logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska dla wystawców i gości Remadays 2015

   16.10.2014, przeczytano 2209 razy
ilustracjastrzałka
Edycja zeszłoroczna

GJC Inter Media, organizator targów RemaDays podpisał umowę z Pocztą Polską. Umowa została zawarta na świadczenie usług dostarczania przesyłek podczas odbywającej się przyszłorocznej edycji targów RemaDays Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-dla-wystawcow-i-gosci-remadays-2015,22932,artykul.html

Wybierając dostawcę usług organizator kierował się przede wszystkim, możliwościami, jakie niesie serwis poszczególnych dostawców z perspektywy dostarczenia uczestnikom targów jak najlepszych rozwiązań.

Poczta Polska przygotowała specjalną ofertę paczkową dla wystawców i zwiedzających. Korzystne ceny, darmowe opakowania i szybki czas dostawy to elementy promocyjne oferty Poczty Polskiej. Chętni mogą z niej skorzystać na stoisku PP czynnym przez okres trwania targów

Poczta Polska wdrożyła usługę w pełni dostosowaną do złożonych potrzeb klienta  biznesowego. Usługa obejmuje proces nadawania, współpracy informatycznej, wsparcia obsługi, monitorowania jakości i terminowości dystrybucji.

Kluczem we współpracy jest szybkość dostawy oraz fakt, że listonosz jest osobą, która „zna wszystkich w swojej okolicy”, dzięki czemu jest w stanie sprawnie dostarczyć zamówienie.

Punkt wysyłania paczek będzie znajdował się w hali numer 5 (na piętrze przy szatni) na stoisku 5A7.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764