GJC Inter Media, organizator targów RemaDays podpisał umowę z Pocztą Polską. Umowa została zawarta na świadczenie usług dostarczania przesyłek podczas odbywającej się przyszłorocznej edycji targów RemaDays Warsaw.
Wybierając dostawcę usług organizator kierował się przede wszystkim, możliwościami, jakie niesie serwis poszczególnych dostawców z perspektywy dostarczenia uczestnikom targów jak najlepszych rozwiązań.
Poczta Polska przygotowała specjalną ofertę paczkową dla wystawców i zwiedzających. Korzystne ceny, darmowe opakowania i szybki czas dostawy to elementy promocyjne oferty Poczty Polskiej. Chętni mogą z niej skorzystać na stoisku PP czynnym przez okres trwania targów
Poczta Polska wdrożyła usługę w pełni dostosowaną do złożonych potrzeb klienta biznesowego. Usługa obejmuje proces nadawania, współpracy informatycznej, wsparcia obsługi, monitorowania jakości i terminowości dystrybucji.
Kluczem we współpracy jest szybkość dostawy oraz fakt, że listonosz jest osobą, która „zna wszystkich w swojej okolicy”, dzięki czemu jest w stanie sprawnie dostarczyć zamówienie.
Punkt wysyłania paczek będzie znajdował się w hali numer 5 (na piętrze przy szatni) na stoisku 5A7.
Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: GJC Inter Media