logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta wspiera uczniów: najlepsi wyjadą na Igrzyska Olimpijskie

  PR 05.11.2014, przeczytano 650 razy
ilustracjastrzałka

Czym różni się Olimpiada od Igrzysk, co symbolizuje ogień olimpijski, ile medali zdobyła polska reprezentacja – tego wszystkiego dowiedzą się uczniowie polskich szkół w ramach akcji „Zostań Olimpijczykiem”, której patronem jest Poczta Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-wspiera-uczniow%3A-najlepsi-wyjada-na-igrzyska-olimpijskie,23133,artykul.html

„Zostań Olimpijczykiem” to akcja edukacyjna wspierana przez Pocztę Polską. Jej celem jest promowanie idei olimpijskich wśród młodzieży. Ambasadorami akcji są polscy olimpijczycy: Paweł Zygmunt – czterokrotny olimpijczyk, medalista mistrzostw świata i Europy w łyżwiarstwie szybkim, Leszek Blanik – dwukrotny medalista olimpijski w gimnastyce sportowej, oraz Katarzyna Zygmunt – pierwsza kobieta, która została polskim sędzią hokejowym klasy międzynarodowej. Ambasadorzy przeprowadzą w tym roku 100 prelekcji na temat ruchu olimpijskiego w szkołach podstawowych, gimnazjach i liceach. Uczniowie z tych szkół będą mogli wziąć udział w konkursie - główną nagrodą jest wyjazd na Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro.

– Cieszymy się, ze w tym roku szkolnym nasze działania wspiera tak duży i zaufany partner jakim jest Poczta Polska – mówi Paweł Zygmunt, reprezentant Polski w łyżwiarstwie szybkim. – Wspólne promowanie idei olimpijskich przynieść może naprawdę doskonałe rezultaty – dodaje Paweł Zygmunt.

„Zostań Olimpijczykiem” to nie pierwsze przedsięwzięcie związane ze sportem, w które angażuje się Poczta Polska. 

– Sport oraz wartości z nim związane promujemy w naszej firmie poprzez Grupę Biegową oraz działanie Komitetu Sportu – mówi Janusz Wojtas, wytrawny biegacz i członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Tym bardziej cieszy nas współpraca ze sportowcami przy projekcie kierowanym do młodych ludzi, którzy niebawem wejdą w dorosłe życie wyposażeni w wiedzę o tym jakimi wartościami warto w życiu się kierować, jakie postawy są fair play – dodaje Janusz Wojtas.

Znaczki Poczty Polskiej i sport

Poczta Polska towarzyszy niemal wszystkim najważniejszym zmaganiom polskich sportowców wydając walory filatelistyczne, znaczki lub kartki pocztowe.

Rok 2014 był szczególnie obfity jeśli chodzi o emisje sportowe. W lutym ukazała się emisja „XXII Zimowe Igrzyska Olimpijskie Soczi 2014”. W kwietniu Poczta - emisją „Polscy Złoci Medaliści XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi” - upamiętniła osiągnięcia naszych medalistów: Justyny Kowalczyk, Kamila Stocha i Zbigniewa Bródki. W lipcu na znaczkach znalazła się złota czwórka wielkich polskich trenerów: Kazimierz Górski, Feliks Stamm, Hubert Wagner i Henryk Łasak, w sierpniu pojawiła się emisja "Mistrzostwa świata w piłce siatkowej mężczyzn Polska 2014", a w październiku miała premierę emisja „Złoci Medaliści FIVB Mistrzostw świata w piłce siatkowej mężczyzn Polska 2014”. Gościem specjalnym tej premiery był trener reprezentacji polskich siatkarzy - Stéphane Antiga.

Znaczki sportowe Poczty Polskiej są doceniane na arenie międzynarodowej. Świadczy o tym wyróżnienie, jakie otrzymał znaczek dokumentujący igrzyska w Turynie w 2006 roku nagrodzony złotym medalem "Prix Olimpia 2009" przez zajmującą się filatelistyką komisję Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.

Źródło: Poczta Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764