logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PMPG Polskie Media wśród największych grup internetowych

  PR 17.04.2020, przeczytano 586 razy
ilustracjastrzałka

Według raportu Gemius/PBI, PMPG Polskie Media S.A., wydawca serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl, osiągnęła w marcu tego roku 10,5 mln użytkowników (RU) i 125 mln odsłon, co oznacza rekordowe 190% wzrostu w stosunku do marca 2019. Tym samym znalazła się w gronie TOP 20 Grup Internetowych w Polsce, zajmując 19. miejsce w rankingu ruchu ogółem i 14. jeśli chodzi o ruch na urządzeniach mobilnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pmpg-polskie-media-wsrod-najwiekszych-grup-internetowych,386642,artykul.html

Wprost.pl z 9 mln użytkowników (RU) jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii, mając 30% jej całkowitego udziału. DoRzeczy.pl uplasował się na 2. miejscu, osiągając w marcu 4,7 mln użytkowników. Obydwa serwisy urosły rok do roku odpowiednio o 206% i 277%.

Wartym odnotowania jest spektakularny skok w zestawieniu serwisów o tematyce zdrowotnej jaki odnotował serwis Zdrowie i Medycyna na wprost.pl.  Z 6,8 mln użytkowników i 40 mln odsłon zajął w marcu 2. pozycję, osiągając 24% zasięgu wśród polskich internautów.

- Jako wydawcę, cieszy mnie ten silny trend wzrostowy i utwierdza w przekonaniu o słuszności kierunku rozwoju. Choć sytuacja pandemii nie jest bez wpływu na media, jestem przekonany, że nasza skala wzrostu jest już wynikiem zmian i wysiłków podejmowanych na drodze transformacji digitalowej, którą realizujemy wdrażając strategię #CyfrowyŚwiatWprost.  Przez ostatni rok Zespół dokonał wielu zmian i choć jeszcze dużo przed nami, wierzę, że te wzrosty dadzą obu Redakcjom przysłowiowy „wiatr w żagle”. Ambicje mamy duże i nie waham się o tym mówić. Oprócz skali bardzo stawiamy na jakość, wiarygodność, dziennikarską rzetelność i trwałe budowanie relacji z odbiorcą treści. Wszystkie z tych elementów wdrażaliśmy od początku funkcjonowania serwisu zdrowie.wprost.pl – i dziś jestem dumny z rezultatów jakie dają wysokiej jakości, autorskie treści, będące praktyczną lekturą i wiedzą wspierającą zdrowie naszych Czytelników – komentuje wydawca, założyciel i główny akcjonariusz PMPG Polskie Media S.A. – Michał Maciej Lisiecki. Dodając: - Aktualnie wprowadzamy w wydawnictwie nowe formaty – w tym ofertę oczekiwaną przez domy mediowe, których coraz większa ilość rozpoczyna z nami współpracę. Dotąd nasze wydawnictwa drukowane posiadały silniejszą ofertę dla klientów bezpośrednich. Również w konsultacji z ekspertami z agencji mediowych, dopracowujemy nowatorską koncepcję eWprost - prenumerata.wprost.pl, o czym niebawem kolejnych komunikatach.

W kwietniu, wraz z wprowadzanymi zmianami, zadebiutowały na wprost.pl trzy nowe programy #video realizowane przez redakcję:   

  • „Trafiony – zatopiony” prowadzony przez Joannę Miziołek, w którym dziennikarka rozlicza polityków i piętnuje ich niekonsekwencję, publikowany w czwartki o g. 8:00,
  • „Studio Balkon” prowadzony przez Pawła Bednarza, w którym poruszane są tematy ekonomiczne, publikowany w poniedziałki o g. 18:00
  • „Zdalnie, kulturalnie” przewodnik kulturalny prowadzony przez Małgorzatę Fiejdasz-Kaczyńską, publikowany w piątki o g. 17:00.

Przypomnijmy, 25 marca Zarząd PMPG podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego spółki zależnej AWR „Wprost”, tj. zakończeniu wydawania drukiem tygodnika „Wprost” i skupieniu się na tworzeniu i dystrybucji treści w Internecie. Ostatnie wydanie tygodnika “Wprost” ukazało się drukiem 30 marca, po prawie 40 latach obecności na rynku. Równocześnie zapowiedziano pojawienie się e-wprost w nowej odsłonie i rozwój nowych formatów składających się na #CyfrowyŚwiatWprost.

Drogą coraz silniejszej digitalizacji podąża również tygodnik Do Rzeczy – ten jednak nadal realizuje również strategię wydawnictwa drukowanego i jego wydania dostępne są regularnie w tradycyjnej sieci dystrybucji prasy.

Źródło: PMPG Polskie Media S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764