Każdy producent ma solwenty z powiększonym cmykiem, tylko wszystkie są droższe. Idź na testy sprawdź wszystkie dołóż ile trzeba i masz
Każdy producent ma solwenty z powiększonym cmykiem, tylko wszystkie są droższe. Idź na testy sprawdź wszystkie dołóż ile trzeba i masz
Jest jakiś sensowny producent atramentów alternatywnych który ma rozszerzoną kolorystykę o np V, O, R, G ale właśnie wyprodukowanych w tej kolorystyce a nie zmieszanych w butelce ? Bo zmieszać to ploter potrafi sam i precyzyjniej. Mój spitfire ma osim niezależnych kanałów może by tak tchnąć w niego nowe życie.
na florze na chimigrafie potrafiłem na cmyku wycisnąć imponującą soczystość koloru .
nie mam na myśli żadnej zgodności a czyste wysycenie . rzecz jasna jedynie na foliach , banerach i to raczej błysk . trzeba bylo porobic kilka testowych wydrukow i poruszac suwaki by osiagac delikatne przelanie lub dosycenie ale dalo sie . tylko ze to twardy solwent i kropla 15pl a nie 03pl...
na matole również mam tryb mocnego wysycenia ale uważam ze farba (ikonos) nie jest odpowiednia pod lekkie przelanie i robią się np plamki
Do tego jeszcze trzeba pomyśleć naprawdę dobrym RIPie. Pomimo tego że masz CMYKOGV lub RED nie wszystkie ripy potrafią odpowiednio przeliczyć dane i zrobić odpowiednią separacje koloru. W druku Multicolor ważne jest aby zastapić kolory Pantone z palety CMYK i OGV lub R. Przykładowo Pantone 165C może być złożony z Magenty (5%), Yellow (10%) i Orange 91%.