logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska: Direct Mail to skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego

  PR 21.03.2019, przeczytano 206 razy

Poczta Polska ma specjalną ofertę dla przedsiębiorców, którzy chcą zainteresować swoimi usługami określone grupy docelowe. Direct Mail nadal z powodzeniem jest wykorzystywany przez największych graczy na rynku cyfrowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska%3A-direct-mail-to-skuteczne-narzedzie-marketingu-bezposredniego,381747,artykul.html

Jeśli przedsiębiorca, chce ze swoją ofertą dotrzeć do określonej grupy docelowej np. osób młodych lub emerytów, to dzięki usłudze Direct Mail Poczta Polska jest w stanie określić, w jakiej dzielnicy miasta, czy w jakim regionie ich znajdzie. Co więcej, Poczta Polska gotowa jest zrealizować określone zamówienie na wszystkich etapach procesu – od kreacji, profilowania odbiorców, poprzez przez druk aż po dystrybucję. Dzięki współpracy z doświadczonymi partnerami biznesowymi Poczta Polska może przygotować projekt i wyprodukować materiały reklamowe, które następnie zostaną doręczone poprzez MAILING Profilowany w dowolnym miejscu na terenie całego kraju.

Skuteczna reklama w czasach spamu

Duża część działań marketingowych przeprowadzanych jest on-line. W efekcie internet przeładowany jest reklamą, która przestaje działać. Skrzynki mailowe zasypywane są materiałami reklamowymi, a ich właściciele instalują zaawansowane programy zabezpieczające przed ich „zaśmiecaniem”.

Dlatego w Europie wciąż popularna jest reklama papierowa i na głowę jednego mieszkańca przypada średnio rocznie około 120 adresowanych przesyłek reklamowych. W Polsce rocznie takich przesyłek reklamowych jest około 10 na jednego mieszkańca.

Poczta Polska ma w swojej ofercie szereg usług, które mogą być wykorzystywane przez klientów jako kanał komunikacji reklamowej. Chodzi m.in. o przesyłki marketingowe (te w pełni adresowane) uważane za najskuteczniejszą formę marketingu bezpośredniego, umożliwiającą nawiązanie i podtrzymywanie relacji z konkretnymi odbiorcami na terenie kraju i np. reklamę produktową (potocznie na rynku nazywaną „samplingiem”), czyli wydawanie klientom materiałów reklamowych i próbek towarów w placówkach pocztowych.

W 2015 roku Poczta Polska uruchomiła specjalny Portal Centrum Direct Mail. Za jego  pośrednictwem klienci biznesowi, którzy chcą dotrzeć do grupy odbiorców na określonym obszarze, mogą  skorzystać ze stworzonego w tym celu Kreatora Kampanii Zasięgowej. Narzędzie to pozwala na zaprojektowanie całej kampanii reklamowej z wykorzystaniem druków bezadresowych bez wychodzenia z domu czy biura.

Źródło: Poczta Polska

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764