logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ploter tnący Mutoh SC-PRO 1650

  PR 17.06.2007, przeczytano 5843 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie firmy Mutoh pojawił się nowy ploter tnący SC-PRO 1650 z systemem optycznego pozycjonowania. Bazuje on na sprawdzonej serii produkcyjnych ploterów SC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ploter-tnacy-mutoh-sc-pro-1650,5703,artykul.html

SC-PRO 1650 to już piątej generacji ploter tnący w ofercie producenta. Zbudowany na sprawdzonej serii ploterów SC. Wyposażony jest w opatentowany system pozycjonowania E-pos. Ploter może więc ciąć po obrysie wcześniej wydrukowanej grafiki. Łącząc SC-PRO z ploterem graficznym można stworzyć wydajny system tnąco-drukujący służący do produkcji m.in. naklejek.

Mutoh SC-PRO 1650 przyjmuje media o szerokości do 1850 mm i grubości 1 mm. Szerokość cięcia to maksymalnie 1650 mm. Ploter osiąga osiową prędkość cięcia 1000 mm/s i diagonalną 1414 mm/s. Natomiast przyspieszenie wynosi 2.5 G (diagonalne 3.5 G). Nóż w kierunku góra-dół może poruszać się do 40 razy na sekundę. A jego nacisk można ustawić na poziomie od 20 do 450 g. Ploter posiada dokładność mechaniczną na poziomie 0.005 mm i softwarową 0.01-0.025 mm.

SC-PRO 1650 można podłączyć do komputera poprzez interfejs RS-232 lub USB. Urządzenie jest wyposażone w intuicyjny panel sterowania znajdujący się na czołowej ściance plotera.

Wyłącznym dystrybutorem firmy Mutoh w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

www.atrium.com.pl
Źródło: Atrium


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: atrium

(ATRIUM Centrum Ploterowe sp. z o.o.)

atrium o sobie:

W maju 1993 roku powstała firma - Atrium Centrum Ploterowe. Od początku działalności, jest czołowym dostawcą maszyn i materiałów do druku wielkoformatowego.

Atrium jest wyłącznym dystrybutorem japońskich ploterów MUTOH a także takich marek jak EFI, SUMMA, NEOLT, ONYX i wiele innych.

Obecnie Atrium zatrudnia ponad 100 pracowników w całym kraju. Główna siedziba firmy znajduje się w Opolu. Do dyspozycji naszych klientów pozostają także oddziały: w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764