logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plotery Mutoh w Warszawie i Lublinie

  PR 25.07.2018, przeczytano 903 razy
ilustracja

Ploterowy „tour” zawita w te wakacje do aż 10 miast Polski. Z ploterami żywicznymi i LED-UV japońskiej marki MUTOH, można będzie w tym tygodniu spotkać się w Warszawie i Lublinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plotery-mutoh-w-warszawie-i-lublinie,37367,artykul.html

Po spotkaniach w Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Opolu, Łodzi i Białymstoku, przed nami kolejne wielkoformatowe spotkania:

  • 25 lipca - Warszawa
  • 27 lipca - Lublin
  • 8 sierpnia - Toruń
  • 10 sierpnia - Gdynia

Udział w prezentacjach jest bezpłatny, po uprzedniej rejestracji na stronie organizatora – Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764