logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska nową emisją filatelistyczną włącza się w ogólnopolską kampanię #Szczepimysię

  PR 19.07.2021, przeczytano 762 razy
ilustracjastrzałka

Poczta Polska, na mocy porozumienia z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów, włącza się w promocję Narodowego Programu Szczepień przeciw COVID-19. W ramach wsparcia ogólnopolskiej akcji informacyjnej 15 lipca do obiegu zostaje wprowadzony znaczek emisji #SZCZEPIMYSIĘ. To kolejna inicjatywa Poczty Polskiej na rzecz przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się pandemii i ograniczania jej skutków. W celu zbudowania jak najszerszego zasięgu przekazu promującego szczepienia wśród Polaków, wprowadzone zostaną 2 miliony egzemplarzy znaczków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-nowa-emisja-filatelistyczna-wlacza-sie-w-ogolnopolska-kampanie-szczepimysie,392327,artykul.html

Briefing prasowy dotyczący emisji odbył się w warszawskiej Centrali Poczty Polskiej z udziałem Anny Goławskiej, podsekretarz stanu w Ministerstwie Zdrowia oraz Andrzeja Bodzionego, wiceprezesa zarządu Poczty Polskiej.

Na znaczku przedstawiono postać młodej kobiety po szczepieniu przeciw COVID, jako symbol jedynej skutecznej metody pokonania wirusa, a także hasło kampanii #SZCZEPIMYSIĘ i OSTATNIA PROSTA!

- Emisja jest elementem szeroko zakrojonej akcji informacyjnej rządu i stanowi spójny z nią przekaz merytoryczny oraz wizualny. Projekt ten, poruszający ważny społecznie temat, został przygotowany w ścisłej współpracy z Wydziałem Promocji Programów Rządowych KPRM. To od nas zależy, czy będziemy mogli wrócić do normalności, dlatego zachęcamy wszystkich do szczepień przeciwko COVID-19. Większy współczynnik wyszczepialności to silniejsza odporność populacyjna, która zwiększa szanse na pełne otwarcie życia społeczno-gospodarczego. To pozwoli także uniknąć czwartej fali koronawirusa - powiedziała Anna Goławska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Zdrowia.

Oprócz znaczka Poczta Polska wydaje kopertę FDC, czyli kopertę pierwszego dnia obiegu, z infografiką przedstawiającą dwóch mężczyzn i dwie kobiety w różnym wieku, którzy również przyjęli szczepionkę przeciw COVID-19 i wyrażają zadowolenie z tego faktu.  Dodatkowymi elementami graficznymi koperty są hasła kampanii, czyli OSTATNIA PROSTA! i #SZCZEPIMYSIĘ. Hasła te występują również w grafice datownika towarzyszącego emisji.   

- Od początku pandemii koronawirusa Poczta Polska świadczy swoje usługi bez przerw w pracy. Dodatkowo, w myśl strategii Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, realizujemy szereg programów w zakresie przeciwdziałania i ograniczania skutków pandemii COVID-19. Znaczek, który wydajemy wpisuje się w kampanię promowania szczepień, do których od dawna zachęcamy pocztowców, a teraz możemy propagować tę ideę wśród milionów Polaków - powiedział Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

ilustracjastrzałka

W zakresie polityki wewnętrznej, Poczta Polska regularnie promuje program szczepień przeciw COVID-19 w gronie pracowników poprzez komunikację wewnętrzną. Dodatkowo, wprowadziła możliwość uzyskania dnia wolnego na szczepienie przeciw COVID-19 w czasie godzin pracy. Pracownicy ze stanowiskiem zaliczanym do eksploatacji otrzymali dzień wolny w dniu podania każdej dawki szczepionki. Osoby pracujące w administracji mogły wykonać szczepienie w godzinach pracy, bez konieczności odpracowywania czasu wykorzystanego na szczepienie.  

W placówkach pocztowych dla klientów i pracowników wprowadzono zgodne z zaleceniami i obowiązującymi przepisami procedury w zakresie prewencji i ochrony przed zarażaniem koronawirusem.

We współpracy z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów, Spółka współrealizuje działania informacyjno-rejestracyjne. Specjalnie przeszkoleni konsultanci pocztowego Contact Center udzielali wsparcia infolinii Narodowego Programu Szczepień przeciw COVID-19. Począwszy od października 2020 roku, Poczta udostępnia także kadrę do obsługi infolinii Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Konsultanci udzielają informacji m.in. na temat: zaleceń dotyczących COVID, zasad kwarantanny lub izolacji, zasad postępowania w przypadku bezpośredniego kontaktu z osobą zakażoną, wytycznych dotyczących kierowania na testy COVID-19 i procedur postępowania w przypadku otrzymania pozytywnego wyniku testu, czy możliwości odbycia zagranicznych lub krajowych podróży – co jest szczególnie istotne zwłaszcza teraz, gdy Polacy planują urlopy i wakacje dzieci. Dotychczas, w ramach wsparcia infolinii Głównego Inspektoratu Sanitarnego, pocztowcy obsłużyli ponad 35 tys. połączeń.

Fundacja „Pocztowy Dar” w ubiegłym i bieżącym roku wsparła szereg instytucji walczących z epidemią koronawirusa. Ze środków przekazanych przez podmioty z Grupy Poczty Polskiej oraz indywidualnych darczyńców, pomoc trafiła do potrzebujących szpitali, umożliwiając tym samym zakup sprzętu medycznego, z którego pacjenci będą mogli korzystać przez lata. Są to urządzenia wykorzystywane zarówno w diagnostyce pacjentów, jak również w procesie leczenia.  

Dotychczas w postaci darowizn dla instytucji medycznych Fundacja „Pocztowy Dar” przekazała już blisko 600 tys. złotych.

Poczta Polska, na mocy porozumienia z Ministerstwem Zdrowia, realizuje zarówno doręczenia, jak i zwroty pulsoksymetrów. Dystrybucja odbywa się w ramach programu Domowa Opieka Medyczna DOM. Program DOM to system zdalnego monitoringu parametrów osób zarażonych COVID-19, których stan zdrowia pozwala na odbycie izolacji w domu. Umożliwia szybkie wykrycie pacjentów, którzy ze względu na pogorszenie stanu zdrowia, powinni zostać skierowani na leczenie szpitalne. W ramach diagnostyki monitorowany jest poziom saturacji, czyli nasycenia krwi tętniczej tlenem, tętna, temperatury oraz objawów chorobowych. Pacjenci otrzymują pulsoksymetry, a także korzystają z sytemu do przekazywania i monitorowania danych.

Spółka realizuje także szereg zadań, m.in. w zakresie magazynowania, konfekcjonowania, transportu paletowego oraz usług paczkowych. Wykonuje dostawy do: szpitali (w tym szpitali tymczasowych – m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach), magazynów wojewodów, placówek POZ, Domów Pomocy Społecznej, stacji krwiodawstwa, jednostek straży pożarnej, policji czy Wojska Polskiego oraz aptek.

O znaczku:

  • autor projektu: Poczta Polska S.A. ​
  • liczba znaczków: 1
  • wartości: 4,70 zł
  • nakład: 2 000 000 szt.
  • technika druku: rotograwiura
  • format znaczka: 31,25 x 25,5 mm
  • arkusz sprzedażny: 100 znaczków
  • papier: fluorescencyjny
  • data wprowadzenia do obiegu: 15 lipca 2021 r.

Źródło: Poczta Polska

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764