logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska bezpłatnie dostarczy personalizowane pudełka Packhelp

  PR 15.05.2017, przeczytano 1127 razy

Internetowa platforma Packhelp oferuje swoim klientom możliwość samodzielnego zaprojektowania opakowań. Zamówione pudełka może nam dostarczyć kurier Poczty Polskiej. Z okazji startu usługi klienci mogą do 28 maja skorzystać z darmowej wysyłki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-bezplatnie-dostarczy-personalizowane-pudelka-packhelp,32460,artykul.html

Nowa forma dostawy pudełek oferowana przez Packhelp to usługa Pocztex Ekspres 24, realizowana przez Pocztę Polską. Klienci, którzy skorzystają z tej opcji, otrzymają swoje zamówienia w następnym dniu roboczym po ich nadaniu – czyli w ciągu 1-2 dni roboczych po zakończeniu produkcji pudełek.

Opcja wysyłki kurierem Poczty Polskiej jest dostępna tylko dla zamówień z adresem dostawy na terenie Polski. Z okazji jej uruchomienia klienci Packhelp mogą skorzystać z promocyjnej darmowej wysyłki, niezależnie od nakładu zamówienia. Promocja obowiązuje na dowolną liczbę zamówień złożonych do 28 maja 2017. By z niej skorzystać, należy przy składaniu zamówienia podać kod „POCZTAPOLSKA”.

– Wprowadzenie opcji dostawy kurierem Poczty Polskiej to kolejne ułatwienie dla naszych klientów. Dzięki temu możemy zaoferować każdemu wybór najszybszej i najbardziej wygodnej wysyłki samodzielnie zaprojektowanych opakowań. Obsługa logistyczna zamówień to pierwszy etap współpracy Packhelp z Pocztą Polską, wkrótce będziemy mogli zaoferować naszym klientom także inne, przygotowane wspólnie, rozwiązania – mówi Konrad Kwiatkowski, Marketing Manager Packhelp.

– Wspieramy polskie innowacyjne firmy, które oferują rozwiązania w obszarze  usług łańcucha e-commerce. Packhelp, z ofertą samodzielnie projektowanych pudełek z nadrukiem, jest rozwiązaniem, które z pewnością zainteresuje naszych klientów i wzbogaci ofertę Poczty Polskiej – mówi Michał Mierzejewski, Z-ca Dyr. Biura ds. Usług KEP i eCommerce.

Packhelp jest internetową platformą do samodzielnego projektowania i zamawiania opakowań z nadrukiem, w małych nakładach. Minimalne zamówienie to 30 sztuk pudełek, a czas produkcji wynosi 14 dni. Spółka działa na polskim rynku od kwietnia 2016 pod marką zapakuj.to. Dotychczas z jej oferty skorzystało ponad 500 klientów, w tym cdp.pl, EA Games, Mustache.pl, Nivea, Prosto, Showroom.pl, Ubisoft i Uber. Od marca 2017 oferta Packhelp dostępna jest w całej Unii Europejskiej.

Źródło: Poczta Polska

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764