logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska z agencją reklamową

  PR 05.01.2015, przeczytano 1023 razy
ilustracjastrzałka

W przetargu na  świadczenie usług reklamowych została wybrana agencja Cam Media S.A. Jej oferta została uznana za najkorzystniejszą  i otrzymała największą liczbę punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w specyfikacji zamówienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-z-agencja-reklamowa,23594,artykul.html

W ogłoszonym publicznie, zgodnie z wymogami Prawa zamówień publicznych, przetargu swój udział zgłosiło 7 firm. Oferty były oceniane pod względem ceny i zaproponowanych rozwiązań kreatywnych. –  Grupa Poczty Polskiej to nie tylko listy i paczki, ale również segment ubezpieczeń i usług bankowych. To także usługi cyfrowe i logistyczne. Jestem przekonany, że wybrana agencja kreatywnie będzie wspierała strategię rozwoju Grupy Poczty Polskiej – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki.

Poczta Polska aktywnie komunikuje swoją ofertę i produkty plasując działania reklamowe w mediach tradycyjnych i w internecie. Efektem tych aktywności jest pierwsza w historii Poczty Polskiej nagroda Effie Awards 2014 za kampanię marketingową Świąteczna Paczka Korzyści.

Źródło: Poczta Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764