logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pociągiem na Remadays 50% taniej

   27.11.2014, przeczytano 1662 razy
ilustracja
fot. arformat, Bank zdjęć Signs.pl

Dzięki nawiązaniu współpracy z PKP Intercity, wszyscy odwiedzający, którzy zdecydują się na przyjazd pociągiem TLK lub EIC w klasie drugiej, będą mogli odbyć podróż powrotną na tej samej trasie za darmo. Oznacza to obniżkę ceny przejazdu o 50%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pociagiem-na-remadays-50procent-taniej,23344,artykul.html

Jak to działa?

  1. Kup bilet na pociąg TLK lub EIC (klasa 2) od 3-6.02.2015 w kierunku Warszawy
  2. Przejazd powrotny w dniach 3-8.02.2015  masz za darmo mając ze sobą zaproszenie lub wejściówkę na Targi RemaDays Warsaw 2015
  3. Chcesz mieć zagwarantowane miejsce do siedzenia zgłoś się do kasy biletowej lub konduktora (bez opłaty za wydanie biletu)
  4. Podczas kontroli powrotnej pokaż bilet do Warszawy, identyfikator targowy oraz dowód tożsamości


Dodatkowym ułatwieniem dla odwiedzających będzie darmowy bus, który przewiezie Pasażerów z Dworca Warszawa Zachodnia (ul. Tunelowa) na teren Expo XXI

Podróż do stolicy samochodem, zwłaszcza w dniach targowych, może się okazać bardzo uciążliwa z powodu korków i ograniczonej ilości miejsc parkingowych, dlatego też polecamy podróż koleją.

Uwaga: Sprzedaż biletów promocyjnych rozpoczyna się od 5 stycznia 2015

Szczegóły oferty: http://remadays.com/index.php/pl/?option=com_content&view=article&layout=edit&id=1956

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Intermedia

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Noooo aleście mnie teraz zaimponowali Wąski... jak nie pić pani premier?

Najnowsze w tym dziale

„Siła Natury” - Herbapol-Lublin startuje z kampanią napojów
„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, wprowadza na rynek gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. Dotychczasowa oferta została wzbogacona o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane Herbapol...
Omega z wyjątkową kampanią telewizyjną
Dziś startuje wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Za zakup mediów odpowiada zespół LuxHub w Havas Media Group.
TFP Grafika na Festiwalmarketingu.pl: Druk 3D dla POS i branży opakowań
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
Wirtualny influencer z Opus B na profilu KFC
Eksperci zespołu digital Opus B na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764