logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PMPG Polskie Media S.A. powołuje spółkę w Szwajcarii

  PR 06.04.2021, przeczytano 189 razy
ilustracja

Zarząd spółki PMPG Polskie Media S.A. powołał spółkę akcyjną pod firmą B-8 International AG z siedzibą w Zug w Szwajcarii. Utworzona spółka ma na celu kontynuację prac związanych z podpisanym listem intencyjnym o współpracy z firmami Quadtalent Europe Limited (spółką zależną od Quadtalent Technology) oraz North Summit Capital GP Limited dotyczącym budowy nowych platform technologicznych o zasięgu międzynarodowym.  Więcej w komunikacie: Grupa PMPG Polskie Media podpisała list intencyjny ze światowymi liderami nowych technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pmpg-polskie-media-s.a.-powoluje-spolke-w-szwajcarii,390914,artykul.html

W związku z powyższym zdecydowano o rozdzieleniu kompetencji i powierzeniu zarządzania kluczowymi operacjami: w Polsce – pani Katarzynie Gintrowskiej, a  biznesem międzynarodowym – pani Ilonie Weiss.

Ilonę Weiss  powołano na prezes zarządu B-8 International AG, która w celu pełnienia tej roli złożyła z dniem dzisiejszym rezygnację z funkcji prezesa zarządu PMPG Polskie Media S.A. W organie zarządzającym B-8 International AG zasiedli również Fabian Kar Ping Wong z North Summit Capital GP Limited, Yeming Wang z Quadtalent Europe Limited oraz Michał M. Lisiecki – założyciel i większościowy akcjonariusz PMPG Polskie Media S.A.

Jednocześnie na dzisiejszym posiedzeniu Rada Nadzorcza PMPG Polskie Media S.A. powołała z dniem 1 kwietnia, na stanowisko prezes zarządu panią Katarzynę Gintrowską, menedżer związaną ze spółką od początku jej istnienia. W zarządzie PMPG zasiada również Jolanta Kloc, wiceprezes do spraw finansowych.

- Współtworzyłam PMPG od samego początku.  Znam dobrze firmę i czuję jej rytm. Nie szukam celu, który mnie uskrzydli, stąpam twardo po ziemi.  Obejmuję tę funkcję, aby z determinacją, wytrwale, krok za krokiem, dokonać zmian i dokończyć transformację cyfrową Spółki. Chcę, aby PMPG była nowoczesną, sprawną organizacją, która efektywnie wdroży projekty rozwojowe i stworzy ciekawe możliwości dla jej pracowników. Powołanie spółki B8 International AG uważam za ogromną szansę dla całej Grupy. Sadzę, że Ilona Weiss poprowadzi projekt zagraniczny sprawnie i z ogromną determinacją – powiedziała po objęciu funkcji Prezes Zarządu PMPG Polskie Media - Katarzyna Gintrowska.

- Dołączając do PMPG Polskie Media i obejmując stanowisko prezesa zarządu powiedziałam, że moim celem jest spowodowanie by spółka w szybkim tempie stała się w pełni cyfrowa i jeszcze bardziej atrakcyjna dla przyszłych inwestorów i akcjonariuszy. Nasza strategia obejmuje projekty o zasięgu międzynarodowym, a ich realizacja wymaga odpowiedniej alokacji zasobów i kompetencji bez odwracania uwagi od trwającej transformacji PMPG. Jestem pewna, że efektywność zarządzania procesami rozwojowymi za granicą będzie stać na najwyższym poziomie, a PMPG pod kierownictwem Katarzyny Gintrowskiej konsekwentnie osiągnie zakładane cele - powiedziała Ilona Weiss.

Katarzyna Gintrowska

Współtwórca Grupy PMPG od jej początków w 1998 roku. Pełniła w Grupie wiele różnych ról, była m.in. redaktorem naczelnym magazynu Dlaczego, dyrektorem zarządzającym pionem mediów i agencji BTL Point Group, dyrektorem generalnym AWR Wprost, wiceprezesem Platformy Mediowej Point Group, wiceprzewodniczącą Rady Nadzorczej PMPG S.A. Pełni funkcję prezesa zarządu Fundacji tygodnika Wprost, prezesa zarządu Fundacji im. Przemysława Gintrowskiego oraz prezesa zarządu Orle Pióro, wydawcy tygodnika „Do Rzeczy”.  Katarzyna Gintrowska jest absolwentką Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu oraz wydziału nauk ekonomicznych i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok wiodąca platforma krótkich filmów wideo, wprowadza nową funkcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych. TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego....
Aż 10 tys. zł mogą wygrać słuchacze Radia Złote Przeboje w nowym konkursie antenowym "Dycha po ósmej". Zabawa, w której można wziąć udział od dziś - środy, 14 kwietnia 2021 r., rozgrywana jest w porannej audycji "Złote Przeboje na dzień dobry". Uczestnicy konkursu w 10 sekund będą musieli odgadnąć nazwiska gwiazd, których głosy...
„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764