logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ploter eco Nuvista z głowicą Ricoh Gen4

   10.03.2011, przeczytano 6661 razy
ilustracja

KML Solutions wprowadza na rynek polski serię ploterów NuVista SR 1800, 2500, 3200 z produkcyjną głowicą Ricoh GEN4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ploter-eco-nuvista-z-glowica-ricoh-gen4,12143,artykul.html

Głowica zapewniać ma dobrą trwałość, prędkość i rozdzielczość wydruku. System wypuszczania kropli z metalową przesłoną osiąga roboczą częstotliwość do 30 kHz, nadającą się do druku w szybkich prędkościach oraz mającą zapewniać prawidłową czepność i lepkość atramentu. Nowa technologia głowicy wypuszcza kroplę wielkości 7 pikolitrów (1/trylionowej części litra).

Głowica daje możliwość druku tuszami eco-solwentowymi, bardziej przyjaznymi dla środowiska i nie wymagającymi dodatkowej wentylacji pomieszczenia. Urządzenie może drukować od zestawem 6 do 12 kolorów (1x6 lub 2x6 - głowic od CMYK / CMYKOrGr / CMYKLmLc), atramentami o wysokiej lepkości i gęstości, nadającymi się do zadruku backlitów i tekstyliów.

Głowice zostały wyposażone w automatyczny system konserwacji i czyszczenia oraz zintegrowane z inteligentnym systemem potrójnych grzałek i opornikiem, zainstalowanymi na sekcji mediów oraz atramentu. System ten automatycznie podgrzewa materiał do druku do uzyskania właściwej temperatury dla absorbcji atramentu na różnych podłożach. Ponadto, możliwa jest grzałka zewnętrzna dla szybkiego wysuszania mediów oraz ich dalszej aplikacji. Sekcja atramentu wyposażona jest w czujniki poziomu atramentu.

Seria ploterów NuVista posiada oprogramowanie Colorprint, które oferuje funkcje takie, jak:

  • Spot Colors,
  • Nesting - rozmieszczanie kilku prac na arkuszu,
  • Scaling - skalowanie obrazu,
  • Tiling - panelowanie (lustrzane odbicie)


Ploter ma sprawdzać się zarówno w wydrukach przeznaczonych do ekspozycji na zewnątrz oraz wewnątrz pomieszczeń - trwałość wykorzystywanych przez maszynę atramentów eco-solwentowych obliczona jest na ok. 2 lata w warunkach wewnętrznych i 12 miesięcy w warunkach zewnętrznych.

Źródło: KML Solutions
www.kmlsolutions.pl/produkty/nuvista


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: kmlsolutions

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764