logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ploter bigująco-tnący Iecho w warszawskim W2print

  PR 02.02.2021, przeczytano 708 razy
ilustracjastrzałka

Sukcesem zakończyła się instalacja plotera iEcho PK0604 Plus w warszawskiej drukarni W2Print zrealizowana przez firmę Akonda.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ploter-bigujaco-tnacy-iecho-w-warszawskim-w2print,390057,artykul.html

Współpraca W2print z Akondą trwa już od kilku lat, zaufanie zostało zdobyte, a kompetencje zweryfikowane z początkiem 2019 roku, podczas instalacji najbardziej przyjaznej użytkownikowi foliarko-złociarki GMP Qtopic 380F. Qtopic pozwala drukarni W2Print na produkcję złoceń na dyplomach, zaproszeniach i materiałach reklamowych wyróżniających się od standardów.

Z końcem 2020 roku zespół W2Print zdecydował się na ploter bigująco-tnący iEcho PK 0604 PLUS. Na decyzję znaczący wpływ miał walor automatyzacji pracy - ploter wyposażony jest w podajnik arkuszy (do formatu 64x45cm), automatyczne ładowanie na przestrzeni roboczej i automatyczny rozładunek wyciętych arkuszy, co praktycznie eliminuje jednego operatora. Maszyna wyposażona jest w dwa noże wleczone, co idealnie wpisuje się w główną potrzebę drukarni, czyli rycowanie i wycinanie naklejek drukowanych na papierze samoprzylepnym. Pozycjonowanie wydruku odbywa się dzięki odczytywaniu pozycji znaczników przy wykorzystaniu kamery - rozwiązanie zapewnia dokładność do ułamków milimetra.

Poza nacinaniem i wycinaniem papieru samoprzylepnego iEcho PK0604 Plus wycina papiery kredowane, kartony, PET, folię magnetyczną a przy wykorzystaniu noża oscylacyjnego również tekturę falista i litą czy spienione PCV.

Zamontowane kółko bigujące pozwala na realizację pudełek, nietypowych zaproszeń składanych, metek i podobnych produktów.

Instalacja iEcho PK0604 Plus przyniosła warszawskiej drukarni W2Print automatyzację i redukcję kosztów produkcji naklejek oraz możliwość zaproponowania klientom nowych, niestandardowych produktów, pozwalających im wyróżnić się z tłumu.

Źródło: AKONDA s.c.


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764