logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Océ Colorado 1650 złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl

  PR 20.09.2019, przeczytano 1071 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oc%C3%A9-colorado-1650-zlotym-medalista-targow-festiwaldruku.pl,384051,artykul.html

Urządzenie zostało docenione przez jury konkursowe za imponującą gamę zastosowań, której udostępnienie stało się możliwe za sprawą wykorzystania w urządzeniu dwóch dodatkowych – w stosunku do modelu Colorado 1640 – technologii. Pierwszą z nich stanowią atramenty Océ UVgel 460, które są jeszcze bardziej elastyczne i rozciągliwe, dzięki czemu zapewniają doskonałą stabilność obrazu i jego odporność na składanie, zwijanie czy zginanie medium, na którym zostały wydrukowane. Druga to Océ FLXfnish która sprawia, że bez skomplikowanych rekonfiguracji urządzenia i wymiany atramentów można drukować zarówno prace ze świetlistym połyskiem, jak i z matowym wykończeniem, w dodatku zupełnie niezależnie od rodzaju wykończenia medium. Atrybuty te wpływają na zwiększenie zakresu swobody artystycznej twórców oraz ułatwia i przyspiesza pracę drukarni.

Tegoroczny laureat Złotego Medalu targów FestiwalDruku.pl należy do rodziny wielokrotnie nagradzanych wielkoformatowych ploterów Océ Colorado, drukujących w formacie do 64". Wykorzystują one przełomową technologię UVgel, która sprawia, że każda kropla atramentu jest precyzyjnie nanoszona na medium i utwardzana światłem ultrafioletowym, dzięki czemu urządzenia produkują natychmiast gotowe, suche wydruki w wysokiej jakości. Są one wyjątkowo odporne zarówno na zarysowania, jak i czynniki atmosferyczne, a do tego nie wydzielają szkodliwych substancji, co sprawia, że świetnie nadają się do szerokiego spektrum zastosowań.

Automatyzacja pracy urządzeń tej serii jest na najwyższym poziomie, co pozwoliło do niezbędnego minimum ograniczyć liczbę rutynowych czynności, koniecznych do wykonania przez pracowników. Nad produkcją najwyższej jakości wydruków czuwa piezo-akustyczny system monitorowania dysz drukujących. Działania konserwacyjne są wykonywane przez same plotery  i trwa to zaledwie kilka minut. W efekcie na konserwację manualną, wykonywaną przez pracownika, trzeba przeznaczyć jedynie 10 minut w skali miesiąca, a operator urządzenia może skupić się na bardziej istotnych kwestiach.

- Czasy, w których skalę działalności i zyski drukarni dawało się dość dobrze oszacować, licząc metry kwadratowe, które zajmuje park maszynowy firmy, oraz liczbę zatrudnionych, dawno już przeszły do historii. W Canon dążymy do dostarczania urządzeń kompaktowych, za to o szerokim zakresie możliwości i dużej wydajność. Te ostatnie cechy decydują bowiem o tym, czy dostawca usług druku będzie w stanie sprostać zamówieniu i spełnić oczekiwania klienta, które ciągle się zwiększają. W myśl tej filozofii rozwijamy rodzinę Océ Colorado. Oba plotery z tej serii to wydawałoby się niepozorne urządzenia, jednak skala ich możliwości jest naprawdę imponująca, dzięki unikatowym technologiom Canon, wykorzystanym przy ich tworzeniu – komentuje Tomasz Miękus, Product Business Developer, Canon Polska.

ilustracjastrzałka

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764