logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PMPG Polskie Media S.A. powołuje spółkę w Szwajcarii

  PR 06.04.2021, przeczytano 757 razy
ilustracja

Zarząd spółki PMPG Polskie Media S.A. powołał spółkę akcyjną pod firmą B-8 International AG z siedzibą w Zug w Szwajcarii. Utworzona spółka ma na celu kontynuację prac związanych z podpisanym listem intencyjnym o współpracy z firmami Quadtalent Europe Limited (spółką zależną od Quadtalent Technology) oraz North Summit Capital GP Limited dotyczącym budowy nowych platform technologicznych o zasięgu międzynarodowym.  Więcej w komunikacie: Grupa PMPG Polskie Media podpisała list intencyjny ze światowymi liderami nowych technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pmpg-polskie-media-s.a.-powoluje-spolke-w-szwajcarii,390914,artykul.html

W związku z powyższym zdecydowano o rozdzieleniu kompetencji i powierzeniu zarządzania kluczowymi operacjami: w Polsce – pani Katarzynie Gintrowskiej, a  biznesem międzynarodowym – pani Ilonie Weiss.

Ilonę Weiss  powołano na prezes zarządu B-8 International AG, która w celu pełnienia tej roli złożyła z dniem dzisiejszym rezygnację z funkcji prezesa zarządu PMPG Polskie Media S.A. W organie zarządzającym B-8 International AG zasiedli również Fabian Kar Ping Wong z North Summit Capital GP Limited, Yeming Wang z Quadtalent Europe Limited oraz Michał M. Lisiecki – założyciel i większościowy akcjonariusz PMPG Polskie Media S.A.

Jednocześnie na dzisiejszym posiedzeniu Rada Nadzorcza PMPG Polskie Media S.A. powołała z dniem 1 kwietnia, na stanowisko prezes zarządu panią Katarzynę Gintrowską, menedżer związaną ze spółką od początku jej istnienia. W zarządzie PMPG zasiada również Jolanta Kloc, wiceprezes do spraw finansowych.

- Współtworzyłam PMPG od samego początku.  Znam dobrze firmę i czuję jej rytm. Nie szukam celu, który mnie uskrzydli, stąpam twardo po ziemi.  Obejmuję tę funkcję, aby z determinacją, wytrwale, krok za krokiem, dokonać zmian i dokończyć transformację cyfrową Spółki. Chcę, aby PMPG była nowoczesną, sprawną organizacją, która efektywnie wdroży projekty rozwojowe i stworzy ciekawe możliwości dla jej pracowników. Powołanie spółki B8 International AG uważam za ogromną szansę dla całej Grupy. Sadzę, że Ilona Weiss poprowadzi projekt zagraniczny sprawnie i z ogromną determinacją – powiedziała po objęciu funkcji Prezes Zarządu PMPG Polskie Media - Katarzyna Gintrowska.

- Dołączając do PMPG Polskie Media i obejmując stanowisko prezesa zarządu powiedziałam, że moim celem jest spowodowanie by spółka w szybkim tempie stała się w pełni cyfrowa i jeszcze bardziej atrakcyjna dla przyszłych inwestorów i akcjonariuszy. Nasza strategia obejmuje projekty o zasięgu międzynarodowym, a ich realizacja wymaga odpowiedniej alokacji zasobów i kompetencji bez odwracania uwagi od trwającej transformacji PMPG. Jestem pewna, że efektywność zarządzania procesami rozwojowymi za granicą będzie stać na najwyższym poziomie, a PMPG pod kierownictwem Katarzyny Gintrowskiej konsekwentnie osiągnie zakładane cele - powiedziała Ilona Weiss.

Katarzyna Gintrowska

Współtwórca Grupy PMPG od jej początków w 1998 roku. Pełniła w Grupie wiele różnych ról, była m.in. redaktorem naczelnym magazynu Dlaczego, dyrektorem zarządzającym pionem mediów i agencji BTL Point Group, dyrektorem generalnym AWR Wprost, wiceprezesem Platformy Mediowej Point Group, wiceprzewodniczącą Rady Nadzorczej PMPG S.A. Pełni funkcję prezesa zarządu Fundacji tygodnika Wprost, prezesa zarządu Fundacji im. Przemysława Gintrowskiego oraz prezesa zarządu Orle Pióro, wydawcy tygodnika „Do Rzeczy”.  Katarzyna Gintrowska jest absolwentką Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu oraz wydziału nauk ekonomicznych i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764