logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ploter bigująco-tnący Iecho w warszawskim W2print

  PR 02.02.2021, przeczytano 830 razy
ilustracjastrzałka

Sukcesem zakończyła się instalacja plotera iEcho PK0604 Plus w warszawskiej drukarni W2Print zrealizowana przez firmę Akonda.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ploter-bigujaco-tnacy-iecho-w-warszawskim-w2print,390057,artykul.html

Współpraca W2print z Akondą trwa już od kilku lat, zaufanie zostało zdobyte, a kompetencje zweryfikowane z początkiem 2019 roku, podczas instalacji najbardziej przyjaznej użytkownikowi foliarko-złociarki GMP Qtopic 380F. Qtopic pozwala drukarni W2Print na produkcję złoceń na dyplomach, zaproszeniach i materiałach reklamowych wyróżniających się od standardów.

Z końcem 2020 roku zespół W2Print zdecydował się na ploter bigująco-tnący iEcho PK 0604 PLUS. Na decyzję znaczący wpływ miał walor automatyzacji pracy - ploter wyposażony jest w podajnik arkuszy (do formatu 64x45cm), automatyczne ładowanie na przestrzeni roboczej i automatyczny rozładunek wyciętych arkuszy, co praktycznie eliminuje jednego operatora. Maszyna wyposażona jest w dwa noże wleczone, co idealnie wpisuje się w główną potrzebę drukarni, czyli rycowanie i wycinanie naklejek drukowanych na papierze samoprzylepnym. Pozycjonowanie wydruku odbywa się dzięki odczytywaniu pozycji znaczników przy wykorzystaniu kamery - rozwiązanie zapewnia dokładność do ułamków milimetra.

Poza nacinaniem i wycinaniem papieru samoprzylepnego iEcho PK0604 Plus wycina papiery kredowane, kartony, PET, folię magnetyczną a przy wykorzystaniu noża oscylacyjnego również tekturę falista i litą czy spienione PCV.

Zamontowane kółko bigujące pozwala na realizację pudełek, nietypowych zaproszeń składanych, metek i podobnych produktów.

Instalacja iEcho PK0604 Plus przyniosła warszawskiej drukarni W2Print automatyzację i redukcję kosztów produkcji naklejek oraz możliwość zaproponowania klientom nowych, niestandardowych produktów, pozwalających im wyróżnić się z tłumu.

Źródło: AKONDA s.c.


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764