logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ploter Roland SP-540V w niezwykle atrakcyjnym zestawie

  PR 21.02.2007, przeczytano 2376 razy
ilustracjastrzałka

Do 12 marca można kupić drukująco-tnący ploter solwentowy Roland SP-540V w zestawie z profesjonalnym trymerem marki Keencut oraz 150 metrami bieżącymi materiałów po promocyjnej cenie 59 000 pln netto. Cena katalogowa SP-540V to 69 350 pln.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ploter-roland-sp-540v-w-niezwykle-atrakcyjnym-zestawie,5157,artykul.html

Roland jest jedynym na świecie producentem ploterów drukująco - tnących. SP-540V cieszy się bardzo dużą popularnością ze względu na cenę, teraz jeszcze niższą, oraz uniwersalność - łączy w sobie cechy wysokiej jakości plotera drukującego oraz precyzyjnej maszyny do wycianania. Zastosowanie tego urządzenia jest niezwykle szerokie - począwszy od wydruków na tradycyjne aplikacje po tworzenie etykiet i kształtów wycianych w folii samoprzylepnej.

Trymer Keencut Practic, jaki oferuje Jet Media w swojej promocji, to 1.5 m długości urządzenie do przyciania każdego rodzaju materiału. Pozwala on na łatwe, czyste i precyzyjne wykańczanie aplikacji.

O szczegółach promocji można przeczytać na www.jetmedia.pl

Źródło: JetMedia


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jetmedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764