logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plotery Canon na targach Retailshow 2015

  PR 18.11.2015, przeczytano 770 razy
ilustracjastrzałka

Firma Canon będzie obecna na tegorocznych Targach Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow 2015. Na stoisku D02 (Hala 3), specjaliści firmy zaprezentują najnowsze rozwiązania druku dla branży handlowej, a także chętnie podzielą się wiedzą i doświadczeniem na temat wykorzystania produktów i rozwiązań Canon w praktyce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plotery-canon-na-targach-retailshow-2015,26585,artykul.html

Podczas RetailShow 2015 Canon zaprezentuje plotery:

imagePROGRAF iPF6400SE

to elastyczne rozwiązanie dla detalistów, którzy cały proces produkcji chcą zamknąć pod jednym dachem. Kompaktowa konstrukcja iPF6400SE pozwala zainstalować go nawet w niewielkim pomieszczeniu na zapleczu, a intuicyjne oprogramowanie PosterArtist Lite umożliwia początkującym użytkownikom błyskawiczne (plakat A1 w zaledwie minutę) tworzenie zróżnicowanych kreacji i materiałów graficznych w czterech prostych krokach.

imagePROGRAF iPF6400S

to 8-kolorowy ploter stworzony do druku plakatów, oznaczeń sklepowych i materiałów promocyjnych o wyrazistych kolorach i perfekcyjnych szczegółach (np. przy druku małej czcionki czy cienkich linii). Urządzenie pozwala produkować bardzo wytrzymałe i odporne na zarysowania obrazy w formacie A1 (24 cale), dzięki czemu plakaty mogą być wystawiane na zewnątrz bez obaw o ich szybkie zużycie czy utratę jakości.

imagePROGRAF iPF670

charakteryzuje się wysoką prędkością druku i kompaktową konstrukcją, przez co doskonale nadaje się do dynamicznej, codziennej pracy (wydruk dokumentów A1 w zaledwie 28 sekund), a przy tym nie wymaga dużo miejsca. iPF670 zapewnia także niezwykłą precyzję druku na małych powierzchniach (minimalna szerokość linii to 0,02 mm), a wbudowany monitor stanu ułatwia zarządzanie kosztami drukowania na każdym etapie produkcji.

Konkurs Innowacje Handlu

Do tegorocznego konkursu Innowacje Handlu firma Canon zgłosiła dwa modele wielkoformatowych ploterów. O wyróżnienie w kategorii „Drukarki, skanery, kolektory, POS” walczyć będzie urządzenie Océ ColorWave 700, które pozwala m.in. drukować na tańszych, niepowlekanych i przyjaznych dla środowiska nośnikach, oraz profesjonalny ploter płaski serii Océ Arizona 6100 – specjalista od najwyższej jakości druku na trwałych, niestandardowych nośnikach, takich jak szkło, drewno, tektura PCV oraz inne media o grubości nawet do 5 cm, dzięki czemu sprawdza się doskonale przy okazjonalnych nadrukach dekoracyjnych na meblach, półkach sklepowych czy elementach ekspozycyjnych.

Dodatkowo przez cały okres targów, na stoisku Canon dostępni będą specjaliści i eksperci firmy, którzy z chęcią opowiedzą na wszystkie pytania klientów oraz dostawców usług druku.

Canon od lat inwestuje w rozwój technologii druku cyfrowego, aby zapewnić detalistom i dostawcom usług druku (PSP) efektywne kosztowo i coraz bardziej kompleksowe rozwiązania dostępne na żądanie” – przyznaje Rafał Osiekowicz, dyrektor marketingu w dziale rozwiązań wielkoformatowych, Canon Polska. „Wykorzystanie nowoczesnych, a jednocześnie sprawdzonych technologii i rozwiązań druku może znacząco wpłynąć na pozytywne wrażenia klienta podczas interakcji na każdym etapie procesu zakupowego – dodaje Rafał Osiekowicz.

Stoisko Canon D02 w hali 3. Warszawskiego Centrum EXPO XXI będzie otwarte dla zwiedzających w dniach 18-19 listopada w godz. 9.00-17.00.

Szczegółowe informacje nt. targów dostępne są na stronie: www.retailshow.pl

Źródło: Canon

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764