logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Płyty indukcyjne 2.0 od Amica – rusza nowa kampania produktowa

  PR 18.09.2020, przeczytano 1008 razy
ilustracjastrzałka

Amica rusza z ogólnopolską kampanią produktową płyt indukcyjnych 2.0. Wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność to podstawowe wyróżniki nowych płyt marki Amica. Na tych cechach skoncentruje się także kampania. Spot reklamowy, który jest w niej wykorzystywany opowiada o codziennych realnych potrzebach użytkowników sprzętu AGD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plyty-indukcyjne-2.0-od-amica-%E2%80%93-rusza-nowa-kampania-produktowa,388488,artykul.html

Kuchnia spełnia obecnie więcej funkcji niż kilka lat temu. To już nie tylko pomieszczenie do przygotowywania posiłków i domowa stołówka, ale często także integralna część salonu, szkoła i biuro w jednym miejscu. Wielozadaniowe miejsce wymaga niezawodnego i szybko działającego sprzętu AGD, który wspomoże domowników w codziennych obowiązkach.

Bohaterką nowej kampanii produktowej marki Amica jest zapracowana mama, która każdego dnia walczy z nadmiarem obowiązków. Pomaga jej w tym nowa płyta indukcyjna 2.0, która jest wielozadaniowym urządzeniem AGD. Przydatne rozwiązania takie jak PowerBooster i AutoBridge zastosowane w płytach grzejnych Amica gwarantują szybkie, efektywne i energooszczędne gotowanie. Pozwalają także na oszczędność czasu, którego na co dzień brakuje. Główny przekaz kampanii opiera się na haśle: Nowa płyta indukcyjna 2.0. Wielozadaniowa – jak Ty.

- Zależy nam na tym, aby wszystkie sprzęty marki Amica wraz z ich funkcjonalnościami odpowiadały potrzebom konsumentów. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak na co dzień jesteśmy zabiegami. Dlatego wdrażamy kolejny produkt, który ma wesprzeć naszych klientów w domowych obowiązkach. Produkowane w Polsce płyty 2.0 to nowa generacja urządzeń AGD wyróżniających się wielozadaniowością, szybkim działaniem, elastycznością rozwiązań i energooszczędnością, dlatego mogą stanowić realne wsparcie dla ich użytkowników – mówi Paweł Rydz, Dyrektor Marketingu w Grupie Amica.

Nowa kampania marki Amica rusza 18 września. Działania 360 stopni obejmą zarówno media tradycyjne, jak i digitalowe. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych będzie emitowany billboard sponsorski, a w Internecie  na platformach VOD, YouTube i kanałach Social Media spot reklamowy 30”. Kampania wspierana będzie 15” spotami radiowymi emitowanymi w stacjach ogólnopolskich i lokalnych.

Za koncepcję i realizację kampanii produktowej odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media, za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764