logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Po tym możesz poznać dobrego ubezpieczyciela – kampania internetowa PZU

  PR 25.11.2019, przeczytano 896 razy
ilustracjastrzałka

PZU rozpoczyna swoją kolejną kampanię marketingową. Prezentuje w niej liczne inicjatywy społeczne realizowane i przekonuje, że warto wybierać firmy, które kierują się misją pomagania innym i czynią dobro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/po-tym-mozesz-poznac-dobrego-ubezpieczyciela-%E2%80%93-kampania--internetowa-pzu,384833,artykul.html

- Chcemy pokazać Polakom, jak postrzegamy naszą rolę w społeczeństwie oraz co tak naprawdę oznacza dla nas bycie dobrym ubezpieczycielem.  W kampanii prezentujemy  PZU  nie tylko w kontekście ubezpieczeń,  ale przede wszystkim  podkreślamy to, co robimy dobrego, aby wspierać na  co dzień naszych klientów – mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie SA, odpowiedzialna w Grupie PZU m.in. za obszar marketingu.

Kampania opierać się będzie na prezentacji działań społecznych, z których powszechnie znane jest PZU. W spocie reklamowym przedstawione zostaną konkretne inicjatywy, które PZU podjęło w trosce o swoich klientów, takie jak urządzenie PZU GO – wspierające bezpieczeństwo kierowców,  poprawa widoczności milionów dzieci w wieku szkolnym na drodze – oraz niesienie pomocy poszkodowanym  w trakcie  kataklizmów.

- Od lat angażujemy się w liczne inicjatywy, których głównym celem jest poprawa szeroko rozumianego bezpieczeństwa oraz profilaktyka i opieka zdrowotna. Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego dbamy o to,  aby miał jak najlepsze doświadczenia z nasza marką.  To, że możemy robić tyle dobrych rzeczy  jako duża firma ubezpieczeniowa daje nam powód do dumy i ogromną satysfakcję z naszej pracy – mówi Anna Janiczek, dyrektor zarządzający ds. marketingu i relacji z klientem w PZU.

Spot (30”) i jego krótsze formaty będą wyświetlane w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiedzialna była agencja Digital Kingdom. Kampania potrwa od 25 listopada tego roku do 21 stycznia 2020r. Na potrzeby kampanii przygotowano specjalny serwis internetowy dostępny pod adresem www.blog.pzu.pl/wiecej

Źródło: PZU SA

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764