logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PMPG Polskie Media wśród największych grup internetowych

  PR 17.04.2020, przeczytano 513 razy
ilustracjastrzałka

Według raportu Gemius/PBI, PMPG Polskie Media S.A., wydawca serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl, osiągnęła w marcu tego roku 10,5 mln użytkowników (RU) i 125 mln odsłon, co oznacza rekordowe 190% wzrostu w stosunku do marca 2019. Tym samym znalazła się w gronie TOP 20 Grup Internetowych w Polsce, zajmując 19. miejsce w rankingu ruchu ogółem i 14. jeśli chodzi o ruch na urządzeniach mobilnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pmpg-polskie-media-wsrod-najwiekszych-grup-internetowych,386642,artykul.html

Wprost.pl z 9 mln użytkowników (RU) jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii, mając 30% jej całkowitego udziału. DoRzeczy.pl uplasował się na 2. miejscu, osiągając w marcu 4,7 mln użytkowników. Obydwa serwisy urosły rok do roku odpowiednio o 206% i 277%.

Wartym odnotowania jest spektakularny skok w zestawieniu serwisów o tematyce zdrowotnej jaki odnotował serwis Zdrowie i Medycyna na wprost.pl.  Z 6,8 mln użytkowników i 40 mln odsłon zajął w marcu 2. pozycję, osiągając 24% zasięgu wśród polskich internautów.

- Jako wydawcę, cieszy mnie ten silny trend wzrostowy i utwierdza w przekonaniu o słuszności kierunku rozwoju. Choć sytuacja pandemii nie jest bez wpływu na media, jestem przekonany, że nasza skala wzrostu jest już wynikiem zmian i wysiłków podejmowanych na drodze transformacji digitalowej, którą realizujemy wdrażając strategię #CyfrowyŚwiatWprost.  Przez ostatni rok Zespół dokonał wielu zmian i choć jeszcze dużo przed nami, wierzę, że te wzrosty dadzą obu Redakcjom przysłowiowy „wiatr w żagle”. Ambicje mamy duże i nie waham się o tym mówić. Oprócz skali bardzo stawiamy na jakość, wiarygodność, dziennikarską rzetelność i trwałe budowanie relacji z odbiorcą treści. Wszystkie z tych elementów wdrażaliśmy od początku funkcjonowania serwisu zdrowie.wprost.pl – i dziś jestem dumny z rezultatów jakie dają wysokiej jakości, autorskie treści, będące praktyczną lekturą i wiedzą wspierającą zdrowie naszych Czytelników – komentuje wydawca, założyciel i główny akcjonariusz PMPG Polskie Media S.A. – Michał Maciej Lisiecki. Dodając: - Aktualnie wprowadzamy w wydawnictwie nowe formaty – w tym ofertę oczekiwaną przez domy mediowe, których coraz większa ilość rozpoczyna z nami współpracę. Dotąd nasze wydawnictwa drukowane posiadały silniejszą ofertę dla klientów bezpośrednich. Również w konsultacji z ekspertami z agencji mediowych, dopracowujemy nowatorską koncepcję eWprost - prenumerata.wprost.pl, o czym niebawem kolejnych komunikatach.

W kwietniu, wraz z wprowadzanymi zmianami, zadebiutowały na wprost.pl trzy nowe programy #video realizowane przez redakcję:   

  • „Trafiony – zatopiony” prowadzony przez Joannę Miziołek, w którym dziennikarka rozlicza polityków i piętnuje ich niekonsekwencję, publikowany w czwartki o g. 8:00,
  • „Studio Balkon” prowadzony przez Pawła Bednarza, w którym poruszane są tematy ekonomiczne, publikowany w poniedziałki o g. 18:00
  • „Zdalnie, kulturalnie” przewodnik kulturalny prowadzony przez Małgorzatę Fiejdasz-Kaczyńską, publikowany w piątki o g. 17:00.

Przypomnijmy, 25 marca Zarząd PMPG podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego spółki zależnej AWR „Wprost”, tj. zakończeniu wydawania drukiem tygodnika „Wprost” i skupieniu się na tworzeniu i dystrybucji treści w Internecie. Ostatnie wydanie tygodnika “Wprost” ukazało się drukiem 30 marca, po prawie 40 latach obecności na rynku. Równocześnie zapowiedziano pojawienie się e-wprost w nowej odsłonie i rozwój nowych formatów składających się na #CyfrowyŚwiatWprost.

Drogą coraz silniejszej digitalizacji podąża również tygodnik Do Rzeczy – ten jednak nadal realizuje również strategię wydawnictwa drukowanego i jego wydania dostępne są regularnie w tradycyjnej sieci dystrybucji prasy.

Źródło: PMPG Polskie Media S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Mainstream Media AG
W zarządzie Mainstream Media AG, właściciela kanału ROMANCE TV Polska, zaszły zmiany. Tim Werner pozostaje na stanowisku CEO na kolejne pięć lat, natomiast Johannes Walzer zastępuje Horsta Kümmela na stanowisku dyrektora finansowego.
Radio Złote Przeboje przygotowało dla internautów wyjątkową premierę audio - 4 października 2022 r. o godz. 19:00 na zloteprzeboje.pl oraz na największych platformach streamingowych pojawi się pierwszy odcinek podcastu „Tato, no weź”. W nowym cyklu dostępnym co wtorek Kamil Baleja szczerze porozmawia z gośćmi z pierwszych stron gazet oraz gwiazdami internetu o...
Opera GX Hot Tab Hero - rusza nowy polski teleturniej gamingowy
6 października rusza nowy gamingowy show: Opera GX HOT TAB HERO – pojedynek, który wyjaśni, kto tak naprawdę rządzi na Twitchu. Do gry dołączą idole świata gamingowego, znani i popularni youtuberzy i streamerzy. Kto zwycięży? O tym przekonamy się wkrótce, oglądając nowe show produkcji The Story Lab (z grupy dentsu Polska), które poprowadzi znany i...
W sobotę, 1 października 2022 r. ruszyła nowa akcja „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” poświęcona profilaktyce i leczeniu nowotworów najczęściej dotykających kobiety w Polsce. Do końca br. na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika ukazywać się będą publikacje na ten temat, w tym rozmowy z ekspertami. Celem projektu jest edukowanie oraz...
Ekstraklasa SA podpisała nową umowę licencyjną z CANAL+, na mocy której nadawca będzie miał prawa do transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, w tym minimum 100 w jakości 4K, na terenie Polski w sezonach 2023/24 – 2026/27.  Czteroletni kontrakt o wartości blisko 1,3 mld zł zapewni CANAL+ prawo do pokazywania magazynów oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764