logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON

  PR 11.08.2022, przeczytano 934 razy
ilustracjastrzałka

W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-promuje-patriotyczne-wydarzenia-organizowane-przez-mon,396873,artykul.html

Klienci placówek pocztowych mogą zapoznać się z nową akcją „WEEKEND Z WOJSKIEM 13–15 SIERPNIA 2022”. Informacje o niej zostały umieszczone na plakatach reklamujących imprezę. Pikniki wojskowe odbędą się w 50 miejscowościach na terenie całego kraju. Celem akcji jest nie tylko uczczenie wielkiego zwycięstwa polskiego oręża w Bitwie Warszawskiej (1920), ale także promocja Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej. W ramach uroczystości, Poczta Polska zaprasza 14 sierpnia w godzinach 8:45–18:00 do odwiedzenia swojego specjalnego stoiska filatelistycznego na warszawskim Stadionie Narodowym.

Poczta Polska, przyłączając się do promocji tych wartościowych i pełnych atrakcji pikników, umacnia także swój wizerunek jako operatora promującego postawy patriotyczne i służbę Ojczyźnie. Dzięki posiadaniu rozwiniętej sieci placówek możemy dotrzeć z akcją plakatową do każdego zakątku kraju, co czyni nas niezawodnym partnerem dla instytucji publicznych – zaznacza Daniel Witowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Poczta Polska jako operator narodowy o strategicznej funkcji dla państwa współpracuje z wieloma instytucjami, także z MON. W czerwcu włączyła się w kampanię informacyjną prowadzoną przez ministerstwo, związaną z wejściem w życie Ustawy o obronie Ojczyzny, mającej na celu m.in. zwiększenie liczebności Sił Zbrojnych RP. Poczta uruchomiła ponadto program „Ramię w Ramię z WOT”, którego kluczowymi elementami są: udział pocztowców w budowaniu powszechnej gotowości do obrony terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w szeregach Wojsk Obrony Terytorialnej. Poczta Polska na początku 2022 roku włączyła się także w akcję „Walka z dezinformacją” prowadzona przez MON. Wtedy w ok. 4700 placówkach pocztowych pojawiły się plakaty i ulotki ostrzegające przed rozpowszechnianiem informacji, które mogą zagrażać bezpieczeństwu Polski i Polaków.

Poczta Polska systematycznie wspiera akcje informacyjne organizowane przez państwo i jego struktury. Spółka angażowała się m.in. w nagłaśnianie komunikatów przygotowanych przez UOKiK („Policz i nie przelicz się!” – apel o rozważne podejmowanie decyzji inwestycyjnych i finansowych), Polskiego Centrum Programu Safer Internet (bezpieczeństwo w sieci), Policji (oszustwa związane z wyłudzaniem pieniędzy) , PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. („Bezpieczny Przejazd”). Włączyła się także aktywnie w akcję #MuremZaPolskimMundurem oraz promocję Ogólnopolskiego Program Szczepień przeciw COVID-19.

Źródło: Poczta Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
Walk Creative wspiera Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych,...
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764