logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plotery Imageprograf TM: Warsztaty Canon dla partnerów

  PR 26.11.2018, przeczytano 835 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 21 i 22 listopada br. firma Canon, producent najwyższej klasy urządzeń drukujących, dla swoich akredytowanych partnerów zorganizował warsztaty, których celem było zapoznanie ich z nowymi ploterami drukującymi imagePROGRAF serii TM. Spotkania odbywały się w zmienionej formule, w której znacznie większy nacisk położono na poznanie prezentowanych maszyn w praktyce, podczas wykonywania konkretnych działań. Zmiana formuły ma zapewnić jeszcze większe powodzenie dostawców, biorących udział w szkoleniach, podczas prezentowania ploterów Canon swoim klientom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plotery-imageprograf-tm%3A-warsztaty-canon-dla-partnerow,380294,artykul.html

W sumie podczas dwóch sesji warsztatowych w spotkaniach wzięło udział 40 osób. Podczas spotkań mieli oni okazję poznać z bliska urządzenia imagePROGRAF TM, zapoznać się z ich obsługą oraz przewagami konkurencyjnymi nad pozostałą ofertą rynku wielkoformatowych urządzeń drukujących.

Tych zaś jest całkiem sporo. Nowe plotery imagePROGRAF serii TM zapewniają bowiem wysoką jakość druku aplikacji CAD/GIS/POS, szybszy druk i wyższą ogólną wydajność niż konkurencyjne urządzenia, płynniejsze cięcie, mniejsze wibracje i hałas zmniejszony aż o 60 proc. w stosunku do poprzednich serii. Do tego, dzięki zwartej konstrukcji, są kompaktowe, co sprawia, że świetnie sprawdzą się w każdym miejscu, gdzie drukowane są materiały techniczne CAD i GIS. Plotery te oferują także rozbudowane funkcje bezpieczeństwa – w tym także bezpiecznego uwierzytelniania i kontroli użytkowników.

ilustracjastrzałka

- Jako eksperci Canon mamy pełną świadomość na temat zalet ploterów imagePROGRAF TM. Dlatego chcemy ją przekazywać naszym partnerom, bo tylko dostawcy przekonani do sprzętu będą w stanie w profesjonalny sposób opowiedzieć swoim klientom o urządzeniach, które wprowadzamy na rynek. A od tego zależy zarówno sukces naszych partnerów, jak i nasz – mówi Tomasz Miękus, Product Business Developer z Marketing Excellence Product Business Development w Canon Polska. - Do tego jednak nie wystarczy ładny folder czy kolorowa prezentacja i dlatego stawiamy na sesje warsztatowe, wymianę opinii i doświadczeń pomiędzy nami i naszymi partnerami oraz wspólny długofalowy rozwój.

ilustracjastrzałka

W czasie spotkań rozmawiano także o nowych mediach eksploatacyjnych Canon LFP, 5-kolorowych wodoodpornych atramentach pigmentowych systemu Canon Lucia TD, zastosowanym w urządzeniach oraz różnych rodzajach oprogramowania Canon, które może ułatwić pracę na urządzeniu. To m.in. program Direct Print & Share, który ułatwia drukowanie plików PDF, JPEG, TIFF i HP-GL/2 bez potrzeby otwierania aplikacji źródłowej. Pozwala także bezproblemowo dzielić się plikami z innymi osobami za pośrednictwem usług pamięci masowej w chmurze. Innym przykładem jest PosterArtist Lite, aplikacja, która umożliwia projektowanie i drukowanie profesjonalnych plakatów w zaledwie czterech prostych krokach. Zawiera ponad 1300 szablonów, zdjęć i klipartów z wzorami, które sprawdzą się w wielu różnych środowiskach biznesowych. Wreszcie użytkownicy imagePROGRAF serii TM mogą skorzystać także z oprogramowania Free Layout Puls, które pozwala na ułożenie wielu różnych wydruków na jednym arkuszu w trybie podglądu wydruku.

ilustracjastrzałka

Pod koniec każdego ze spotkań zainicjowana została otwarta dyskusja na temat docelowych adresatów produktów z serii imagePROGRAF TM, która, dzięki wspólnemu inspirowaniu się i wymianie spostrzeżeń, pozwoliła na wskazanie kilku obiecujących, a nie do końca oczywistych segmentów rynku, w których warto szukać szans biznesowych. Spotkania zwieńczył konkurs z wiedzy na temat urządzeń serii TM.

ilustracjastrzałka

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe Frugo Energy z kampanią Dooobry Wariat
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii TV firmy Food Care. Dziś startuje pierwsza wspólna kampania, która promuje nowe Frugo Energy.
Krakowska agencja More Bananas w lutym br. nawiązała współpracę z kolejnym klientem. Tym razem będzie odpowiedzialna za kampanię promocyjną aplikacji medycznej terapiabezsennosci.pl
Kaufland zachęca klientów do świadomego odżywiania i wprowadza nowy koncept sprzedażowy
Co czwarty Polak w trakcie pandemii ograniczył spożycie mięsa. Zaczęliśmy również sięgać po produkty nie tylko zdrowsze, ale też korzystniejsze dla naszej planety[1]. Podążając za tym trendem, Kaufland stworzył w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania, dzięki którym klienci łatwo znajdą produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym.
Agencja Havas Media będzie dalej obsługiwać markę Lidl w zakresie planowania i zakupu mediów.
Kampania marki Verbena
Trzeba mieć w życiu C! Tak właśnie brzmi hasło nowej kampanii marki Verbena, przygotowanej przez krakowską agencję brandingową Brave Brain. Akcja promuje przede wszystkim cukierki, wzbogacone o witaminę C, choć w portfolio produktów marki Verbena znajdują się również ciasteczka o oryginalnej, ziołowo-owocowej recepturze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764