logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Po weekendzie rusza HP Latex on Tour! Ostatnie miejsca do wzięcia

  S 27.09.2016, przeczytano 1603 razy
ilustracja

Spotkania z HP Latex on Tour w sieci Multikino zbliżają się wielkimi krokami. Impreza rusza lada moment, bo 3.X.2016, i jak zapowiadają organizatorzy będzie to największe wydarzenie zorganizowane przez Integart Sp. z o.o. do tej pory. Chęć uczestnictwa zgłosiła bardzo duża ilość firm co pokazuje jak spore jest zainteresowanie, tym wydarzeniem, ale przede wszystkim -  technologią HP Latex. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc rejestracji nie należy odkładać na ostatnią chwilę!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/po-weekendzie-rusza-hp-latex-on-tour%21-ostatnie-miejsca-do-wziecia,30064,artykul.html

Technologia HP Latex, a w szczególności jej najnowsza III generacja, stała się kilka lat temu hitem na rynku. Bazująca na wodnych tuszach drukarka zapewnia nie tylko wysoką rozdzielczość druku, żywe kolory, ale także mnóstwo rozwiązań aplikacyjnych do zastosowania w wielu branżach. Popularność druku cyfrowego gwałtownie rośnie, nie tylko wśród projektantów. Ten trend z pewnością długo się utrzyma, ponieważ HP Latex (czytaj więcej tutaj) daje ogromną wolność w kreacji i nieograniczone możliwości personalizacji. W dodatku rezultaty można zobaczyć bardzo szybko.

Jak się okazuje wnętrza są idealnym przykładem wysokomarżowego rynku, w którym personalizacja odgrywa niebagatelne znaczenie. Klienci, którzy chcą np. zadrukować materiał na rolety lub stworzyć unikalne, efektowne tapety nie mają wyboru i powinni stawiać na HP Latex!. Umożliwia on generowanie wysokich marż usługodawcom. Wnętrza /tapety, canvasy, tkaniny/ to bardzo perspektywiczny rynek związany z rozwojem gospodarczym Polski i polepszeniem się sytuacji finansowej Polaków. Obszary zastosowań obejmują zarówno wnętrza prywatne jak i komercyjne oraz użyteczności publicznej.

Aplikacje HP Latex można zastosować w przedszkolach, szkołach, szpitalach, restauracjach, czy hotelach. To dowód na to, że ta technologia jest naprawdę piękna: bardzo zmienia pracę użytkowników drukarek, agencji, projektantów, umożliwia wprowadzanie nowych radykalnych pomysłów, po prostu przesuwa granice możliwości.

Wnętrza to tylko przykładowy kierunek, wprost stworzony dla HP Latex, ale nie jedyny. W praktyce, spektrum zastosowań tej technologii jest o wiele szersze:

  • druk reklamowy na najróżniejszych materiałach tj. folia, tekstylia, materiały podświetlane, bannery, papiery, siatki. Tutaj pokażemy Państwu najciekawsze media dedykowane do druku w zastosowaniach reklamowych.
  • car wrapping – czyli oklejanie samochodów dla celów estetycznych oraz komercyjnych,
  • meblarstwo – produkcja wyjątkowych, na specjalne zamówienie grafik do zastosowania przy produkcji mebli tapicerowanych, druk na eco-skórze lub materiałach tkanych.


Prawdziwym hitem rynkowym ostatnich lat są urządzenia HP Latex małego segmentu, które dostępne są w stosunkowo dobrej cenie a z uwagi na ilość modeli, dopasowanie urządzenia do swojego profilu produkcyjnego staje się bardzo proste . Dodatkowo atrakcyjne możliwości finansowania jak np. leasing sprawiają, że klienci nie zastanawiają się długo nad jej zakupem.

Podczas HP Latex on Tour będziemy mieli ze sobą najnowszy model drukarki L 570. W segmencie urządzeń serii 300 już niedługo wprowadzone będą nowe modele – 315, 335 oraz 365. O nich też postaramy się powiedzieć coś więcej.

W ramach spotkań poruszymy także kwestie związane z zaawansowanymi technologicznie mediami do druku: firm 3M, Neschen, Arlon, Avery Dennison czy HP. Zobaczycie Państwo, że właściwie dobrane materiały do druku mogą nadać nowej jakości aplikacjom, zarówno wizerunkowo ale również kosztowo. Nie zostawimy bez odpowiedzi stale stawianego pytania: a ile kosztuje m2 druku?

Jednym słowem będzie to maksymalnie wypełniony czas, duża dawka wiedzy oraz bardzo ciekawych i inspirujących przykładów z rozwiązaniami.

W programie naszych spotkań przewidujemy:

  • 10:00-11:45 - Prezentacja
  • 11:45-12.00 - Przerwa kawowa
  • 12:00-13:30 - Pokaz technologii HP Latex 570/ Kreatywne media
  • 13:30-14:30 - Czas na dyskusję/ Lunch


Na zakończenie nie pozostaje nam nic innego jak zachęcić Państwa do uczestnictwa w HP Latex on Tour. Terminy oraz miasta, w których będziemy podane zostały na stronach naszego Rejestratora (link poniżej). Będą towarzyszyć nam Goście specjalni w wybranych miastach. Będzie to czas na wymianę zdań i poglądów, dyskusje oraz spotkanie z innymi użytkownikami HP Latex.

Zapraszamy !! Naprawdę warto!


Zespół Integart


Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764