logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plotery Epson Surecolor S wyróżnione przez Keypoint Intelligence

  PR 12.01.2018, przeczytano 999 razy
ilustracjastrzałka

Keypoint Intelligence (wcześniej Buyers Lab), wiodąca niezależna firma oceniająca sprzęt. usługi oraz oprogramowanie do obrazowania dokumentów, wyróżniła Epson za innowację i niezwykłą wierność odwzorowania kolorów zapewnianą przez drukarki solwentowe do zastosowań wielkoformatowych z serii SureColor S.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plotery-epson-surecolor-s-wyroznione-przez-keypoint-intelligence,35102,artykul.html

Na targach SGIA Expo 2017 wszystkie trzy modele w serii: SC-S40600, SC-S60600 i SC-S80600 – otrzymały nagrody BLI Pick:

  • Epson SureColor S40600 – Doskonała drukarka ekosolwentowa/lateksowa CMYK rozmiaru 54"/64" do podstawowych zastosowań
  • Epson SureColor S60600 – Doskonała drukarka produkcyjna, ekosolwentowa/lateksowa CMYK o rozmiarze 54"/64"
  • Epson SureColor S80600 – Doskonała drukarka ekosolwentowa/lateksowa CMYK 54"/64" o rozszerzonej gamie kolorów


Podczas testów Keypoint Intelligence ściśle współpracował z firmą Epson. Trzy drukarki solwentowe z serii Epson SureColor S uzyskały najniższy wynik Delta E spośród wszystkich testowanych urządzeń” – powiedział David Sweetnam, dyrektor ds. badań i usług laboratoryjnych w regionie EMEA/Azji w Keypoint Intelligence. „Przyznawane przez nas nagrody wyróżniają producentów i wskazują produkty, które podczas wyczerpujących testów laboratoryjnych uzyskują doskonałe, przekraczające oczekiwania wyniki. Wszystkie trzy modele z serii S świetnie sprawdziły się w czasie testów, zapewniając dokładność i wierne oddanie kolorów, którą docenią nawet najbardziej wymagające drukarnie”.

Od chwili rozpoczęcia programu testowania drukarek ekosolwentowych/lateksowych w 2016 r. BLI przetestowało wiele drukarek w Europie i Stanach Zjednoczonych. Przyznawane po raz pierwszy przez BLI nagrody Pick mają na celu wyróżnienie rozwiązań sprzętowych i oprogramowania o najwyższej wydajności. Oceny dokonuje zespół BLI złożony z wykwalifikowanych techników oraz analityków.

Zawsze wiedzieliśmy, że nasze drukarki SureColor SC-S świetnie nadają się do druku oznakowań i materiałów reklamowych, co więcej, wyniki finansowe wskazują, że także nasi klienci zdają sobie z tego sprawę” – powiedział Tomasz Kuciński, Senior Account Manager – LFP w Epson Europe. „Tym bardziej cieszymy się, że firma testująca o takiej randze jak Buyers Lab postanowiła wyróżnić nie tylko jedną, ale wszystkie trzy drukarki z serii SC-S za technologiczną perfekcyjność”.

Profesjonalne rozwiązania firmy Epson do obrazowania są tworzone przy użyciu najnowocześniejszej technologii, by gwarantowały wyniki o najwyższej jakości. Drukarki z serii SureColor S są tego doskonałym przykładem. Dzięki najlepszej w swojej klasie technologii obsługi materiałów oraz najszerszej gamie kolorów na rynku należą do najszybszych drukarek w swojej klasie, zapewniając klientom wyjątkową jakość i wartość.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764