logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska wspiera kampanię MON dotyczącą dezinformacji

  PR 21.03.2022, przeczytano 633 razy
ilustracjastrzałka

Poczta Polska włączyła się w kampanię informacyjną prowadzoną przez Ministerstwo Obrony Narodowej. W ramach akcji „Walka z dezinformacją”, w ok. 4700 placówkach pocztowych pojawią się plakaty i ulotki ostrzegające przed rozpowszechnianiem informacji, które mogą zagrażać bezpieczeństwu Polski i Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-wspiera-kampanie-mon-dotyczaca-dezinformacji,395180,artykul.html

Dezinformacja to jedno z groźnych narzędzi, wykorzystywane powszechnie w czasie wojny prowadzonej na terytorium Ukrainy. Polega ona nie tylko na tworzeniu fałszywych informacji, ale także na angażowaniu użytkowników mediów społecznościowych w ich rozpowszechnianie. Często – ze względu na brak wiedzy nt. mechanizmów dezinformacyjnych – angażują się oni w ten proceder sposób zupełnie nieświadomy.

Materiały przygotowane przez MON dostarczają wiedzy jakich informacji szczególnie nie powinno się przekazywać i upubliczniać (m.in. dotyczących wojska i pojazdów wojskowych), co powinniśmy robić, aby uchronić się przed fałszywymi informacjami i jak się na  nie uodpornić. W czasach gdy informacja ma także duże znaczenie militarne, stosowanie się rad do MON, zapisanych w formie prostych komunikatów, może znacząco wpłynąć na zwiększenie bezpieczeństwa kraju oraz każdego z obywateli.

Informacje o akcji „Walka z dezinformacją” będę promowane w placówkach pocztowych (placówki własne i ich filie) w formie plakatów i ulotek. Materiały będą dostępne w ok. 4700 lokalizacjach do końca kwietnia br.

– Poczta Polska, jako podmiot, który ma szczególne znaczenie w systemie obronności państwa (m.in. jest jedynym operatorem pocztowym o statusie przedsiębiorcy o szczególnym znaczeniu gospodarczo-obronnym) ma szczególną rolę w budowaniu bezpieczeństwa państwa, tak istotnego w sytuacji wojny w Ukrainie. Dezinformacja to potężne narzędzie, wykorzystywane w celu wprowadzania w błąd oraz wywołania niepokojów i animozji. Udostępnienie materiałów w naszej sieci placówek, odwiedzanych codziennie przez dziesiątki tysięcy osób, może znacząco wpłynąć na zbudowanie świadomości społecznej na temat tego że jak wielką siłę rażenia ma fałszywy komunikat – mówi Tomasz Zdzikot, prezes Zarządu Poczty Polskiej.

W ramach solidarności z Ukrainą Poczta Polska – jeszcze przed rozpoczęciem kampanii MON­ – nagłaśniała wśród pracowników komunikaty rządowe nt. dezinformacji, publikowane przez Rządowe Centrum Bezpieczeństwa oraz Centrum Informacyjne Rządu.

Poczta Polska systematycznie wspiera akcje informacyjne organizowane przez państwo i jego struktury. Spółka angażowała się m.in. w nagłaśnianie komunikatów przygotowanych przez UOKiK („Policz i nie przelicz się!” –  apel o rozważne podejmowanie decyzji inwestycyjnych i finansowych), Polskiego Centrum Programu Safer Internet (bezpieczeństwo w sieci),  Policji (oszustwa związane z wyłudzaniem pieniędzy) , PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. („Bezpieczny Przejazd”). Włączyła się także aktywnie w akcję #MuremZaPolskimMundurem oraz promocję Ogólnopolskiego Program Szczepień przeciw COVID-19

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Poczta Polska S.A.

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764