logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON

  PR 11.08.2022, przeczytano 442 razy
ilustracjastrzałka

W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-promuje-patriotyczne-wydarzenia-organizowane-przez-mon,396873,artykul.html

Klienci placówek pocztowych mogą zapoznać się z nową akcją „WEEKEND Z WOJSKIEM 13–15 SIERPNIA 2022”. Informacje o niej zostały umieszczone na plakatach reklamujących imprezę. Pikniki wojskowe odbędą się w 50 miejscowościach na terenie całego kraju. Celem akcji jest nie tylko uczczenie wielkiego zwycięstwa polskiego oręża w Bitwie Warszawskiej (1920), ale także promocja Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej. W ramach uroczystości, Poczta Polska zaprasza 14 sierpnia w godzinach 8:45–18:00 do odwiedzenia swojego specjalnego stoiska filatelistycznego na warszawskim Stadionie Narodowym.

Poczta Polska, przyłączając się do promocji tych wartościowych i pełnych atrakcji pikników, umacnia także swój wizerunek jako operatora promującego postawy patriotyczne i służbę Ojczyźnie. Dzięki posiadaniu rozwiniętej sieci placówek możemy dotrzeć z akcją plakatową do każdego zakątku kraju, co czyni nas niezawodnym partnerem dla instytucji publicznych – zaznacza Daniel Witowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Poczta Polska jako operator narodowy o strategicznej funkcji dla państwa współpracuje z wieloma instytucjami, także z MON. W czerwcu włączyła się w kampanię informacyjną prowadzoną przez ministerstwo, związaną z wejściem w życie Ustawy o obronie Ojczyzny, mającej na celu m.in. zwiększenie liczebności Sił Zbrojnych RP. Poczta uruchomiła ponadto program „Ramię w Ramię z WOT”, którego kluczowymi elementami są: udział pocztowców w budowaniu powszechnej gotowości do obrony terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w szeregach Wojsk Obrony Terytorialnej. Poczta Polska na początku 2022 roku włączyła się także w akcję „Walka z dezinformacją” prowadzona przez MON. Wtedy w ok. 4700 placówkach pocztowych pojawiły się plakaty i ulotki ostrzegające przed rozpowszechnianiem informacji, które mogą zagrażać bezpieczeństwu Polski i Polaków.

Poczta Polska systematycznie wspiera akcje informacyjne organizowane przez państwo i jego struktury. Spółka angażowała się m.in. w nagłaśnianie komunikatów przygotowanych przez UOKiK („Policz i nie przelicz się!” – apel o rozważne podejmowanie decyzji inwestycyjnych i finansowych), Polskiego Centrum Programu Safer Internet (bezpieczeństwo w sieci), Policji (oszustwa związane z wyłudzaniem pieniędzy) , PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. („Bezpieczny Przejazd”). Włączyła się także aktywnie w akcję #MuremZaPolskimMundurem oraz promocję Ogólnopolskiego Program Szczepień przeciw COVID-19.

Źródło: Poczta Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

W sam raz na regał z patriotyczną prasą.
Nad półką z medalikami i podpaskami.

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764