logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ploter Mutoh Valuejet 1324X w SET Poznań

  PR 22.06.2020, przeczytano 882 razy
ilustracjastrzałka

Japońską jakość drukarek Mutoh doceniła kolejna firma branży wystawienniczej, jaką jest SET Poznań - Service Expo Team. O tym wdrożeniu opowiada Pan Jakub Król.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ploter-mutoh-valuejet-1324x-w-set-poznan,387510,artykul.html

Mutoh ValueJet X to seria żywicznych (ang. Resin) ploterów (drukarek) wielkoformatowych marki Mutoh. Technologia żywiczna oznacza, że plotery tej serii drukują ekologicznymi, certyfikowanymi w Europie atramentami Mutoh UMS. To, co odróżnia te atramenty od innych „eko” rozwiązań na rynku to ich skład, który bazuje w głównej mierze właśnie na żywicach.

- Jesteśmy firmą, która działa nieprzerwanie od 30 lat. Budujemy stoiska oraz obsługujemy wystawy i wydarzenia w całej Europie. Duża część z naszych Klientów to zagraniczne i wymagające przedsiębiorstwa. - mówi Jakub Król, z SET Poznań.

Plotery ValueJet serii X obejmują kilka modeli, które różnią się szerokością roboczą i produktywnością. W zależności od wymagań i potrzeb użytkownika, do wyboru są dwie szerokości: 1.37 i 1.62 m, a prędkość maksymalna sięga w zależności od modelu od 15 do prawie 100 m2/h.

- Szukaliśmy plotera, który będzie solidny, łatwy w obsłudze i zagwarantuje powtarzalną, wysoką jakość prac. Mutoh ValueJet 1324X świetnie uzupełnił nasz park maszynowy składający się z ploterów tnących, frezarek CNC czy też lakierni. Branża targowa wymusza na nas często działanie w niestandardowy sposób, na niestandardowych materiałach i w godzinach czy dniach tygodnia, w jakich drukarnie wielkoformatowe nie pracują. Zyskaliśmy, więc również niezależność i elastyczność. - kontynuuje Jakub Król, z Service Expo Team.

Szeroki gamut kolorystyczny atramentów UMS pozwala drukować „korporacyjne” kolory, gdyż pokrycie palety Pantone C wynosi aż 83% (z 4 kolorów CMYK). To najwięcej w branży produkcyjnych drukarek wielkoformatowych.

Japońskie technologie

Wszystkie plotery Mutoh ValueJet serii X posiadają cechę wspólną - japońskie technologie: Mutoh Intelligent Interweaving i Mutoh DropMaster.

Intelligent Interweaving, czyli tak zwany druk „falą” czy też „chmurką” pozwala wyeliminować paskowanie poprzez nakładanie rozmytego rastra. Kolejne warstwy atramenty nachodzą na siebie i się przeplatają, przez co nie występuje tzw. efekt paskowania nawet w trybach wysokiej prędkości.

Drugą technologią jest Mutoh DropMaster. Jest to opatentowana przez firmę Mutoh technologia druku, która ma na celu automatyczną kalibrację głowicy do wysokości i grubości materiału. W momencie gdy drukujemy na cienkim papierze, odległość od materiału do głowicy jest inna niż w przypadku druku na grubym banerze, czego efektem może być rozrzut kropli tuszu, a co za tym idzie nieprecyzyjny druk. DropMaster gwarantuje, że kropla atramenty zawsze trafia w przewidziane miejsce.

Warto też wspomnieć, że wszystkie plotery Mutoh ValueJet posiadają stałą, długowieczną głowicę piezo (nie termiczną). Głowica ta umożliwia druk zmienną kroplą (Vardot). Dzięki oprogramowaniu mamy możliwość niezależnej regulacji wielkości kropel wychodzących z poszczególnych dysz. Wielkość kropli jest dostosowywana w zależności od drukowanej grafiki. Przykładowo inna jest kombinacja rozmiarów kropel dla jednolitych obszarów, inna dla detali i przejść tonalnych.

Cechą wyróżniającą „zieloną” technologię w ploterach Mutoh od innych tzw. „eko-rozwiązań” na rynku, jest niski (nawet kilkukrotnie niższy) pobór prądu.

Oprócz wspomnianych technologii warto wspomnieć, że w ploterach ValueJet serii X zastosowano rozwiązania unikalne jak np.: stalowy pasek posuwu karetki, pozłacana płytka głowicy, rolki dociskowe na całej szerokości stołu roboczego, zmienna wielkość kropli atramentu, światowej klasy oprogramowanie Onyx, szczelny, hermetyczny i bezpieczny dla użytkownika i plotera system atramentów w workach.

Ploterów Mutoh ValueJet 1324X daje szerokie możliwości produkcji. Za jego pomocą można drukować grafiki samochodowe, banery reklamowe i wyborcze, plakaty, etykiety, rollupy, backlity, fototapety, obrazy, reprodukcje i fotografie.

Mutoh ValueJet 1324X to łatwość użytkowania przez początkujących użytkowników i zaawansowanych drukarzy. Cechuje się także brakiem potrzeby stałej konserwacji oraz niskim zużyciem atramentu (8 ml/m2 na niepowlekanym PVC). W połączeniu z najnowocześniejszymi technologiami na rynku, ploter daje gwarancję szybkiego zwrotu inwestycji.

- Żywiczny Mutoh ValueJet 1324X od kilku lat jest jednym z najczęściej wybieranych ploterów z naszej oferty. Za jego sukcesem stoją japońska stabilność i solidność wykonania, a także finalna jakość końcowego wydruku przy zachowaniu wysokiej produktywności sięgającej prawie 30 m2/h. Wszechstronna szerokość robocza 137 cm, pozwoli realizować większość zleceń, od druku kolorowych wizualizacji, projektów i reprodukcji, przez fototapety, rollupy, obrazy, naklejki po grafiki samochodowe, dekoracje czy reklamę zewnętrzną. - mówi Paweł Stania, z działu marketingu firmy Atrium Centrum Ploterowe, dostawcy ploterów Mutoh.

Polskim, wyłącznym dystrybutorem ploterów Mutoh jest Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764