logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PMPG Polskie Media jedynym wspólnikiem AWR „Wprost”

  PR 23.08.2021, przeczytano 651 razy

Zarząd spółki PMPG Polskie Media S.A. poinformował, że w dniu 17 sierpnia 2021 roku spółka PMPG Polskie Media nabyła od osoby fizycznej prawo własności 10 (dziesięciu) udziałów spółki Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” Sp. z o.o., które stanowią 10% udziału w kapitale zakładowym i głosów na zgromadzeniu wspólników. Tym samym PMPG Polskie Media stała się jedynym wspólnikiem spółki AWR „Wprost”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pmpg-polskie-media-jedynym-wspolnikiem-awr-_wprost_,392720,artykul.html

PMPG Polskie Media kupiła 80 udziałów stanowiących 80% w kapitale Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost pod koniec 2009 roku. W czerwcu 2012 nabyła kolejne 10 proc. udziałów w kapitale zakładowym zwiększając swój stan posiadania do 90%.

„Wprost” stanowi kluczowe aktywo PMPG. Serwis wprost.pl pobił w lipcu kolejne rekordy zwiększając swój zasięg docierając do prawie 7 mln realnych użytkowników, którzy dokonali 74 mln odsłon (Gemius/PBI, lipiec 2021). Jest zdecydowanym liderem wśród serwisów tygodników opinii i najczęściej cytowanym tygodnikiem (IMM, czerwiec 2021).

- Posiadanie wszystkich udziałów spółki AWR „Wprost” może mieć w przyszłości istotne znaczenie dla działalności Grupy PMPG z uwagi na możliwość swobodnego kształtowania polityki inwestycyjnej – skomentowała transakcję Jolanta Kloc, wiceprezesa zarządu ds. finansowych.

Pierwszy numer tygodnika „Wprost” ukazał się 5 grudnia 1982 roku. Wówczas było to wydawane w Poznaniu pismo społeczno-polityczne o tematyce regionalnej.  W 1989 roku „Wprost” stał się tygodnikiem ogólnopolskim, zdobywając nowych czytelników i pozycję największego opiniotwórczego tygodnika w kraju. Od listopada 2000 r. siedzibą „Wprost” jest Warszawa.  Tytuł wykształcił pokolenia znakomitych dziennikarzy, którzy w swojej pracy kierują się opublikowanym w pierwszym wydaniu i niezmienionym Credo: (...) Nie chcemy gubić spraw ważnych i nam bliskich w powodzi słów, tym bardziej, że wiele słów pięknych i słusznych uległo dewaluacji. Nie chcemy składać deklaracji bez pokrycia. Naszą postawę, nasze dążenia i ambicje, będzie dokumentował każdy kolejny numer pisma. Jedno możemy obiecać naszym Czytelnikom; może to nam się czasem nie udawać, ale zawsze będziemy się starać pisać w p r o s t.

Redaktorami naczelnymi "Wprost” byli: Janusz Przybysz, Waldemar Kosiński, Marek Król, Piotr Gabryel, Stanisław Janecki, Katarzyna Kozłowska, Tomasz Lis, Michał Kobosko, Sylwester Latkowski, Tomasz Wróblewski, Jacek Pochłopień i Marcin Dzierżanowski.  Obecnie jest nim Robert Feluś.

Źródło: PMPG Polskie Media S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764