logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Początek przemocy w kampanii Feminoteki

  PR 26.11.2024, przeczytano 313 razy
ilustracja

25 listopada ruszyła kampania “Początek przemocy” Fundacji Feminoteka. Kampania podejmuje temat przemocy seksualnej. Ta jest zazwyczaj utożsamiana z jej najbardziej poważnymi i drastycznymi emanacjami, takimi jak gwałt czy molestowanie. Wszyscy wiemy, że to przemoc. Dlatego Feminoteka we współpracy z agencją Kierunek Kreatywny, zdecydowała się na krok wstecz. W kampanii pokazuje  momenty i miejsca, gdzie przekraczana jest pierwsza podstawowa granica przemocy. A następnie pokazać jak pomóc ofiarom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-poczatek-przemocy-w-kampanii-feminoteki,406615,artykul.html

Działania komunikacyjne zaplanowane są z okazji "16 dni przeciw przemocy ze względu na płeć". W kampanii powstało 16 treści, w tym 5 spotów video, które codziennie, pomiędzy 25 listopada a 10 grudnia, będą publikowane na kanałach social media Feminoteki.

Poza kanałami social media, kampania będzie obecna także w telewizji, przestrzeniach outdoorowych w postaci krótkich spotów i plakatów OOH oraz na ekranach w komunikacji miejskiej.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kampania prowadzona jest w języku polskim i ukraińskim. 

Za strategią i koncepcję kreatywną odpowiada agencja Kierunek Kreatywny. Produkcją spotów video zajął się dom produkcyjny Film Fiction.

Źródło: Kierunek Kreatywny

kierunek.agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764