logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ploter Flora LED UV R-18 w ofercie Igepa

  PR 02.04.2020, przeczytano 1479 razy
ilustracja

FLORA LED UV R-18 to jedno z najnowszych urządzeń do druku LED UV tej marki, premiera roku 2020. Dostępna wyłącznie w ofercie Igepa Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ploter-flora-led-uv-r-18-w-ofercie-igepa,386394,artykul.html

Flora, uznana światowa marka, stworzyła urządzenie łączące dwie ważne cechy: przystępną cenę oraz dużą wszechstronność działania. Flora XTRA LED UV R-18 to wielkoformatowy ploter o szerokości 180 cm, z przeznaczeniem do druku materiałów elastycznych w technologii LEDUV. Obecnie nie ma bardziej uniwersalnej technologii niż druk LED UV. Posiada ona szereg zalet, które stanowią o jej przewadze nad innymi technologiami. Wszystkie te cechy charakteryzują ploter Flora LED UV R-18.

Możliwość druku na praktycznie wszystkich podłożach elastycznych

Poza powszechnie wykorzystywanymi w druku wielkoformatowym foliami, fototapetami, banerami czy papierami, druk LED UV pozwala także zadrukować tekstylia (Samba, Mambo, decor), papiery syntetyczne, materiały bezbarwne i nie białe oraz wiele innych podłoży, niemożliwych do zadrukowania w technologii solwentowej, bądź latexowej.

Możliwość druku na materiałach wrażliwych na temperaturę

Druk LED UV, w odróżnieniu od technologii latex, jest drukiem zimnym. Oznacza to, że wydruki utrwalane są jedynie zimnym światłem LED, a nie wysoką temperaturą. Jeśli wykorzystujesz w swojej pracy materiały, na które źle wpływa naprzemienne podgrzewanie i schładzanie, technologia LED UV jest najlepszą alternatywą

100% powtarzalność kolorystyczna drukowanych prac

Technologia LED UV wraz z zastosowaniem głowic piezoelektrycznych gwarantuje powtarzalność wydruków w bardzo długim czasie.

Bezproblemowe pasowanie kolorystyczne brytów oraz ich stabilność geometryczna

Głowice piezoelektryczne oraz brak wymagań do podgrzewania drukowanego materiału to podstawowe czynniki, które gwarantują, że brytowane wydruki będą do siebie pasować zarówno kolorystycznie, jak i geometrycznie. Dodruk brytów można wykonać w dowolnym czasie i mieć pewność, że nowy bryt będzie pasował do tych, które były wydrukowane wcześniej.

Wybiórczy druk białym kolorem

Dziś, poza technologią UV, nie ma dobrego rozwiązania na druk kolorem białym. Poddruk białym? A może nadruk? A może „kanapka” w trzech warstwach CMYK|WHITE|CMYK? Cała apla, a może tylko częściowe pokrycie białym? Dla nowej Flory R18 to żaden kłopot. Niezależnie od materiału (bezbarwny, backlit czy nie biały) efekt jest gwarantowany.

Ekologia

Szczytowy pobór mocy wynosi tylko 2,5 kW. Wszystko dzięki zastosowaniu energooszczędnych lamp UV LED.

Prace gotowe natychmiast po wydrukowaniu

Nie trzeba czekać z cięciem, aplikacją, schnięciem ani wysyłką. Wydruk bezpośrednio po wyjściu z maszyny gotowy jest do dalszej obróbki.

Brak potrzeby laminowania

Atrament zostaje utrwalony na powierzchni materiału natychmiast w trakcie druku. Wydruki wychodzące z maszyny nie potrzebują czasu na odparowanie lub utrwalenie. Zaraz po zejściu z maszyny są gotowe do dalszej obróbki – oklejania, docinania, konfekcjonowania. Nie istnieje ryzyko przetarcia lub zarysowania świeżo wydrukowanej grafiki podczas oklejania, tak jak to jest w przypadku druku solventowego lub latex. Dodatkowo wydruków UV nie trzeba chronić przed światłęm słonecznym – promieniami UV, gdyż zostały już one utwardzone lampą UV LED.

Wysoka jakość druku

Głowice Ricoh GEN5 z kroplą 7 pikolitrów gwarantują ostre krawędzie, gładkie przejścia tonalne oraz aple. Praktycznie niezależnie od podłoża, finalna jakość wydruku pozostanie niezmiennie bardzo wysoka.

Florę R-18 można dopasować do Twojego biznesu

W urządzeniu Flora R18 można zamontować aż do 9 głowic drukujących. Każde urządzenie można dowolnie skonfigurować. Jeśli klientowi zależy na wydajności – może wybrać konfigurację z trzema rzędami CMYK. Jeśli zależy mu na uniwersalności – dedykowana jest dla niego konfiguracja CMYK + White.

Lakier

Tak samo jak kolor biały, również lakier jako specjalny efekt, jest rozwiązaniem unikalnym w technologii UV. Można go nakładać wybiórczo dla jeszcze lepszych efektów końcowych.

Atramenty ESPRINT UVLE6

Dedykowane atramenty do Flory LED UV R-18 to Esprint UVLE6. Atramenty są wolne od jakichkolwiek rozpuszczalników, a zatem są bardzo łagodne dla głowic drukujących. Nie zasychają samoczynnie, a zatem nie ma nie ma ryzyka, że zablokują przewody atramentowe.

Niskie koszty druku i eksploatacji

Średnie zużycie atramentu wynosi ok 10ml/m2, co przekłada się na koszt wydruku poniżej 4 zł/m2. Niskie zużycie atramentu oraz brak płynu czyszczącego używanego w procesie technologicznym również znacząco obniżają koszty. Proces druku oraz czyszczenia nie wymaga codziennego użycia płynów czyszczących, maszyna jest gotowa do pracy po wykonaniu testu głowic, co zajmuje kilkadziesiąt sekund.

Bardzo niski pobór mocy oraz możliwość drukowania bez marginesu początkowego pozwalają urządzeniu Flora R18 mierzyć się kosztowo z każdą inną technologią dostępną na rynku.

Źródło: Igepa Polska Sp. z o.o.

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: IGEPA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764