logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plotery Zenith w publikacji Atrium

  PR 08.01.2013, przeczytano 1805 razy
ilustracjastrzałka

Zenith – plotery wielkoformatowe dla profesjonalistów: pod takim tytułem pojawiła się na rynku nowa publikacja opisująca plotery Zenith. Przypomnijmy, Zenith to marka ploterów ekonomicznych i zarazem o jakości druku i wykonania nieodbiegającej od maszyn europejskich czy japońskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plotery-zenith-w-publikacji-atrium,17638,artykul.html

Wydana przez polskiego dystrybutora marki Zenit – firmę Atrium Centrum Ploterowe publikacja dostępna jest zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej. Przekrojowo opisuje wszystkie plotery Zenith dostępne na rynku.

Maszyny eko-solwentowe reprezentuje model Zenith A1802S - ploter o szerokości 1800 mm. Jego przeznaczenie to rozbudowa istniejących mocy produkcyjnych w agencjach reklamowych i drukarniach wielkoformatowych jak i zastępienie wysłużonych jednostek o nowocześniejsze rozwiązanie. Plotery „eko” Zenith dedykowane są do druku pełno-kolorowych  grafik reklamowych, elementów wyposażenia wnętrz, grafikach wystawienniczych, oznakowaniu informacyjnym, aplikacjach samochodowych i wielu innych.

Zenith DX5 A1802S dzięki najnowszym głowicom piezo Epson DX5 zapewnia fotograficzną rozdzielczość do 2160 dpi. W zależności od trybu prędkości robocze sięgają 39.8 m2/h w rozdzielczości 360 x 1080 dpi (3 pasy), 32.6 m2/h w trybie 360 x 1440 dpi (4 pasy) oraz 24.2 m2/h w 360 x 2160 dpi w 6 pasach.

Nowy A1802S to maszyna 4 kolorowa w której zastosowano atrament Ikonos Eco. Tusz jest odporny na działanie wody i promieni UV na zewnątrz do 3 lat. Posiada także podwyższoną odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz skrócony czas schnięcia wydruków. Jedynie przy aplikacjach narażonych na intensywne działanie czynników mechanicznych np. grafiki samochodowe, grafiki podłogowe, należy dodatkowo zabezpieczyć odpowiednim laminatem. Atrament cechuje się bezwonnością, dlatego ploter może pracować bezpośrednio w biurze i nie wymaga dodatkowych systemów wentylacji.

Myśl techniczna inżynierów przełożyła się na kilka ciekawych rozwiązań. Jednym z nich jest Auto Wiping System czyli programowalny, system automatycznego czyszczenia głowic. Do zabezpieczania głowic drukujących zastosowano Auto Capping System. Za prawidłowe podgrzanie i dogrzanie zadrukowanego medium odpowiadają aż 3 strefy grzejne, znajdujące się przed, po i za głowicą. W szybkich trybach druku, lub w czasie druku w niskich temperaturach, sam stół grzewczy nie jest wystarczający do wysuszenia wydruku, dlatego też ploter posiada zewnętrzny system suszący promieniami IR. Ploter ma też możliwość automatycznego systemu rolego do prowadzenia i napinania medium w czasie druku. Ploter Zenith DX5 1802S obsługiwany może być przez zaawansowane oprogramowanie RIP PhotoPrint lub Wasatch.

Ploter „eko” jakim jest Zenith DX51802S rozszerzy możliwości produkcyjne w wielu rozwijających się drukarniach i agencjach reklamowych. Maszyna ta może drukować na wielu  materiałach powlekanych i niepowlekanych do wnętrz oraz na zewnątrz. Nowoczesne głowice Epson DX5 i przemyślane technologie sprawiają, iż możliwym się stało połączenie niskiej ceny urządzenia i zadowalających rezultatów.

W publikacji można znaleźć także bestsellerowy, solwentowy model Zenith KM 3200 jak i flatbed Zenith KM 2030 UV.

Źródło: Atrium

plotery.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Wyłącznym dystrybutorem ploterów Zenith w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764