logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Ploter frezujacy-Pomocy

Strona 1/2  1 2

| 28.01.2011 19:01

Witam,

gdzie sie z tym udac? Kupilem w firmie Seron ploter frezujacy + stol prozniowy + pompa no i zaczely sie problemy od samego poczatku nie funkcjonuje to tak jak powinno. Zglaszalem usterke wielokrotnie a oni ciagle tylko pompy mi wysylaja z wiadomoscia ze teraz bedzie wszystko ok bo pompa jest nowa lub naprawiona po kilku minutach pracy pompa nie jest w stanie utrzymac kawalka plexi. Ostatnia pompa ktora podeslali zepsula sie po wyfrezowaniu 8 otworow o srednicy 12 mm, podczas naszej ostatniej rozmowy telefonicznej Panowie z firmy seron stwerdzili ze prawdopodobnie w czasie przeprowadzki uszkodzilismy maszyne (stol i pompe chociaz nie wiem jak cos takiego mozna uszkodzic) no i nie za bardzo maja ochote to naprawic. wracajac do samego stolu to jest krzywo z planowany, raster z lewej strony jest wyzszy od rastra z prawej strony. Po ostatniej wizycie serwisant stwierdzil ze prawdopodobnie trzeba bedzie stol wymienic bo chyba przewody od podsysu sa za male ok. 30 mm a pompa ma wlot chyba 70 lub 100 mm i to moze byc powodem przesuwania sie materialu. W dniu 25.1.2011 ponownie zglosilem sie do firmy seron co z naprawa plotera, pan Damian stwierdzil ze musi naradzic sie z serwisantem i zaraz mi oddzwoni no i tak czekam cierpliwie do chwili obecnej (chociaz juz mi brakuje cierpliwosci bo to wszystko sie juz ciagnie od kilku miesiecy) a zarabiac daje innym firmom.
Co z tym zrobic gdzie sie z tym udac?

Pozdrawiam

avatar użytkownika
+ + + + +

Opole
wiadomości: 336
w Signs.pl od 25.04.2002
IP: 95.89.36.XXX

| 29.01.2011 19:01

witam
z chińskim sprzętem tak jest
jeden pracuje drugi nie
każdy może to sprowadzić , sprzedać ale z serwisem jest bieda
serwisant prawdopodobnie nie wie co sie psuje
dlatego bedą ci zawsze proponować wymiane tej części którą mają na magazynie
a jeżeli wie co dolega tej maszynie to sprowadzenie tej częsci z chin to ok 5tygodni
i może dlatego nikt sie z tobą nie kontaktuje
pozdrawiam

avatar użytkownika
+ + +

warszawa
wiadomości: 67
w Signs.pl od 09.07.2008
IP: 83.0.28.XXX

| 30.01.2011 00:01

Autora wątku proszę jeszcze o dodanie do posta imienia i nazwiska, np. pod wieńczącym post słowem "Pozdrawiam". Zdaję sobie sprawę, że poznanie go to kwestia kilku kliknięć, ale nie każdy na to wpadnie, a nie chcielibyśmy, żeby wątek przerodził się w lawinę oskarżeń o czarny PR.

Pozdrawiam
Piotr Dopart

avatar użytkownika
SIGNS.PL

wiadomości: 68
w Signs.pl od 16.03.2010
IP: 89.78.117.XXX

| 30.01.2011 09:01

Witam,

wstepnie dogadalismy sie z firma Seron.

Pozdrawiam

-----------------
D.K.

avatar użytkownika
+ + + + +

Opole
wiadomości: 336
w Signs.pl od 25.04.2002
IP: 83.22.34.XXX

| 31.01.2011 09:01

Witam, piszę w imieniu firmy Seron, w tym przypadku kwestia awarii dotyczy tylko pompy podciśnieniowej, którą kilkukrotnie wymienialiśmy na nową, a nie samej frezarki. Dziwne jest to że pozostałe sprzedane pompy pracują poprawnie. Jeśli chodzi o sprzęt, sprzedajemy chiński to prawda, ale nigdy nie zostawiamy klienta samego z problemem i nie dajemy terminu 5 tygodni na dostawę części. Jeśli chodzi o frezarki CNC w tym momencie posiadamy w magazynie około 30 maszyn, jak również pełne zaplecze części zamiennych. Co do samego rozwiązania problemu, to wymienimy pompę na wydajniejszą polską z 24 miesięczną gwarancją, oraz wymienimy nakładkę stołu.

-----------------
Arti www.seron.pl

avatar użytkownika
+ + +

Stalowa Wola
wiadomości: 128
w Signs.pl od 10.06.2004
IP: 79.185.111.XXX

| 31.01.2011 10:01

Mimo wszystko serwis nie powinien tak wyglądać w poważnej firmie.
Kiedyś zakupiłem ploter tnący na allegro z jakiejś firmy krzak i również niemal od samego początku miałem z nim problemy. Dlatego po tych doświadczeniach zawsze wolę dopłacić niż brać chińszczyznę...

avatar użytkownika
?

Łódź
wiadomości: 5
w Signs.pl od 01.02.2008
IP: 83.26.102.XXX

radpol radpol | 01.04.2016 13:04


wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(duplikowanie wpisów, "czarny PR")

(Wiadomość zmodyfikowana przez: redakcja dnia 01.04.2016 13:44)

radpol

| 01.04.2016 15:04

Moje doświadczenia z serwisem firmy Seron są pozytywne - miałem od nich laser, który potrafił czynić cuda, a właściwie to w pewnych momentach tych cudów nie czynił... Serwisanci starali się jak mogli, aby pomóc zdalnie i wspólnie udało nam się problem rozwiązać. Laser pracował u mnie kilka lat, poszedł w inne ręce gdzie po gruntownej kalibracji nadal jest pracuje.
Serwis to pojęcie ogólne - chyba zależy na kogo się trafi, niezależnie od firmy.
Uprzedzam pytanie - poza kilkoma zakupami w S. nie jestem z nimi związany

-----------------
cactusic

avatar użytkownika
+ + + +

Gdańsk
wiadomości: 126
w Signs.pl od 15.02.2005
IP: 89.71.168.XXX

| 02.04.2016 11:04

"...przewody od podsysu sa za male ok. 30 mm a pompa ma wlot chyba 70 lub 100 mm i to moze byc powodem przesuwania sie materialu..."

moja pompa ma rurę około 70mm i całe orurowanie pod maszyną też.
Problem z uzyskaniem odpowiedniego podciśnienia pojawiał się tylko kiedy MDF stanowiący stół roboczy wymienny nie przylegał ściśle do konstrukcji tzw plastra miodu. Gdzieś na obrzeżach zwilgotniał i ledwo co 0.2 bara na wakuometrze było przy ośmiu strefach.


(Wiadomość zmodyfikowana przez: palinki dnia 02.04.2016 11:33)

avatar użytkownika
+ +

opolskie
wiadomości: 24
w Signs.pl od 02.09.2013
IP: 176.111.133.XXX

| 02.04.2016 14:04

Witam,

o ploter ze Serona juz dawno zapomnialem, teraz pracujemy na wiekszej maszynie i dwoch pompach łopatkowych Beckera, bocznokanałowe nie nadaja sie w 100% do wszystkich obrabianych przez nas materiałów.

Pozdrawiam

-----------------
D.K.

avatar użytkownika
+ + + + +

Opole
wiadomości: 336
w Signs.pl od 25.04.2002
IP: 89.204.138.XXX
Strona 1/2  1 2
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764