logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plotery „eko” Zenith DX5 1801/1802

  PR 20.01.2012, przeczytano 4137 razy
ilustracjastrzałka

Zenith DX5 1801 i 1802 to nowość na polskim rynku ploterowym. Te eko-solwentowe drukarki na nowoczesnych głowicach Epson DX5 zadziwią nie jedną drukarnię i agnecję reklamową jakością druku ale także... bardzo atrakcyjną ceną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plotery-eko-zenith-dx5-1801-1802,14410,artykul.html

Eko-solwentowe Zenithy cechują się niskim kosztem eksploatacji jak i niskim kosztem zakupu. Posiadają więc bardzo dobry wskaźnik zwrotu inwestycji.

Modele 1801 i 1802 to plotery o szerokości druku 1870 mm. Pozwolą na wzmocnienie mocy produkcyjnych istniejących parków maszynowych jak i zastąpienie maszyn starszej generacji. Sprawdzą się one w druku pełno-kolorowych grafik reklamowych, elementów wyposażenia wnętrz, grafikach wystawienniczych, oznakowaniu informacyjnym, aplikacjach samochodowych i wielu innych. Wydruki zachowują odporność na warunki atmosferyczne (woda, światło UV) do 3 lat.

Nowoczesne głowice DX5

„Eko” Zenithy dzięki najnowszym głowicom piezo Epson DX5 o 3.5 pikolitrowej kropli zapewniają fotograficzną rozdzielczość 1440 x 1440 dpi. Model 1801 wyposażony jest w jedną taką głowicę, analogicznie Zenith DX5 1802 w dwie takie głowice. Maksymalna wysokość głowic to 7 mm. Zenith 1802 cechuje się maksymalną prędkością druku 36 m2/h.

Atrament „eko”

W ploterach Zenith zastosowano atrament Ikonos Eco. Tusz jest odporny na działanie wody i promieni UV na zewnątrz do 3 lat. Posiada także podwyższoną odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz skrócony czas schnięcia wydruków. Jedynie przy aplikacjach narażonych na intensywne działanie czynników mechanicznych np. grafiki samochodowe, grafiki podłogowe, należy dodatkowo zabezpieczyć odpowiednim laminatem. Atrament cechuje się bezwonnością, dlatego ploter może pracować bezpośrednio w biurze i nie wymaga dodatkowych systemów wentylacji.

Technologia rozmytego rastra

W tradycyjnej technologii druku, urządzenia drukują poziome równoległe linie, które aby utworzyć jednolity obraz bez paskowania, muszą zostać nałożone na zadrukowywany materiał bardzo precyzyjnie, tj. nie mogą ani na siebie zachodzić ani być od siebie odsunięte. Technologia ta powoduje, że w przypadku problemów z zatkanymi lub krzywo drukującymi dyszami, na wydruku bardzo szybko uwidaczniają się niedoskonałości w postaci paskowania poziomego tzw. bandingu – efekt nieakceptowany na rynku. Technologia FEATHER – to nowy rodzaj druku, opracowany przez producenta plotera i oprogramowania PhotoPRINT (w zestawie z ploterem). Nakładane pasy, łagodnie przeplatają się z każdym kolejnym nowo nakładanym pasem, co w bardzo dużym stopniu eliminuje efekt paskowania. Operator maszyny ma możliwość ciągłej kontroli stopnia przeplatania się pasów. Nowa technika pozwala więc drukować z dużo większymi prędkościami.

Plotery Zenith DX5 1801 i 1802 obsługiwane są przez zaawansowane oprogramowanie RIP PhotoPrint 10.3.

Dla kogo eko-solwentowe Zenithy?

„Eko” Zenithy rozszerzą moce produkcyjne i możliwości w wielu rozwijających się drukarniach i agencjach reklamowych. Plotery te mogą drukować na szerokiej gamie mediów powlekanych i niepowlekanych do wnętrz jak i na zewnątrz. Nowoczesne głowice i nowoczesne technologie sprawiają, iż stało się możliwe sprawne połączenie tak często sprzecznych elementów jak wysoka jakość i niska cena urządzenia.

Wyłącznym dystrybutorem ploterów Zenith w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764