logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Po weekendzie rusza HP Latex on Tour! Ostatnie miejsca do wzięcia

  S 27.09.2016, przeczytano 1181 razy
ilustracja

Spotkania z HP Latex on Tour w sieci Multikino zbliżają się wielkimi krokami. Impreza rusza lada moment, bo 3.X.2016, i jak zapowiadają organizatorzy będzie to największe wydarzenie zorganizowane przez Integart Sp. z o.o. do tej pory. Chęć uczestnictwa zgłosiła bardzo duża ilość firm co pokazuje jak spore jest zainteresowanie, tym wydarzeniem, ale przede wszystkim -  technologią HP Latex. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc rejestracji nie należy odkładać na ostatnią chwilę!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/po-weekendzie-rusza-hp-latex-on-tour%21-ostatnie-miejsca-do-wziecia,30064,artykul.html

Technologia HP Latex, a w szczególności jej najnowsza III generacja, stała się kilka lat temu hitem na rynku. Bazująca na wodnych tuszach drukarka zapewnia nie tylko wysoką rozdzielczość druku, żywe kolory, ale także mnóstwo rozwiązań aplikacyjnych do zastosowania w wielu branżach. Popularność druku cyfrowego gwałtownie rośnie, nie tylko wśród projektantów. Ten trend z pewnością długo się utrzyma, ponieważ HP Latex (czytaj więcej tutaj) daje ogromną wolność w kreacji i nieograniczone możliwości personalizacji. W dodatku rezultaty można zobaczyć bardzo szybko.

Jak się okazuje wnętrza są idealnym przykładem wysokomarżowego rynku, w którym personalizacja odgrywa niebagatelne znaczenie. Klienci, którzy chcą np. zadrukować materiał na rolety lub stworzyć unikalne, efektowne tapety nie mają wyboru i powinni stawiać na HP Latex!. Umożliwia on generowanie wysokich marż usługodawcom. Wnętrza /tapety, canvasy, tkaniny/ to bardzo perspektywiczny rynek związany z rozwojem gospodarczym Polski i polepszeniem się sytuacji finansowej Polaków. Obszary zastosowań obejmują zarówno wnętrza prywatne jak i komercyjne oraz użyteczności publicznej.

Aplikacje HP Latex można zastosować w przedszkolach, szkołach, szpitalach, restauracjach, czy hotelach. To dowód na to, że ta technologia jest naprawdę piękna: bardzo zmienia pracę użytkowników drukarek, agencji, projektantów, umożliwia wprowadzanie nowych radykalnych pomysłów, po prostu przesuwa granice możliwości.

Wnętrza to tylko przykładowy kierunek, wprost stworzony dla HP Latex, ale nie jedyny. W praktyce, spektrum zastosowań tej technologii jest o wiele szersze:

  • druk reklamowy na najróżniejszych materiałach tj. folia, tekstylia, materiały podświetlane, bannery, papiery, siatki. Tutaj pokażemy Państwu najciekawsze media dedykowane do druku w zastosowaniach reklamowych.
  • car wrapping – czyli oklejanie samochodów dla celów estetycznych oraz komercyjnych,
  • meblarstwo – produkcja wyjątkowych, na specjalne zamówienie grafik do zastosowania przy produkcji mebli tapicerowanych, druk na eco-skórze lub materiałach tkanych.


Prawdziwym hitem rynkowym ostatnich lat są urządzenia HP Latex małego segmentu, które dostępne są w stosunkowo dobrej cenie a z uwagi na ilość modeli, dopasowanie urządzenia do swojego profilu produkcyjnego staje się bardzo proste . Dodatkowo atrakcyjne możliwości finansowania jak np. leasing sprawiają, że klienci nie zastanawiają się długo nad jej zakupem.

Podczas HP Latex on Tour będziemy mieli ze sobą najnowszy model drukarki L 570. W segmencie urządzeń serii 300 już niedługo wprowadzone będą nowe modele – 315, 335 oraz 365. O nich też postaramy się powiedzieć coś więcej.

W ramach spotkań poruszymy także kwestie związane z zaawansowanymi technologicznie mediami do druku: firm 3M, Neschen, Arlon, Avery Dennison czy HP. Zobaczycie Państwo, że właściwie dobrane materiały do druku mogą nadać nowej jakości aplikacjom, zarówno wizerunkowo ale również kosztowo. Nie zostawimy bez odpowiedzi stale stawianego pytania: a ile kosztuje m2 druku?

Jednym słowem będzie to maksymalnie wypełniony czas, duża dawka wiedzy oraz bardzo ciekawych i inspirujących przykładów z rozwiązaniami.

W programie naszych spotkań przewidujemy:

  • 10:00-11:45 - Prezentacja
  • 11:45-12.00 - Przerwa kawowa
  • 12:00-13:30 - Pokaz technologii HP Latex 570/ Kreatywne media
  • 13:30-14:30 - Czas na dyskusję/ Lunch


Na zakończenie nie pozostaje nam nic innego jak zachęcić Państwa do uczestnictwa w HP Latex on Tour. Terminy oraz miasta, w których będziemy podane zostały na stronach naszego Rejestratora (link poniżej). Będą towarzyszyć nam Goście specjalni w wybranych miastach. Będzie to czas na wymianę zdań i poglądów, dyskusje oraz spotkanie z innymi użytkownikami HP Latex.

Zapraszamy !! Naprawdę warto!


Zespół Integart


Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Zimno sie robi to cieplo bedzie :)

Najnowsze w tym dziale

LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”
W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.
Agencja Novem rozpoczęła współpracę z TAURON Sprzedaż. Obejmie ona obsługę kampanii reklamowo-sprzedażowych w Internecie w zakresie działań performance w III kwartale 2019 roku.
Nowi gracze w gronie Członków PIAP
Pro Media Plus Sp.z o.o., Symbio Media Group Sp.z o.o., Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w drugim kwartale 2019 roku.
Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków
Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4.
Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764