logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska partnerem akcji Dzień Darmowej Dostawy

  PR 28.11.2014, przeczytano 680 razy

W Dniu Darmowej Dostawy, 2 grudnia, wszyscy klienci mają szansę zrobienia zakupów w wielu e-sklepach bez opłaty za dostawę. Organizatorem akcji jest serwis ekomercyjnie.pl. Wsparciem dla klientów będzie platforma https://ezwroty.poczta-polska.pl/, za pomocą której można zwrócić niepasujący towar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-partnerem-akcji-dzien-darmowej-dostawy,23362,artykul.html

Dzień Darmowej Dostawy to okazja do zrobienia świątecznych zakupów w sklepach on-line, bez konieczności płacenia za wysyłkę. Niezależnie od wartości, sposobu płatności i preferowanej przez klienta metody dostawy, Poczta Polska dostarczy towary z e-sklepów, które włączyły się w akcję. Głównym celem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.

Kupuj, potem zwróć

Już teraz dla wszystkich kupujących Poczta Polska udostępnia platformę umożliwiającą szybki zwrot zakupów zrobionych w sieci. Na stronie dostępnej pod adresem https://ezwroty.poczta-polska.pl/, wpisując nazwę e-sklepu można w łatwy sposób zwrócić przesyłkę do nadawcy.

Jak wynika z przeprowadzanych przez Pocztę Polską badań ponad połowie kupujących w sieci zdarzyło się przynajmniej raz zwrócić towar do sklepu internetowego. 31% z nich spotkało się z problemami w związku ze zwrotem. Kategorią o największej ilości zwrotów jest odzież i obuwie (69% osób dokonało kiedyś zwrotu produktu odzieżowego lub obuwniczego). Drugą najczęściej zwracaną grupą towarów są artykuły elektroniczne i komputerowe (21% respondentów). Najrzadziej oddawane są artykuły żywnościowe (1%) oraz artykuły AGD (7%), artykuły motoryzacyjne (7%) oraz artykuły do domu i ogrodu (7%)

Źródło: Poczta Polska

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764