logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco

  PR 16.06.2024, przeczytano 306 razy
ilustracja

„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/po-co-ci-rynna-kampania-reklamowa-galeco,404655,artykul.html

Kampania „Po co Ci rynna?” zwraca szczególną uwagę na aspekt estetyczny. Tym hasłem Galeco w swojej komunikacji podkreśla, iż dzięki takiemu rozwiązaniu jak DACHRYNNA marka dąży do estetyzacji architektury polski ego krajobrazu, poprzez wprowadzenie jednolitych form, upraszczając zarówno procesy budowlane, jak i bryły budynków.

Poprzez nową kampanię Galeco nie tylko promuje swój innowacyjny produkt, ale także opowiada się za zmianą sposobu myślenia o estetyce budownictwa i konstrukcji dachu. 

Ponadto wzornictwo DACHRYNNY nie sprowadza się tylko do estetyki, ale ma swoje przełożenie rówież na funkcjonalność rozwiązania. Tworząc zintegrowany system 2w1 Galeco dąży do ukrycia widocznych elementów dachu i uproszczenia jego konstrukcji tak, jak tylko jest to możliwe, w myśl zasady „mniej znaczy więcej.” 

Ukryta i efektywna rynna

Dzięki pojawieniu się DACHRYNNY nowoczesne budownictwo i minimalistyczna estetyka zyskały nowego sprzymierzeńca. DACHRYNNA od Galeco to zintegrowany system dachowo-rynnowy. W tym systemie rynna jest ukryta w połaci dachowej, rura spustowa zaś zintegrowana jest z fasadą budynku. Wszystko to pokryte jest panelem na rąbek stojący, który może również przechodzić w nowoczesną elewację budynku.

Z okapem i bez 

Dodatkową korzyścią instalacji DACHRYNNY jest to, że rozwiązanie można zastosować zarówno do dachów bezokapowych, gdzie dach kończy się na krawędzi budynku, jak i do tradycyjnych dachów okapowych. To prawdziwa innowacja, której dotąd nie oferował żaden inny producent. Teraz możliwe jest zbudowanie tradycyjnego dachu dwuspadowego z okapem i ukrycie rynien oraz rur spustowych w strukturze dachu oraz warstwie ocieplenia budynku.

Dzięki DACHRYNNIE oszczędzamy czas, ale też nerwy, które mogą nam towarzyszyć przy wszystkich decyzjach, które musimy podjąć podczas budowy domu — mówi Magdalena Buryło, Dyrektor Marketingu Galeco — Wybór dachu i rynny jest teraz prosty, za sprawą innowacyjnego rozwiązania 2w1. A co więcej dom klienta zyskuje minimalistyczny wygląd, poprzez ukrycie niepotrzebnie widocznych elementów, co jest cenione w nowoczesnym budownictwie — podkreśla. 

DACHRYNNA dowodzi, że istotne komponenty budowlane, takie jak dach i rynny, mogą być zarówno efektywne, jak i odpowiadające współczesnej estetyce. To kolejny krok w stronę rozwoju nowoczesnego budownictwa i estetyzacji krajobrazu.

Źródło: Galeco

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764