logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska: 100 placówek w nowej wizualizacji

  PR 01.07.2014, przeczytano 2934 razy
ilustracjastrzałka
Placówka w Olsztynie

Trwająca od początku ubiegłego roku rewitalizacja sieci placówek to jeden ze strategicznych projektów Poczty Polskiej na lata 2013-2018. W jej ramach odnawiane są funkcjonujące już placówki. Do końca roku będzie funkcjonowało ponad 170 placówek w nowym modelu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska%3A-100-placowek-w-nowej-wizualizacji,22071,artykul.html

Nowy model placówki jest  dowodem szeregu zmian, jakie dokonują się w Poczcie Polskiej. Profesjonalna obsługa, łatwy dostęp do usług i przyjazna atmosfera to cele, jakie stawia sobie Spółka zmieniając placówki pocztowe .

Nowe placówki pocztowe funkcjonują już m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Poznaniu, Katowicach oraz w mniejszych miejscowościach takich jak Węgrów, Pruszków, Kędzierzyn Koźle, Tarnowskie Góry i Tyczyn.

Placówki Poczty Polskiej w nowej wizualizacji to nowy standard usług: bez okienek i z pełną ofertą pocztową i finansowo – ubezpieczeniową. W wybranych placówkach Poczta Polska otwiera także tzw. Pocztowe Strefy Finansowe, czyli profesjonalne stanowiska przeznaczone do sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych grupy kapitałowej.

Źródło: Poczta Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764