logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ploter eco Nuvista z głowicą Ricoh Gen4

   10.03.2011, przeczytano 6760 razy
ilustracja

KML Solutions wprowadza na rynek polski serię ploterów NuVista SR 1800, 2500, 3200 z produkcyjną głowicą Ricoh GEN4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ploter-eco-nuvista-z-glowica-ricoh-gen4,12143,artykul.html

Głowica zapewniać ma dobrą trwałość, prędkość i rozdzielczość wydruku. System wypuszczania kropli z metalową przesłoną osiąga roboczą częstotliwość do 30 kHz, nadającą się do druku w szybkich prędkościach oraz mającą zapewniać prawidłową czepność i lepkość atramentu. Nowa technologia głowicy wypuszcza kroplę wielkości 7 pikolitrów (1/trylionowej części litra).

Głowica daje możliwość druku tuszami eco-solwentowymi, bardziej przyjaznymi dla środowiska i nie wymagającymi dodatkowej wentylacji pomieszczenia. Urządzenie może drukować od zestawem 6 do 12 kolorów (1x6 lub 2x6 - głowic od CMYK / CMYKOrGr / CMYKLmLc), atramentami o wysokiej lepkości i gęstości, nadającymi się do zadruku backlitów i tekstyliów.

Głowice zostały wyposażone w automatyczny system konserwacji i czyszczenia oraz zintegrowane z inteligentnym systemem potrójnych grzałek i opornikiem, zainstalowanymi na sekcji mediów oraz atramentu. System ten automatycznie podgrzewa materiał do druku do uzyskania właściwej temperatury dla absorbcji atramentu na różnych podłożach. Ponadto, możliwa jest grzałka zewnętrzna dla szybkiego wysuszania mediów oraz ich dalszej aplikacji. Sekcja atramentu wyposażona jest w czujniki poziomu atramentu.

Seria ploterów NuVista posiada oprogramowanie Colorprint, które oferuje funkcje takie, jak:

  • Spot Colors,
  • Nesting - rozmieszczanie kilku prac na arkuszu,
  • Scaling - skalowanie obrazu,
  • Tiling - panelowanie (lustrzane odbicie)


Ploter ma sprawdzać się zarówno w wydrukach przeznaczonych do ekspozycji na zewnątrz oraz wewnątrz pomieszczeń - trwałość wykorzystywanych przez maszynę atramentów eco-solwentowych obliczona jest na ok. 2 lata w warunkach wewnętrznych i 12 miesięcy w warunkach zewnętrznych.

Źródło: KML Solutions
www.kmlsolutions.pl/produkty/nuvista


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: kmlsolutions

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764