logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ploter Oce Plotwave 500 z wyróżnieniem iF Design Awards 2015

  PR 11.03.2015, przeczytano 753 razy
ilustracjastrzałka

Wielkoformatowy system firmy Canon - Océ PlotWave 500 otrzymał nagrodę iF Gold Product Design Award w ramach plebiscytu iF Design Awards 2015. Ploter ten jest jednym z siedmiu produktów Canon wyróżnionych w tegorocznej edycji. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ploter-oce-plotwave-500-z-wyroznieniem-if-design-awards-2015,24188,artykul.html

Rozwiązania Canon już po raz 21. zostały nagrodzone w konkursie iF Design Awards. Wśród wyróżnionych w tym roku produktów znalazły się niedawno zaprezentowane drukarki wielkoformatowe Océ ColorWave 500 i 700, a także Océ ColorWave 900, które otrzymały nagrody w kategorii iF Product Design Awards. 

 

„Plotery serii Océ PlotWave i ColorWave oferują doskonałą równowagę pomiędzy designem i funkcjonalnością” – powiedział Yuichi Miyano, dyrektor grupy rozwiązań wielkoformatowych w Canon Europe. „Te wielkoformatowe systemy zostały wyposażone w technologie, które odpowiadają za wysoką jakość i niezawodność, przy zachowaniu wysokiej prędkości pracy. Drukarki są łatwe w codziennej obsłudze, a dzięki wysokiej jakości i estetyce wykonania dopasują się do każdego środowiska produkcyjnego. Dopełnienie stanowi dotykowy, intuicyjny panel do obsługi, który działa na zasadzie tabletu i zwiększa komfort użytkowania”. 

„Nagrody iF Design są rozpoznawalne na całym świecie. Otrzymują je projekty z wybranych kategorii, które wyznaczają nowe standardy w zakresie designu. Wyróżnienie dla ploterów Canon serii Océ ColorWave i Océ PlotWave to dla nas ogromny powód do zadowolenia - zwłaszcza, że najbardziej prestiżową nagrodę iF Gold Product Design Award zdobył  wielkoformatowy system Océ PlotWave 500”. 

Nagrody iF Design Awards zostały ustanowione w 1953 roku i uznawane są za jedne z najważniejszych wyróżnień w zakresie wzornictwa. Produkty firmy Canon po raz pierwszy otrzymały to prestiżowe wyróżnienie w 1989 roku i od tego czasu regularnie wymieniane są wśród nagrodzonych.

Źródło: Canon

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764