logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta kibicuje polskim paralimpijczykom. Znaczek na Paraolimpiadę

  PR 09.08.2024, przeczytano 238 razy
ilustracjastrzałka

Poczta Polska wprowadziła do obiegu specjalny znaczek przygotowany z okazji XVII Letnich Igrzysk Paralimpijskich Paryż 2024, które odbędą się między 28 sierpnia a 8 września. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-kibicuje-polskim-paralimpijczykom.-znaczek-na-paraolimpiade,405288,artykul.html

Na znaczku o wartości 4,90 zł przedstawiono elementy graficzne nawiązujące do architektury Paryża oraz samych igrzysk - Wieżę Eiffla, Łuk Triumfalny i znicz olimpijski. Przy górnej krawędzi znaczka zamieszczono piktogram symbolizujący biegacza paralimpijskiego oraz logotyp Polskiego Komitetu Paralimpijskiego.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Na oprawie arkusika, podobnie jak na kopercie pierwszego dnia obiegu FDC, przedstawiono wizerunki wspaniałych polskich paralimpijczyków, złotych medalistów Paralimpiady Tokio 2020: Patryka Chojnowskiego (tenis stołowy), Karoliny Kucharczyk (lekkoatletyka), Barbary Bieganowskiej-Zając (lekkoatletyka), Piotra Kosewicza (lekkoatletyka), Renaty Śliwińskiej (lekkoatletyka), Róży Kozakowskiej (lekkoatletyka), Natalii Partyki i Karoliny Pęk (tenis stołowy). W projekcie datownika widnieje grafika symbolizująca kolejną dyscyplinę igrzysk paralimpijskich - rzut dyskiem.

Znaczek został wydany w nakładzie 126 tysięcy egzemplarzy. Jest dostępny w eSklepie Poczty Polskiej (sklep.poczta-polska.pl) oraz placówkach pocztowych prowadzących rozszerzoną sprzedaż wydawnictw filatelistycznych w całym kraju.

O znaczku: 

  • autor projektu znaczka: Paweł Myszka
  • liczba znaczków: 1
  • wartość: 4,90 zł
  • nakład: 126 000 szt.
  • technika druku: offset
  • format znaczka: 31,25 x 43 mm
  • papier: fluorescencyjny
  • arkusz sprzedażny: 9 znaczków
  • data obiegu: 9 sierpnia 2024

Źródło: Poczta Polska S.A.

Dodatkowe informacje:

XVII Letnie Igrzyska Paralimpijskie w Paryżu rozpoczną się 28 sierpnia i potrwają do 8 września. W programie zawodów rozgrywanych pod hasłem "Igrzyska szeroko otwarte" znalazły się 22 dyscypliny sportowe. O medale we Francji powalczy reprezentacja złożona z 84 polskich zawodniczek i zawodników. Ośmioro z nich wystartuje ze wsparciem asystenta, pilota lub przewodnika. Polscy paralimpijczycy wezmą udział w 15 dyscyplinach.

Do tej pory reprezentanci Polski zdobyli w sumie 798 medali w Igrzyskach Paralimpijskich.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764