logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plotery Zenith w publikacji Atrium

  PR 08.01.2013, przeczytano 1813 razy
ilustracjastrzałka

Zenith – plotery wielkoformatowe dla profesjonalistów: pod takim tytułem pojawiła się na rynku nowa publikacja opisująca plotery Zenith. Przypomnijmy, Zenith to marka ploterów ekonomicznych i zarazem o jakości druku i wykonania nieodbiegającej od maszyn europejskich czy japońskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plotery-zenith-w-publikacji-atrium,17638,artykul.html

Wydana przez polskiego dystrybutora marki Zenit – firmę Atrium Centrum Ploterowe publikacja dostępna jest zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej. Przekrojowo opisuje wszystkie plotery Zenith dostępne na rynku.

Maszyny eko-solwentowe reprezentuje model Zenith A1802S - ploter o szerokości 1800 mm. Jego przeznaczenie to rozbudowa istniejących mocy produkcyjnych w agencjach reklamowych i drukarniach wielkoformatowych jak i zastępienie wysłużonych jednostek o nowocześniejsze rozwiązanie. Plotery „eko” Zenith dedykowane są do druku pełno-kolorowych  grafik reklamowych, elementów wyposażenia wnętrz, grafikach wystawienniczych, oznakowaniu informacyjnym, aplikacjach samochodowych i wielu innych.

Zenith DX5 A1802S dzięki najnowszym głowicom piezo Epson DX5 zapewnia fotograficzną rozdzielczość do 2160 dpi. W zależności od trybu prędkości robocze sięgają 39.8 m2/h w rozdzielczości 360 x 1080 dpi (3 pasy), 32.6 m2/h w trybie 360 x 1440 dpi (4 pasy) oraz 24.2 m2/h w 360 x 2160 dpi w 6 pasach.

Nowy A1802S to maszyna 4 kolorowa w której zastosowano atrament Ikonos Eco. Tusz jest odporny na działanie wody i promieni UV na zewnątrz do 3 lat. Posiada także podwyższoną odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz skrócony czas schnięcia wydruków. Jedynie przy aplikacjach narażonych na intensywne działanie czynników mechanicznych np. grafiki samochodowe, grafiki podłogowe, należy dodatkowo zabezpieczyć odpowiednim laminatem. Atrament cechuje się bezwonnością, dlatego ploter może pracować bezpośrednio w biurze i nie wymaga dodatkowych systemów wentylacji.

Myśl techniczna inżynierów przełożyła się na kilka ciekawych rozwiązań. Jednym z nich jest Auto Wiping System czyli programowalny, system automatycznego czyszczenia głowic. Do zabezpieczania głowic drukujących zastosowano Auto Capping System. Za prawidłowe podgrzanie i dogrzanie zadrukowanego medium odpowiadają aż 3 strefy grzejne, znajdujące się przed, po i za głowicą. W szybkich trybach druku, lub w czasie druku w niskich temperaturach, sam stół grzewczy nie jest wystarczający do wysuszenia wydruku, dlatego też ploter posiada zewnętrzny system suszący promieniami IR. Ploter ma też możliwość automatycznego systemu rolego do prowadzenia i napinania medium w czasie druku. Ploter Zenith DX5 1802S obsługiwany może być przez zaawansowane oprogramowanie RIP PhotoPrint lub Wasatch.

Ploter „eko” jakim jest Zenith DX51802S rozszerzy możliwości produkcyjne w wielu rozwijających się drukarniach i agencjach reklamowych. Maszyna ta może drukować na wielu  materiałach powlekanych i niepowlekanych do wnętrz oraz na zewnątrz. Nowoczesne głowice Epson DX5 i przemyślane technologie sprawiają, iż możliwym się stało połączenie niskiej ceny urządzenia i zadowalających rezultatów.

W publikacji można znaleźć także bestsellerowy, solwentowy model Zenith KM 3200 jak i flatbed Zenith KM 2030 UV.

Źródło: Atrium

plotery.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Wyłącznym dystrybutorem ploterów Zenith w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764