.in. za tworzenie nowych formatów wideo i rozwój kontentu dedykowanego platformom typu Tik-Tok czy YouTube.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764