logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Po co wolność? Konkurs graficzny

   15.08.2018, przeczytano 1371 razy
ilustracjastrzałka
Moja Twoja wolność Ewa Mikołajczyk

Już po raz czwarty rusza konkurs graficzny na najciekawszą interpretację artystyczną hasła WOLNOŚĆ. Wrocławskie Centrum Kultury Agora poszukuje prac odważnych i nieszablonowych, nowoczesnego i świeżego odczytania  pojęć takich jak: patriotyzm, niepodległość, ojczyzna, demokracja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/po-co-wolnosc-konkurs-graficzny,37587,artykul.html

Na autorów najbardziej interesujących prac czekają nagrody finansowe w wysokości 1.500 zł, 1000 zł i 500 zł. Najlepsze prace zostaną zaprezentowane podczas wystawy pokonkursowej – 11 listopada 2018 w Centrum Kultury Agora.

Do artystycznej interpretacji hasła WOLNOŚĆ organizatorzy zachęcają zarówno amatorów, jak i profesjonalistów zajmujących się projektowaniem grafiki cyfrowej i warsztatowej.

Nabór prac konkursowych trwa do 29 października 2018 r.

Źródło: Centrum Kultury AGORA

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
Wielokrotnie nagradzany projekt, realizowany we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, po raz kolejny został doceniony w międzynarodowym konkursie, otrzymując graftiowy ołówek - statuetkę D&AD Impact w kategorii Campaign / Equality and Diversity.
Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły Red8 Group oraz Isobar Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764