logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska i koronawirus: 15 mln ulotek do wszystkich gospodarstw domowych

  PR 06.03.2020, przeczytano 1254 razy
ilustracjastrzałka

Blisko 15 mln gospodarstw domowych otrzyma ulotki z informacjami o postępowaniu w przypadku zetknięcia z koronawirusem. Dystrybucją druków zajmie się Poczta Polska, jedna ze strategicznych spółek państwowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-i-koronawirus%3A-15-mln-ulotek-do-wszystkich-gospodarstw-domowych,385969,artykul.html

Bezpłatne ulotki to element rządowej akcji informacyjnej dotyczącej postępowania w przypadku zetknięcia z koronawirusem. Ulotki zostaną przekazane do placówek pocztowych, a następnie będą doręczane jako druki bezadresowe do skrzynek pocztowych. Dodatkowo 5 mln broszur będzie rozdawanych klientom. We wszystkich placówkach zostanie też rozwieszonych 15 tys. plakatów informacyjnych.

- Poczta Polska aktywnie włączyła się w rządowe działania związane z informowaniem Polaków o koronawirusie. Wiele razy sprawdziliśmy się jako partner państwa w realizacji kluczowych dla społeczeństwa programów i działań. Posiadamy największą w kraju infrastrukturę, dzięki której docieramy do wszystkich gospodarstw domowych, zlokalizowanych nawet w najdalszych zakątach naszego państwa. Jako jedyna instytucja w Polsce możemy zapewnić sprawną i szybką dystrybucję rządowych ulotek dotyczących koronawirusa – mówi Przemysław Sypniewski, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Ulotki zawierają informacje dotyczące zarówno postępowania w przypadku zetknięcia z chorobą, jak też pierwszych objawów, które mogą sugerować, że ktoś jest zarażony. W sumie będzie przygotowanych 25 mln tego typu materiałów. Trafią one nie tylko do gospodarstw domowych, placówek pocztowych, ale też będą dostępne m.in. na stacjach paliw, w oddziałach banków oraz firmach ubezpieczeniowych. W akcję informacyjną włączyły się zarówno największe spółki państwowe, jak też wiele mniejszych firm.

Źródło: Poczta Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i...
Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764