logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ploterowe Dni Otwarte Atrium - Gdańsk 5 czerwca

   25.05.2020, przeczytano 525 razy
ilustracja

W maju i czerwcu Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, organizowane we wszystkich polskich oddziałach firmy. Uczestnicy, będą mogli zobaczyć m.in. kilka najciekawszych urządzeń do druku wielkoformatowego firmy Mutoh.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ploterowe-dni-otwarte-atrium---gdansk-5-czerwca,387156,artykul.html

Podczas cyklu Dni Otwartych obejmującego 5 miast, uczestnicy tego pierwszego w sezonie „nie wirtualnego” spotkania branżowego, będą mogli zapoznać się „na żywo” z kilkoma urządzeniami do druku wielkoformatowego.

Dni Otwarte zostaną zorganizowane z zachowaniem rekomendowanych zasad bezpieczeństwa (m.in. dla uczestników będą dostępne maseczki ochronne, rękawiczki jednorazowe oraz płyn do higieny rąk).

Nowość: ploter Mutoh XpertJet 1641SR

- Najciekawszym prezentowanym urządzeniem będzie najnowszy ploter rolowy japońskiego producenta - Mutoh XpertJet. Sama nazwa wskazuje przeznaczenie tych drukarek, dedykowanych ekspertom i profesjonalistom druku wielkoformatowego.

Mutoh XpertJet to najnowsza seria drukarek rolowych japońskiego producenta. W sprzedaży dostępne są już dwa modele: 1641SR i 1682SR. Są to odpowiednio drukarki cztero- (CMYK) i 8-kanałowe (2xCMYK lub CMYK LC LM LK). Ich wydajność sięga odpowiednio 53 i 87 m2/h.

XpertJet, jako sukcesor linii ValueJet, posiada najlepsze rozwiązania poprzedników, a także szereg nowych rozwiązań jak np. dwa rodzaje atramentów do wyboru: atramenty eko-solwentowe nowej generacji z certyfikatem GreenGurad Gold lub wielokrotnie nagradzane atramenty żywiczne Mutoh UMS z certyfikatem Eurofins Indoor Air Comfort.

Mutoh XpertJet wyróżnia się także nowoczesnym, czarnym wyglądem i ulepszoną konstrukcją. Na pokładzie zaimplementowano technologię DropMaster w wersji 2, dotykowy panel sterowania, nowe systemy prowadzenia mediów i wiele innych nowatorskich rozwiązań.

Plotery Mutoh ValueJet serii X

- Na dniach otwartych nie zabraknie „klasyki gatunku” – znanych i lubianych w Polsce i na świecie ploterów Mutoh ValueJet serii X. W warszawskim oddziale firmy zaprezentujemy dwa modele: VJ-1324X (1.37 m)  oraz ultra-szybki VJ-1638X (1.62 m).

Plotery Mutoh ValueJet serii X, pracują w technologii żywicznej. Oznacza to, że drukują ekologicznymi, certyfikowanymi w Europie atramentami Mutoh UMS. To co odróżnia te atramenty od innych „eko” rozwiązań na rynku to ich skład, który bazuje na żywicach. Co więcej, szeroki gamut kolorystyczny pozwala drukować „korporacyjne” kolory, dzięki 83-procentowemu pokryciu palety Pantone C.

Atramenty Mutoh UMS posiadają europejski certyfikat Eurofins Indoor Air Comfort, co oznacza, że wydruki są bezpieczne w aplikacjach wewnętrznych, czyli w pomieszczeniach mieszkalnych, użyteczności publicznej, ośrodkach zdrowia, itd.

Seria ploterów Mutoh ValueJet X obejmuje kilka modeli różniących się szerokością roboczą i produktywnością. W zależności od wymagań i potrzeb użytkownika, do wyboru są 2 szerokości: 1.37 i 1.62 m, a prędkość maksymalna sięga od 15 do prawie 100 m2/h. Wszystkie natomiast posiadają cechę wspólną – japońskie technologie: Mutoh Intelligent Interweaving, Mutoh DropMaster oraz zmienną wielkość kropli.

Cechą wyróżniającą „zieloną” technologię w ploterach Mutoh od innych tzw. „eko-rozwiązań” na rynku, jest niski (nawet kilkukrotnie niższy) pobór prądu.

Drukarka UV do gadżetów – Mutoh ValueJet 626UF

- Dużym zainteresowaniem cieszą się obecnie drukarki do gadżetów. Przedstawiciela tej grupy urządzeń nie zabraknie na dniach otwartych. Zaprezentujemy drukarkę w formacie A2+ - Mutoh ValueJet 626UF.

Mutoh VJ-626UF, to kompaktowa drukarka LED-UV przeznaczona do druku bezpośredniego w formacie A2+.  Dzięki natychmiastowemu utwardzaniu atramentu na strukturze obiektu, pozwala na bezpośredni zadruk wielu materiałów i gotowych produktów (m.in. gadżetów).

Drukarka do gadżetów (ale nie tylko) znajduje zastosowanie w wielu firmach, np. w: agencjach reklamowych, u producentów trofeów sportowych, u producentów zabawek i gadżetów, u producentów sprzętów elektrycznych, czy w szeroko rozumianym przemyśle do znakowania produktów i podzespołów. Sprawdzi się także w firmach produkujących na własne potrzeby np. tabliczki informacyjne.

- Liczne instalacje tej drukarki na całym świecie, w tym w Polsce, potwierdzają trafność wyboru tej drukarki do gadżetów. Startupy jak i firmy z długoletnią tradycją „rozkręciły” wspaniałe i inspirujące biznesy dzięki tej „małej” drukarce o wielkich możliwościach.

VJ-626UF umożliwia wysoką jakość zadruku m.in. na takich materiałach jak ABS, aluminium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC, szkło, drewno czy kamień.  

Prezentowany Mutoh ValueJet 626UF można w dowolnym momencie doposażyć w moduł obrotowy, który umożliwia bezpośredni druk na obiektach o kształcie cylindrycznym, np.: butelkach, bidonach, walcowatych opakowaniach i pojemnikach, świecach, gadżetach, rurkach, itd. Sprawdzi się w personalizacji, dekoracji pojedynczych wzorów, zadruku prototypów i niskonakładowej produkcji.

Drukarka hybrydowa – Mutoh ValueJet 1638UH

Mutoh w swoim portfolio maszyn LED-UV posiada jeszcze kilka serii urządzeń pracujących w tej technologii, które sprawdzają się w wielu gałęziach przemysłu, poligrafii, reklamy czy też dekoracji.

- W Warszawie pokażemy hybrydowy czyli rolowo-stołowy, a co za tym idzie wysoce wszechstronny ploter drukujący VJ-1638UH. Jego szerokość zadruku sięga 162 cm, a grubość obsługiwanych materiałów i przedmiotów sięga 15 mm. Dzięki hybrydowemu rozwiązaniu, nie ma potrzeby inwestowania w duże droższe urządzenia produkcyjne np. typu flatbed UV, aby móc drukować bezpośrednio na płytach, panelach, dekoracjach, itd.

Drukarka sublimacyjna – Mutoh RJ-900XG

Mutoh RJ-900 XG to najpopularniejsza w Polsce drukarka sublimacyjna japońskiej marki Mutoh. Liczbę instalacji „nad Wisłą” można już liczyć w kilku setkach. Cena na poziomie 3.990 euro netto, powoduje, że mogą sobie na nią pozwolić zarówno startupy, małe firmy i agencje reklamowe. Te drukarki sublimacyjne jako „farmy produkcyjne”, instalują także duże drukarnie-fabryki.

Drukarka sublimacyjna Mutoh RJ-900 XG daje szerokie możliwości zastosowania w wielu branżach: reklamowej, wystawienniczej, dekoratorskiej, odzieżowej czy gadżetowej. Sprawdzi się więc w produkcji: koszulek, odzieży sportowej, smyczy, tkanin dekoracyjnych i reklamowych. W procesie sublimacji grafikę można przenosić także na kubki, sprzęt sportowy, płyty, szkło, drewno, metal, tworzywa, gadżety i wiele, wiele innych.

Ploterowy „roadshow”

Po pierwszym spotkaniu w Krakowie (22 maja) Atrium Centrum Ploterowe zaprasza kolejno do: Warszawy (27 maja), Poznania (29 maja), Gdańska (5 czerwca) i na wielki finał z pełnym portfolio maszyn w Opolu (10 czerwca).

Na uczestników oprócz opisanych urządzeń będą czekać eksperci ds. druku i materiałów a także doradca leasingowy, który na miejscu przygotuje ofertę finansowania bez pierwszej wpłaty.

Uczestnicy Dni Otwartych Atrium otrzymają także branżowe prezenty – polskiej produkcji materiały do druku marki IKONOS.

Dni Otwarte Atrium objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764