logo
FORUM

Pocenie się głowic KM / zbieranie się farby wokół dysz.

Strona 1/3  1 2 3

| 2018-09-07 14:30

Jak w temacie na 3 głowicach nagle zaczęły robić mi sie z farby paski na szerokość dysz. z niebieskiej i czarnej aż kapie i zalewa dysze. O co kaman?

avatar użytkownika
+ + + +

Nysa
wiadomości: 244
w Signs.pl od 16.11.2004
IP: 83.5.22.XXX

| 2018-09-07 16:06

niewiem jak jest w alwinie ale obstawiam nieszczelność i spadek podciśnienia

avatar użytkownika
+ + + + + + +

bielsko
wiadomości: 1025
w Signs.pl od 31.01.2008
IP: 188.146.171.XXX

| 2018-09-07 20:28

Co prawda eko solventowiec ale captopy szczelne i wiper zainstalowany poprawnie? Mieliśmy podobną usterkę na mimaki jv300 gdy wiper byl zainstalowany odwrotnie.

-----------------

avatar użytkownika
+

Warszawa
wiadomości: 44
w Signs.pl od 08.12.2017
IP: 37.47.58.XXX

| 2018-09-07 23:14

Problemy z atramentem na kaemach mialem przez wiper, ktory nie zebral wszystkiego, przez jakis wlos na glowicy i przez klime ustawiona na zbyt niska temperature.

avatar użytkownika
+ + + + +

Bromolla
wiadomości: 496
w Signs.pl od 24.09.2010
IP: 2.71.19.XXX

| 2018-09-08 18:41

Jakie captopy, jaki wiper?
Pobaw się ciśnieniem, sprawdź rurki ciśnieniowe, subtanki czy się nie rozszczelniły. Zrób purge i zobacz czy atrament leje z dysz czy nie ucieka bokiem.

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

Polska
wiadomości: 1633
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 176.115.87.XXX

| 2018-09-10 08:51

Jaki tusz?

brak ikonki
+ + +

Poznań
wiadomości: 181
w Signs.pl od 19.12.2011
IP: 83.0.253.XXX

| 2018-09-10 12:20

Spróbuję jak prawi Jan Tajga bo też na to stawiam. Odezwę się. Tusz to Fujifilm QB. Ten sam od 4 lat.

avatar użytkownika
+ + + +

Nysa
wiadomości: 244
w Signs.pl od 16.11.2004
IP: 83.5.162.XXX

| 2018-09-10 13:05

Sprawdź zawór purga i drożność rurek powietrza, on powinien wyrównać ciśnienie na subtankach ten układ jest wspólny dla wszystkich subtanków. Może coś się przytkało. O ile się nie mylę to ten chinol podciśnienie ma grawitacyjne. Więc albo coś się przytkało nie wyrównuje ciśnienia i np dopompowujący się atrament powoduje wzrost ciśnienia i wypływanie atramentu albo układ nadciśnienia purge to robi.
Więcej tam nic nie ma, teoretycznie jak z wiadra nalejesz tusz do subtanków i odpowietrzysz głowice to bez niczego powinno drukować do wyczerpania atramentu.

(Wiadomość zmodyfikowana przez: Aikon dnia 10.09.2018 13:07)

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

wiadomości: 3391
w Signs.pl od 12.10.2009
IP: 46.77.221.XXX

| 2018-09-10 13:17

Powoli bo ja nieobeznany z nazewnictwem Gdzie jest zawór purga i o które rurki odpowietrzające chodzi? Te co wychodzą z subtanków i idą po całej długości do niewiemkąd?

avatar użytkownika
+ + + +

Nysa
wiadomości: 244
w Signs.pl od 16.11.2004
IP: 83.5.162.XXX

| 2018-09-10 13:20

Dobra, wiem które rurki. Tylko nie wiem co za zawór. Na końcu układu odpowietrzającego jest pompka i rurka z talerzykiem. Pomka działa, a talerzyk przepuszcza powietrze. A, teraz już to się robi na wszystkich 8 głowicach, najmniej na czerwonej

avatar użytkownika
+ + + +

Nysa
wiadomości: 244
w Signs.pl od 16.11.2004
IP: 83.5.162.XXX
Strona 1/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone