PZU rozpoczyna swoją kolejną kampanię marketingową. Prezentuje w niej liczne inicjatywy społeczne realizowane i przekonuje, że warto wybierać firmy, które kierują się misją pomagania innym i czynią dobro.
- Chcemy pokazać Polakom, jak postrzegamy naszą rolę w społeczeństwie oraz co tak naprawdę oznacza dla nas bycie dobrym ubezpieczycielem. W kampanii prezentujemy PZU nie tylko w kontekście ubezpieczeń, ale przede wszystkim podkreślamy to, co robimy dobrego, aby wspierać na co dzień naszych klientów – mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie SA, odpowiedzialna w Grupie PZU m.in. za obszar marketingu.
Kampania opierać się będzie na prezentacji działań społecznych, z których powszechnie znane jest PZU. W spocie reklamowym przedstawione zostaną konkretne inicjatywy, które PZU podjęło w trosce o swoich klientów, takie jak urządzenie PZU GO – wspierające bezpieczeństwo kierowców, poprawa widoczności milionów dzieci w wieku szkolnym na drodze – oraz niesienie pomocy poszkodowanym w trakcie kataklizmów.
- Od lat angażujemy się w liczne inicjatywy, których głównym celem jest poprawa szeroko rozumianego bezpieczeństwa oraz profilaktyka i opieka zdrowotna. Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego dbamy o to, aby miał jak najlepsze doświadczenia z nasza marką. To, że możemy robić tyle dobrych rzeczy jako duża firma ubezpieczeniowa daje nam powód do dumy i ogromną satysfakcję z naszej pracy – mówi Anna Janiczek, dyrektor zarządzający ds. marketingu i relacji z klientem w PZU.
Spot (30”) i jego krótsze formaty będą wyświetlane w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiedzialna była agencja Digital Kingdom. Kampania potrwa od 25 listopada tego roku do 21 stycznia 2020r. Na potrzeby kampanii przygotowano specjalny serwis internetowy dostępny pod adresem www.blog.pzu.pl/wiecej
Źródło: PZU SA