logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska wspiera kampanię MON dotyczącą dezinformacji

  PR 21.03.2022, przeczytano 399 razy
ilustracjastrzałka

Poczta Polska włączyła się w kampanię informacyjną prowadzoną przez Ministerstwo Obrony Narodowej. W ramach akcji „Walka z dezinformacją”, w ok. 4700 placówkach pocztowych pojawią się plakaty i ulotki ostrzegające przed rozpowszechnianiem informacji, które mogą zagrażać bezpieczeństwu Polski i Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-wspiera-kampanie-mon-dotyczaca-dezinformacji,395180,artykul.html

Dezinformacja to jedno z groźnych narzędzi, wykorzystywane powszechnie w czasie wojny prowadzonej na terytorium Ukrainy. Polega ona nie tylko na tworzeniu fałszywych informacji, ale także na angażowaniu użytkowników mediów społecznościowych w ich rozpowszechnianie. Często – ze względu na brak wiedzy nt. mechanizmów dezinformacyjnych – angażują się oni w ten proceder sposób zupełnie nieświadomy.

Materiały przygotowane przez MON dostarczają wiedzy jakich informacji szczególnie nie powinno się przekazywać i upubliczniać (m.in. dotyczących wojska i pojazdów wojskowych), co powinniśmy robić, aby uchronić się przed fałszywymi informacjami i jak się na  nie uodpornić. W czasach gdy informacja ma także duże znaczenie militarne, stosowanie się rad do MON, zapisanych w formie prostych komunikatów, może znacząco wpłynąć na zwiększenie bezpieczeństwa kraju oraz każdego z obywateli.

Informacje o akcji „Walka z dezinformacją” będę promowane w placówkach pocztowych (placówki własne i ich filie) w formie plakatów i ulotek. Materiały będą dostępne w ok. 4700 lokalizacjach do końca kwietnia br.

– Poczta Polska, jako podmiot, który ma szczególne znaczenie w systemie obronności państwa (m.in. jest jedynym operatorem pocztowym o statusie przedsiębiorcy o szczególnym znaczeniu gospodarczo-obronnym) ma szczególną rolę w budowaniu bezpieczeństwa państwa, tak istotnego w sytuacji wojny w Ukrainie. Dezinformacja to potężne narzędzie, wykorzystywane w celu wprowadzania w błąd oraz wywołania niepokojów i animozji. Udostępnienie materiałów w naszej sieci placówek, odwiedzanych codziennie przez dziesiątki tysięcy osób, może znacząco wpłynąć na zbudowanie świadomości społecznej na temat tego że jak wielką siłę rażenia ma fałszywy komunikat – mówi Tomasz Zdzikot, prezes Zarządu Poczty Polskiej.

W ramach solidarności z Ukrainą Poczta Polska – jeszcze przed rozpoczęciem kampanii MON­ – nagłaśniała wśród pracowników komunikaty rządowe nt. dezinformacji, publikowane przez Rządowe Centrum Bezpieczeństwa oraz Centrum Informacyjne Rządu.

Poczta Polska systematycznie wspiera akcje informacyjne organizowane przez państwo i jego struktury. Spółka angażowała się m.in. w nagłaśnianie komunikatów przygotowanych przez UOKiK („Policz i nie przelicz się!” –  apel o rozważne podejmowanie decyzji inwestycyjnych i finansowych), Polskiego Centrum Programu Safer Internet (bezpieczeństwo w sieci),  Policji (oszustwa związane z wyłudzaniem pieniędzy) , PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. („Bezpieczny Przejazd”). Włączyła się także aktywnie w akcję #MuremZaPolskimMundurem oraz promocję Ogólnopolskiego Program Szczepień przeciw COVID-19

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Poczta Polska S.A.

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764