logo
WIADOMOŚCI

Plotery Epson Surecolor S wyróżnione przez Keypoint Intelligence

redakcja  PR 12.01.2018, przeczytano 374 razy
ilustracjastrzałka

Keypoint Intelligence (wcześniej Buyers Lab), wiodąca niezależna firma oceniająca sprzęt. usługi oraz oprogramowanie do obrazowania dokumentów, wyróżniła Epson za innowację i niezwykłą wierność odwzorowania kolorów zapewnianą przez drukarki solwentowe do zastosowań wielkoformatowych z serii SureColor S.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plotery-epson-surecolor-s-wyroznione-przez-keypoint-intelligence,35102,artykul.html

Na targach SGIA Expo 2017 wszystkie trzy modele w serii: SC-S40600, SC-S60600 i SC-S80600 – otrzymały nagrody BLI Pick:

  • Epson SureColor S40600 – Doskonała drukarka ekosolwentowa/lateksowa CMYK rozmiaru 54"/64" do podstawowych zastosowań
  • Epson SureColor S60600 – Doskonała drukarka produkcyjna, ekosolwentowa/lateksowa CMYK o rozmiarze 54"/64"
  • Epson SureColor S80600 – Doskonała drukarka ekosolwentowa/lateksowa CMYK 54"/64" o rozszerzonej gamie kolorów


Podczas testów Keypoint Intelligence ściśle współpracował z firmą Epson. Trzy drukarki solwentowe z serii Epson SureColor S uzyskały najniższy wynik Delta E spośród wszystkich testowanych urządzeń” – powiedział David Sweetnam, dyrektor ds. badań i usług laboratoryjnych w regionie EMEA/Azji w Keypoint Intelligence. „Przyznawane przez nas nagrody wyróżniają producentów i wskazują produkty, które podczas wyczerpujących testów laboratoryjnych uzyskują doskonałe, przekraczające oczekiwania wyniki. Wszystkie trzy modele z serii S świetnie sprawdziły się w czasie testów, zapewniając dokładność i wierne oddanie kolorów, którą docenią nawet najbardziej wymagające drukarnie”.

Od chwili rozpoczęcia programu testowania drukarek ekosolwentowych/lateksowych w 2016 r. BLI przetestowało wiele drukarek w Europie i Stanach Zjednoczonych. Przyznawane po raz pierwszy przez BLI nagrody Pick mają na celu wyróżnienie rozwiązań sprzętowych i oprogramowania o najwyższej wydajności. Oceny dokonuje zespół BLI złożony z wykwalifikowanych techników oraz analityków.

Zawsze wiedzieliśmy, że nasze drukarki SureColor SC-S świetnie nadają się do druku oznakowań i materiałów reklamowych, co więcej, wyniki finansowe wskazują, że także nasi klienci zdają sobie z tego sprawę” – powiedział Tomasz Kuciński, Senior Account Manager – LFP w Epson Europe. „Tym bardziej cieszymy się, że firma testująca o takiej randze jak Buyers Lab postanowiła wyróżnić nie tylko jedną, ale wszystkie trzy drukarki z serii SC-S za technologiczną perfekcyjność”.

Profesjonalne rozwiązania firmy Epson do obrazowania są tworzone przy użyciu najnowocześniejszej technologii, by gwarantowały wyniki o najwyższej jakości. Drukarki z serii SureColor S są tego doskonałym przykładem. Dzięki najlepszej w swojej klasie technologii obsługi materiałów oraz najszerszej gamie kolorów na rynku należą do najszybszych drukarek w swojej klasie, zapewniając klientom wyjątkową jakość i wartość.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Api.pl wspiera młodych projektantów
Wspierani przez API.PL młodzi projektanci, zostali zauważeni, a ich kolekcje wykorzystujące druk na tekstyliach docenione.
HP prezentuje nowe drukarki wielkoformatowe HP Designjet Z6 oraz Z9+
HP ponownie akcentuje swoją obecność na jednym z największych wydarzeń poświęconych fotografii w Europie. Fotofestiwal 2018 koncentruje się tym razem na relacji między człowiekiem, a naturą. Organizatorzy wydarzenia zaprosili do programu głównego artystów i kuratorów, którzy dokumentują świadomość ekologiczną i wyrażają ją w formie zdjęć. HP...
Opus B Brand Design: Rebranding marek CRH
Zespół Opus B Brand Design przygotował rebranding marek CRH Company w Polsce.
Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów. W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kartami z piłkarzami. Rekordowe okazały...
Sony uruchamia w Europie portal α Universe
Nowy portal Sony ukazuje piękno europejskiej fotografii.
 
niedziela 15.07.2018, 144 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone