logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plotery Flora w Igepa Polska

  PR 08.09.2016, przeczytano 1894 razy
ilustracjastrzałka

Igepa poszerzyła portfolio oferowanych przez siebie ploterów o maszyny znanej marki Flora. Dostępne są dwa modele drukujące, różniące się rodzajem głowic, prędkością i przeznaczeniem: Flora LJ 320K oraz Flora LJ 320P.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plotery-flora-w-igepa-polska,29867,artykul.html

Ploter FLORA LJ 320K:
Głowice drukujące Konica Minolta
4-8 głowic drukujących / 4 kolory (CMYK)
Szerokość zadruku do 3.20 m
Prędkość do 240 m2/h (8 głowic) i 120 m2/h (4 głowice)
Rozdzielczość do 720 x 1440 dpi

Ploter FLORA LJ320P:
Głowice drukujące Spectra Polaris
4-8 głowic drukujących / 4 kolory (CMYK)
Szerokość zadruku do 3.20 m
Prędkość do 180 m2/h (8 głowic) i 90 m2/h (4 głowice).
Rozdzielczość do 1200 x 1200 dpi

Główne atuty ploterów Flora:

Wytrzymały, stalowy korpus maszyny
Solidna konstrukcja, najwyższa jakość wykonania korpusu, dokładność montażu elementów mechanicznych oraz jakość użytych podzespołów zapewniają stabilną i bezproblemową pracę urządzenia.

Prowadzenie materiału
Wyjątkowo dokładny system podawania i prowadzenia materiału. Umożliwia używanie ciężkich materiałów, do 100 kg/rolka.

Podciśnieniowy system atramentów
Umożliwia równomierny przepływ atramentu w różnych warunkach.

System transmisji danych
Elastyczny kabel światłowodowy wspiera szybką transmisję danych w przypadku obrazów o dużej objętości.

System podsysu materiału
System gwarantuje równe, gładkie prowadzenie drukowanego materiału.

Wyjątkowa prędkość druku
Schodkowy układ głowic drukujących umożliwia osiągnięcie prędkości druku aż do 240 m2/h (w ploterze LJ320K) i 180 m2/h (w ploterze LJ 320P).

Night Cap System
System zabezpieczający przed wysychaniem głowic.

Zaawansowany system podawania mediów
Zwiększona precyzja prowadzenia materiału zapewnia wysoką jakość wydruków.

Panel dosuszający wydruk
Dodatkowy panel IR oraz panel z wentylatorami umożliwiają nawijanie materiału bezpośrednio po wydruku.

Do ploterów Flora polecamy atramenty solwentowe ESPRINT HS 30, dostępne w 5 litrowych pojemnikach.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czy Xtra320 na SF też są w ofercie?

avatar użytkownika
,

Witam,
Tej wersji nie mamy w ofercie.
Pozdrawiam
  

Najnowsze w tym dziale

Kampania #Beatplasticpollution na nośnikach Screen Network i AMS
AMS i Screen Network łączą siły i realizują wspólnie z organizacją UNEP/GRID-Warszawa wyjątkową interaktywną kampanię społeczną dotyczącą problemu mikroplastiku w środowisku, w tym również w kroplach deszczu, w ramach akcji pod hasłem #BeatPlasticPollution z okazji 50. Światowego Dnia Środowiska.
Hand Made promuje produkty marki Rossmann
Agencja Hand Made odpowiada za kreację i nadzór produkcyjny najnowszego spotu reklamowego marki Babydream z portfolio Rossmann.
Zielona kampania Energi Obrotu
Z natury dobra energia – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy ORLEN. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród...
Żabka Jush - aktywacja promocyjna z dowozami w plener
Żabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy. Działaniom towarzyszy aktywacja konsumencka, polegająca na polowaniu na ukryte w przestrzeni miejskiej, a także w sieci kody promocyjne. Kampania pod hasłem  „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener” potrwa do ostatniego dnia sierpnia.
Streetcom z kampanią influencerską pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Agencja Streetcom została wybrana do  realizacji działań z zakresu Influencer Marketingu. Agencja przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764