logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plusssz Partnerem Generalnym L’Etape Poland by Tour de France

  PR 07.05.2025, przeczytano 224 razy
ilustracja

W najbliższy weekend Zakopane stanie się centrum kolarskich emocji za sprawą legendarnego wyścigu L’Etape Poland by Tour de France, po raz pierwszy w historii organizowanego w Polsce. Marka Plusssz, należąca do firmy Polski Lek z Grupy Maspex, z dumą ogłasza swoją obecność jako Partner Generalny tego wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plusssz-partnerem-generalnym-l%E2%80%99etape-poland-by-tour-de-france,408681,artykul.html

Wielkie otwarcie imprezy nastąpi w piątek, 9 maja, wraz z uroczystym startem L’Etape Village – miasteczka kolarskiego, w którym Plusssz pełni rolę Partnera Generalnego i jest obecny od pierwszych chwil wydarzenia. Kulminacyjnym punktem L’Etape Poland by Tour de France będzie niedziela, 11 maja, i wyścigi L’Étape Poland by Tour de France presented by Plusssz, kiedy to od wczesnych godzin porannych, spod Gubałówki, wystartują główne, wymagające trasy: 45 km i 75 km.

Marka Plusssz będzie dodatkowo także Partnerem Górskiej Premii, której zwyciężczyni i zwycięzca otrzymają słynną koszulkę w czerwone grochy – dokładnie taką samą, jaką otrzymują zawodowi kolarze podczas Tour de France.

W rywalizacji L’Étape Poland by Tour de France presented by Plusssz weźmie udział również Plusssz Team, składający się z pracowników, którzy od 2020 roku regularnie uczestniczą w wyścigach kolarskich Tour de Pologne Amatorów. Z ramienia Plusssz Team wystartują także 11 maja Maja Makowska (@sugarwoman__) i Jakub Stekla (@rowerowaustawka.pl).

„Partnerstwo z największym wydarzeniem kolarskim i jednym z największych wydarzeń sportowych na świecie – legendarnym L’Etape Poland by Tour de France – wpisuje się idealnie w strategię marki Plusssz, która od lat łączy innowacyjność swoich produktów z ideą sportowego stylu życia i przekraczania własnych granic. Celem marki jest wspieranie najwyższej klasy wydarzeń sportowych i motywowanie do sięgania po więcej. Szczególnie dumna jestem z tego, że nasi koledzy z Grupy Maspex startują także w tegorocznym wyścigu jako Plusssz Team. Dla mnie to właśnie oni są bohaterami tego wydarzenia” – powiedziała Katarzyna Sikorska, Dyrektorka Marketingu BU Polski Lek.

Z okazji L’Etape Poland by Tour de France marka Plusssz przygotowała limitowaną edycję puszek Plusssz B Complex Drink z dedykowaną szatą graficzną inspirowaną wyścigiem – unikalne opakowania będą dostępne w ograniczonej dystrybucji podczas trwania wydarzenia.

Na uczestników wyścigu i odwiedzających strefę Plusssza czekać będzie specjalnie zaprojektowana strefa, w której znajdą się:

  • Trenażery – by sprawdzić, jak trenuje drużyna Plusssza,
  • Refleksomierz – test refleksu i szybkości reakcji,
  • Strefa rolowania – z profesjonalnym instruktażem dbania o mięśnie,
  • Trampolina – dla idealnego zdjęcia w locie,
  • Fotobox – z wizerunkiem Wilfredo Leona i Oli Mirosław – ambasadorów marki Plusssz, idealny do pamiątkowego selfie,
  • Strefa chillu – leżaki i zdrowe drinki od Plusssza.

Źródło: Polski Lek

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764