logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska: Direct Mail to skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego

  PR 21.03.2019, przeczytano 1097 razy

Poczta Polska ma specjalną ofertę dla przedsiębiorców, którzy chcą zainteresować swoimi usługami określone grupy docelowe. Direct Mail nadal z powodzeniem jest wykorzystywany przez największych graczy na rynku cyfrowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska%3A-direct-mail-to-skuteczne-narzedzie-marketingu-bezposredniego,381747,artykul.html

Jeśli przedsiębiorca, chce ze swoją ofertą dotrzeć do określonej grupy docelowej np. osób młodych lub emerytów, to dzięki usłudze Direct Mail Poczta Polska jest w stanie określić, w jakiej dzielnicy miasta, czy w jakim regionie ich znajdzie. Co więcej, Poczta Polska gotowa jest zrealizować określone zamówienie na wszystkich etapach procesu – od kreacji, profilowania odbiorców, poprzez przez druk aż po dystrybucję. Dzięki współpracy z doświadczonymi partnerami biznesowymi Poczta Polska może przygotować projekt i wyprodukować materiały reklamowe, które następnie zostaną doręczone poprzez MAILING Profilowany w dowolnym miejscu na terenie całego kraju.

Skuteczna reklama w czasach spamu

Duża część działań marketingowych przeprowadzanych jest on-line. W efekcie internet przeładowany jest reklamą, która przestaje działać. Skrzynki mailowe zasypywane są materiałami reklamowymi, a ich właściciele instalują zaawansowane programy zabezpieczające przed ich „zaśmiecaniem”.

Dlatego w Europie wciąż popularna jest reklama papierowa i na głowę jednego mieszkańca przypada średnio rocznie około 120 adresowanych przesyłek reklamowych. W Polsce rocznie takich przesyłek reklamowych jest około 10 na jednego mieszkańca.

Poczta Polska ma w swojej ofercie szereg usług, które mogą być wykorzystywane przez klientów jako kanał komunikacji reklamowej. Chodzi m.in. o przesyłki marketingowe (te w pełni adresowane) uważane za najskuteczniejszą formę marketingu bezpośredniego, umożliwiającą nawiązanie i podtrzymywanie relacji z konkretnymi odbiorcami na terenie kraju i np. reklamę produktową (potocznie na rynku nazywaną „samplingiem”), czyli wydawanie klientom materiałów reklamowych i próbek towarów w placówkach pocztowych.

W 2015 roku Poczta Polska uruchomiła specjalny Portal Centrum Direct Mail. Za jego  pośrednictwem klienci biznesowi, którzy chcą dotrzeć do grupy odbiorców na określonym obszarze, mogą  skorzystać ze stworzonego w tym celu Kreatora Kampanii Zasięgowej. Narzędzie to pozwala na zaprojektowanie całej kampanii reklamowej z wykorzystaniem druków bezadresowych bez wychodzenia z domu czy biura.

Źródło: Poczta Polska

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764