logo
WIADOMOŚCI

Poczta Polska bezpłatnie dostarczy personalizowane pudełka Packhelp

Mateusz Zawiślak  PR 15.05.2017, przeczytano 493 razy

Internetowa platforma Packhelp oferuje swoim klientom możliwość samodzielnego zaprojektowania opakowań. Zamówione pudełka może nam dostarczyć kurier Poczty Polskiej. Z okazji startu usługi klienci mogą do 28 maja skorzystać z darmowej wysyłki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-bezplatnie-dostarczy-personalizowane-pudelka-packhelp,32460,artykul.html

Nowa forma dostawy pudełek oferowana przez Packhelp to usługa Pocztex Ekspres 24, realizowana przez Pocztę Polską. Klienci, którzy skorzystają z tej opcji, otrzymają swoje zamówienia w następnym dniu roboczym po ich nadaniu – czyli w ciągu 1-2 dni roboczych po zakończeniu produkcji pudełek.

Opcja wysyłki kurierem Poczty Polskiej jest dostępna tylko dla zamówień z adresem dostawy na terenie Polski. Z okazji jej uruchomienia klienci Packhelp mogą skorzystać z promocyjnej darmowej wysyłki, niezależnie od nakładu zamówienia. Promocja obowiązuje na dowolną liczbę zamówień złożonych do 28 maja 2017. By z niej skorzystać, należy przy składaniu zamówienia podać kod „POCZTAPOLSKA”.

– Wprowadzenie opcji dostawy kurierem Poczty Polskiej to kolejne ułatwienie dla naszych klientów. Dzięki temu możemy zaoferować każdemu wybór najszybszej i najbardziej wygodnej wysyłki samodzielnie zaprojektowanych opakowań. Obsługa logistyczna zamówień to pierwszy etap współpracy Packhelp z Pocztą Polską, wkrótce będziemy mogli zaoferować naszym klientom także inne, przygotowane wspólnie, rozwiązania – mówi Konrad Kwiatkowski, Marketing Manager Packhelp.

– Wspieramy polskie innowacyjne firmy, które oferują rozwiązania w obszarze  usług łańcucha e-commerce. Packhelp, z ofertą samodzielnie projektowanych pudełek z nadrukiem, jest rozwiązaniem, które z pewnością zainteresuje naszych klientów i wzbogaci ofertę Poczty Polskiej – mówi Michał Mierzejewski, Z-ca Dyr. Biura ds. Usług KEP i eCommerce.

Packhelp jest internetową platformą do samodzielnego projektowania i zamawiania opakowań z nadrukiem, w małych nakładach. Minimalne zamówienie to 30 sztuk pudełek, a czas produkcji wynosi 14 dni. Spółka działa na polskim rynku od kwietnia 2016 pod marką zapakuj.to. Dotychczas z jej oferty skorzystało ponad 500 klientów, w tym cdp.pl, EA Games, Mustache.pl, Nivea, Prosto, Showroom.pl, Ubisoft i Uber. Od marca 2017 oferta Packhelp dostępna jest w całej Unii Europejskiej.

Źródło: Poczta Polska

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Meet Kodak Polska po raz dwunasty
Po raz dwunasty już firma Kodak Polska zaprosiła przedstawicieli drukarń i firm poligraficznych, wydawnictw, agencji reklamowych, a także partnerów biznesowych oraz mediów na doroczne spotkanie z cyklu Meet Kodak Polska. Obywało się ono 12 kwietnia br. w hotelu Vienna House Andel’s w Łodzi i było okazją do zapoznania się z najnowszymi informacjami na temat rozwoju firmy, jej produktów, a ...
Być albo nie być na rynku poligrafii: 5. edycja Akademii Liderów Biznesu
„Być albo nie być na rynku poligrafii, czyli czego oczekuje od nas klient” – tak brzmi motyw przewodni piątej edycji Akademii Liderów Biznesu organizowanej przez firmę Konica Minolta. Tegoroczna konferencja odbędzie się w dniach 23–24 maja w Hotelu Tiffi w Iławie. Podczas spotkania znani eksperci z branży i przedstawiciele świata biznesu będą inspirowali największe polskie drukarnie do...
Chroma.pl coraz bliżej przepięcia  na nowy serwis
Zbliża się planowana data zamiany starego serwisu na nowy. Aby mogło to nastąpić potrzebne są wszystkie produkty i funkcje.
Chroma znalazła pracownika: Finał kampanii
Zakończyła się ponad dwumiesięczna kampania marketingowa „Najpozytywniejsza praca świata” drukarni Chroma. Pierwszym etapem była rekrutacja na stanowisko menedżera gwarancji jakości. Zwycięzcą, wyłonionym spośród 1500 kandydatów został Michał Bajda. Swoim video „Jedenaście przytaknięć Michała” i jego aktywną promocją zapewnił sobie kontrakt z drukarnią o wartości 60 tys. zł. W ostatn...
„Lepsze pomysły” („Brighter Ideas”) – pod takim hasłem firma Sun Chemical pojawi się na tegorocznych targach Fespa, jakie odbywać się będą w Berlinie w dniach 15-18 maja. Na stoisku D20 w pawilonie 2.2 zaprezentuje ona portfolio swoich farb i atramentów (oraz technologii z nimi związanych), znajdujących zastosowanie przy różnych aplikacjach graficznych, tekstylnych i przemysłowych. Aby le...
 
piątek 20.04.2018, 133 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone